Koirapoika
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
tilliliha kirjoitti:Minä ainakin pidän mulkussani eräänlaista pipoa kun harrastan seksiä
Sinne se käykin mainiosti itse kullekin, kunhan löytyy sopivan pieni koko.
tilliliha kirjoitti:Minä ainakin pidän mulkussani eräänlaista pipoa kun harrastan seksiä
JiVe kirjoitti:Kertokaapa, että voiko koiralle syöttää särkylääkettä? Sattui tänään pikku haaveri keppiä hakiessa ja nyt näyttää siltä että neiti on hiukan kipeän oloinen. Tuli vaan mieleen, että voiskohan tuolle antaa vaikka puolikkaan särkylääkkeen, niin helpottaisi hieman oloa.
lakimies kirjoitti:Lainhuudoissa on vasta viime vuosikymmenten aikana alettu käyttämään murtolukuja osoittamaan yhteisomistussuhteen jakautumista osaosamistajien kesken. Aiemmin kirjaukset on tehty juuri tyyliin 1/1 xxx xxxxx, yyy yyyy, jne; nykyään lainhuudot kirjataan kunkin osaomistajan nimiin omistusosuuden mukaisella murtoluvulla.
Poikkeuksena tähän on nykyään jaoton yhteisomistus eli jakamaton kuolinpesä, jossa pesänosakkaat eivät omista esim. pesäosuutensa osoittamaa osuutta vaan omistavat kollektiivinä kuolleen henkilön osuuden.
Eli kirjaus on kyllä oikein. Ainakin lainhuutokortista selviää, mitä aikanaan on kuolinpesälle tehty, eli onko aikanaan pesä jaettu vai onko kyseessä jakamaton kuolinpesä.
ozo kirjoitti:Vetää herneet nenään on hieno ilmaisu, mutta mistä se tulee?
Swift kirjoitti:Jos haluaisi liittyä HIFK:n a-junioreiden käsipallo-jengiin, niin onko pääsyvaatimuksena täydellinen ruotsin kielen taito?
Uleåborgir kirjoitti:Voi antaa. Jos koirasi on yli 25-kiloinen niin sille voi antaa ilman omantunnontuskia vaikkapa 400 mg Buranaa. Jos alle, niin puolikas tai 3/4 -osaa.
Panadol/Para-Tabs ovat tosi turvallisia (mikäli koirasi ei ole alkoholisti), niitä voi antaa huoletta vaikka kaksi kappaletta = 1000 mg.
Mulli kirjoitti:Hmm onko mitää helppoo tapaa saada pelipaidasta pelaajan nimi pois? Vähä tyhmä kysymys mut haluisin vaa saada jollain keinolla Törmäsen nimen yhdestä paidasta pois.
Ja ihan varmana joku kysyy, että onko nimi neulottu kiinni niin ei ole. ;D
Mulli kirjoitti:Hmm onko mitää helppoo tapaa saada pelipaidasta pelaajan nimi pois? Vähä tyhmä kysymys mut haluisin vaa saada jollain keinolla Törmäsen nimen yhdestä paidasta pois.
bitnir kirjoitti:Mitä on uhmaikä englanniksi?
Pluto kirjoitti:Mitä on mauste nimeltä helbe grains ja miten sitä käytetään?
ozo kirjoitti:Onko olemassa mitään alternative-ohjelmaa powerpoint-esitysten tekoon/katsomiseen? Siis, joku muu kuin Microsoft Office.
ozo kirjoitti:Onko olemassa mitään alternative-ohjelmaa powerpoint-esitysten tekoon/katsomiseen? Siis, joku muu kuin Microsoft Office.
Kaivanto kirjoitti:Olen toisinaan miettinyt, miten kenellekään voi tarjota vähäisintäkään esteettistä nautintoa se, että isomahainen mieshenkilö hautunutta ilmaa kehonsa alaosista ylöspäin pallealla pumppaamalla purkaa kroonisen ummetuksensa ääniaaltoina ulos suustaan. Voisiko joku selittää? Ja kysymyshän koskee siis Sakari Kuosmasen musiikkia.