Todella vaikea kysymys. Kaikki tietävät koomikon nimeltä Louis CK. Kenellä amerikkalaisella viihdeartistilla on hieman samantyyppinen nimi? On ollut vieraana talkkareissa sun muissa. Väittäisin näyttelijäksi tai ohjaajaksi, mutta en ole varma.
Tuli heti mieleen Andrew W.K. Ei ole kylläkään näyttelijä eikä ohjaaja, mutta aikoinaan teki ihan menevän biisin. http://www.youtube.com/watch?v=WccfbPQNMbg
Kysymys kuuluu, mistä nimestä Nätti-Jussi oli suomennos? Eli mikä oli englanninkielinen nimi tuolle metsäkoneelle?
Suomeksi taisi masiinalle yleisin nimi olla Hullu-Jussi, englanniksi taas Steam shovel (Wiki). Barksin sarjis taas suomennettuna oli Vahva-Jussi, englanniksi Super Snooper.Eli mikä oli englanninkielinen nimi tuolle metsäkoneelle?
Mistä löytyy ilmainen ja simppeli ohjelma musiikin muokkaamiseen? Nyt kyseessä ei ole ammattilaistoiminta vaan tarkoituksena olisi koostaa biiseistä pieniä pätkiä yhteen tietovisaa varten. Ohjelman täytyisi toimia Macissä.
-H-
Tietäisikö joku onko South Park tv-sarjaa tehty kuinka pitkälle 11. tuotantokauden jälkeen ja mistä niitä jaksoja näkisi?
Olen tuolta southparkstudios.fi sivustolta niitä jaksoja katsonut, mutta ne loppuu juurikin 11. tuotantokauden "the list" jaksoon.
Tietäisikö joku onko South Park tv-sarjaa tehty kuinka pitkälle 11. tuotantokauden jälkeen ja mistä niitä jaksoja näkisi?
Aina kauteen 14. saakka ja viikon paasta tulee kauden paatosjakso joka tarkoittaa etta 13 jaksoa nahty talla hetkella kyseisesta tuotantokaudesta. En valitettavasti voi auttaa tuossa toisessa kysymyksessa, torrenteilla kait niita saa.
Täältä olen itse noita katsellut. En nyt ehdi testaamaan, mutta ainakin viimeksi tuo on toiminut ihan jees.
Pätkiikö kellään muulla suomen peli kaapelissa?
Pätkii, pätkii. Pakko olla lähetyksessä vikaa.
Pätkiikö kellään muulla suomen peli kaapelissa?
Kai tää tänne kuuluupi... ihmettelen kovasti tuota Jenni Vartiaisen suosiota. Mun korvissa on yksi rasittavimpia vinkujia, mitä on olemassa. Täysin tusinatavaraa, enkä jaksa yhtäkään sen biisiä kuunnella edes loppuun asti. Samalla lailla tosin ihmettelen jonkun Kari Tapionkin suosiota. Huhhuh näitä=)
Pätkii aivan saatanasti...kuten pätki formulatkin. Mulla on teoriakin tästä saatanan vaivasta. Nythän näkyy isänpäivän kunniakisi koko maassa ilmaiseksi tämä kanava eli tehot eivät vaan riitä. Kiva katsoa huomenna formuloiden viimeinen osakilpailu myös näin katkonaisesti. Kiitti vitusti tästä koiranpalveluksesta ja hyvää isänpäivää kaikille!
EDIT. Onneksi olen onnellinen maksaja tästä kanavasta.
Kyllä ainakin minulla näkyi tänään jo Canalin joku kanava vaikka huomenna pitikin vasta näkyä.Kanavat näkyy ilmaiseksi sunnuntaina (=isänpäivä), ei lauantaina.
Kyllä ainakin minulla näkyi tänään jo Canalin joku kanava vaikka huomenna pitikin vasta näkyä.
Tai siis eilen, lauantaina.