Osaisko joku kertoa jonkun foorumin, josta voisin kysyä neuvoa navigaattorini tekniseen ongelmaan?
Sekalaisten kysymysten ketju.
Ai niin, kysy ensin se kysymys mikä mielessä on...
Osaisko joku kertoa jonkun foorumin, josta voisin kysyä neuvoa navigaattorini tekniseen ongelmaan?
Kysyminen ei ole tyhmää. Kysymättä jättäminen sen sijaan on. Ja vastaus kysymykseesi on kielteinen.
Kokeile vaihtaa antennikaapelia. Muuten tuota ongelmaa on vaikea selittää.Osaisiko joku auttaa tämmöisessä digitv-ongelmassa:
<klips>
Kysymys on lähinnä että voiko tälle tehdä mitään vai onko tämä vain kyseisen telkkarin ominaisuus (sama ongelma oli nimittäin edellisessä osoitteessa jossa asuimme, joten ainakaan siitä ei ole kiinni).
Veikkaisin, että vika on termostaatissa.Varsinaiseen kysymykseen: arvauksia mistä vika johtuu ja onkohan korjaaminen kallista vai kannattaako suoraan marssia ostamaan uutta vehjettä? Pakastin tosin tuntuu tällä hetkellä toimivan normaalisti...
Veikkaisin, että vika on termostaatissa.
Mitään arviota tuollaisen korjauttamisen hinnasta? Itse aivan pihalla kaikesta, mitä tulee kodinelektroniikkaan ja siihen, mitä niiden sisältä löytyy :) Tämä lähinnä siksi, että kannattaako kutsua korjaajaa käymään paikan päällä tuota katselemassa jos kovin kalliista operaatiosta puhutaan, tosin tuossakin taitaa enemmän tulla hintaa korjaajan omasta palkkiosta kuin itse osasta.
Vehkeen ikä on mikä? Takuu ei liene voimassa, mutta jos laite on sanotaanko selvästi alle 5 vuotta vanha, niin tuotevastuuna voi yrittää kysyä vian selvittämistä ja mahdollista korjausta. Kylmälaitteen pitää ainakin tuollainen aika kestää mukisematta.Varsinaiseen kysymykseen: arvauksia mistä vika johtuu ja onkohan korjaaminen kallista vai kannattaako suoraan marssia ostamaan uutta vehjettä? Pakastin tosin tuntuu tällä hetkellä toimivan normaalisti...
Helsingin seudun kauppakamari kirjoitti:Arvonlisäverotuksessa on käytössä ns. yleinen vähennysoikeus, joka tarkoittaa sitä, että verovelvollinen elinkeinonharjoittaja saa vähentää kaikkiin verollista toimintaansa varten tehtyihin hankintoihin sisältyvän arvonlisäveron, ellei erikseen ole toisin säädetty.
Veli kysyi apua enkä osannut vastata, joten kysyn täältä jos joku muu osaisi neuvoa. Eli miten koodataan perus html-koodilla taulukko jossa on solu 2:n kehys punainen ja solu 4:n kehys sininen?
Esimerkkikuva löytyy tämän linkin takaa.
Excelillä tuon osaisin heti tehdä, mutta nyt piti tehdä taulukko koodamalla se itse. Mitään editoria ei saanut käyttää. Muuten osasin tuon koodata, mutta sitä väri juttua ei vaan nyt pää suostu avaamaan.
Niin on, mutta tuo bordercolor atribuutti asetetaan normaalisti taulukon alkukoodissa ja se määrittää koko taulukolle saman tyylin. Kokeilin sitä itse ja sen jälkeen omia kikkailuja samalla määritteellä, mutta ei toiminut.Tablella on ainakin border-attribuutti, jolla voi määritellä taulukolle, riville ja solulle eri muotoiluja. Sillä mä lähtisin tekemään, jos ei käytettäsi css:ää, jolla tällaiset nykyään ovat suositellumpia toteuttaa.
Niin on, mutta tuo bordercolor atribuutti asetetaan normaalisti taulukon alkukoodissa ja se määrittää koko taulukolle saman tyylin. Kokeilin sitä itse ja sen jälkeen omia kikkailuja samalla määritteellä, mutta ei toiminut.
Kiitoksia tästä. Style-komento oli minulle uutta, mutta näinhän se toimii.td:n sisään voi laittaa ainakin tyylin:
<td STYLE="border-color: #ffffff">
ALV
Minkälaisella tarkkuudella verottaja yleensä puuttuu siihen, että esim. yrityksen luottokortin omistava henkilö kierrättää henkilökohtaisia menojaan/hankintojaan melko suurella prosentilla yrityksen kautta pystyäkseen näin välttämään tuon arvonlisäveron? Enkä nyt hae tässä mitään veropetosneuvoja, kunhan ihmettelen muutaman henkilön toimintaa. Toki kyseessä lienee jonkinlainen "maan tapa", mutta esim. virkamies tuosta narahtaessaan joutuisi aivan oikeisiin vaikeuksiin.
Sarjoja haluaisin katsella netin kautta, ja vaikka noita epämääräisiä selaimia on boksillekin, niin tuntuu tuo pleikkarin oma olevan parempi siihen tarkoitukseen.
Mikä biisi soi YleX.llä juuri nyt?
Luultavasti joku paska, mutta vastauksen olisit saanut YleX.fi:n etusivulta.
Legendaaristen Bondien taas pyöriessä telkkarissa tulikin mieleen, että mikä onkaan käytännössä aivan ensimmäinen Bondia näyttelevän kaverin nimi ensimmäisessä virallisessa Bond-elokuvassa?