Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 7 031 355
  • 47 224
Mikä on suurin määrä kerralla JA:sta sanktioita saaneet? Nyt näyttää olevan aika hyvin penaltia jaettu.

Miten minä muistan, että ennätys olisi lähes parikymmentä penaltia kerralla? Kevään 2006 HPK-Ässät finaalien jälkeen? Muistelen myös, että jotkut HIFK-fanit tekivät joitain vakavia sääntörikkeitä noihin aikoihin?

Mukava nähdä, muistaako joku paremmin ja toteaa väitteeni vääräksi...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hahaa, tuohan se oli. Pelastit yöuneni, kiitos ja iso pusu.
 

d2uce

Jäsen
Milloin 4 Sport Pro ja ESPN America ilmoittavat televisioitavista otteluistaan?

ESPN American omilla sivuilla (.com) oli TV-aikataulut kauden aikana ainakin viikoksi eteenpäin tiedossa. Telkku.comista ei jostain syystä noita suorana näytettäviä matseja löydy.

Nyt näyttäisi olevan ohjelmat tiedossa 16.9. saakka.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Mistä löytäisin laukun 17,3 tuumaiselle kannettavalle mallia Compaq Presario CQ71? 17-tuumaisille kyllä on reilusti vaihtoehtoja, mutta meneekö se liian ahtaaksi tälle? Tarkoitus olis vielä saada joitan härpäkkeitä mahtumaan samaan laukkuun. Rovaniemen Anttiloista yms. ei ole tarpeeksi isoa löytynyt joten netti taitaa olla ainoa vaihtoehto.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Mistä löytäisin laukun 17,3 tuumaiselle kannettavalle mallia Compaq Presario CQ71? 17-tuumaisille kyllä on reilusti vaihtoehtoja, mutta meneekö se liian ahtaaksi tälle? Tarkoitus olis vielä saada joitan härpäkkeitä mahtumaan samaan laukkuun.
Samanlainen kone löytyy meikäläiseltä, ja Mustan Pörssin hyllystä löysin itselleni sopivan laukun.

Käyhän kysymässä lähimmästä ko. liikkeestä, löytyiskö valikoimasta.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Työvuorolistasta tuli kysyttävää (ravintola-ala). Jokaiselle viikollehan pitää olla yksi V-päivä ja jokaiseen kolmen viikon listaan pitää olla kolme X-päivää merkittynä. V-päivinä jos töihin joutuu niin siitähän tulee tuplapalkka (vai 1,5 kertaisena), mutta mitä jos joutuu töihin X-päivänä? En nyt muista vaikuttiko se palkkaan mitenkään vai oliko vain niin, että se X-päivä siirtyy myöhemmäksi ajaksi?

No entä sitten kun minulla on kyseiseen lafkaan määräaikainen sopimus (1.9.-3.10.) niin mitä jos en tuona aikana saa vaadittavia määriä X-päiviä?

Jatketaan nyt vielä samasta aiheesta. Jos mulla on viikon aikana vain neljä työpäivää (eli en ansaitse vielä "vapaapäiviä") ja näin ollen ne vapaapäivät on listalla tyhjinä. Jos kuitenkin joudun vapaapäivänä tulemaan töihin (eli saan täydet viisipäivää) niin miten sitten käy V- ja X-päivien?

E: Mulla varmaan pää hajoais jos joutuisin näitä listoja laatimaan.

Samanlainen kone löytyy meikäläiseltä, ja Mustan Pörssin hyllystä löysin itselleni sopivan laukun.

Kiitoksia tästä. Normaalisti pyrin kiertämään kyseisen liikkeen kaukaa, mutta jos sitä tämän asian takia joutuisi nöyrtymään
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitenkäs tuo opintotuen vaatimuksena oleva 4,8 opintopistettä tukikuukautta kohti tarkkaan ottaen lasketaan? Tai siis eikös ole niin, että jos ei jonain vuotena yllä tuohon opiskelutahtiin niin silloin riittää jos koko opiskeluajalta on opintopisteitä riittävästi? Eli toisin sanoen, kun tässä juuri pyörähti 37. opintotukikuukausi käyntiin ja opintopisteitä on tilillä 280 niin voisinko nostella kaikki loputkin tukikuukaudet suorittamatta yhtään opintopistettä lisää, koska 55 kuukaudelle jaettuna tuosta tulisi 5,1 opintopistettä kuukautta kohden?
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Mitenkäs tuo opintotuen vaatimuksena oleva 4,8 opintopistettä tukikuukautta kohti tarkkaan ottaen lasketaan?

Opintojen etenemisen mukaan, eli suoritetut opinnot / nostetut tukikuukaudet. Sillä ei ole väliä, milloin pistekertymät on tulleet, kunhan pisteitä rekisterissä on riittävästi. Minulla ei kertynyt viidennen lukuvuoden syksyllä yhtään opintopistettä, mutta tuet nostelin ja voin kertoa, että sanomista ei tullut.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Missä sketsisarjassa ja missä sketsissä se viimeinen lause oli aina "lähden pooooois"?
Sarjaa en muista, mutta mieleen tulee ainakin joku Jukka Puotilan tekemä imitointi, jossa hän sanoo mm. "minä olen pujo" (hahmolla on pujoparta) ja lopuksi vielä tuo "minä menen poooooois".
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Sarjaa en muista, mutta mieleen tulee ainakin joku Jukka Puotilan tekemä imitointi, jossa hän sanoo mm. "minä olen pujo" (hahmolla on pujoparta) ja lopuksi vielä tuo "minä menen poooooois".

Olisiko sarjan nimi ollut "Tsa tsa tsaa" tai joku vastaava?
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Työvuorolistasta tuli kysyttävää (ravintola-ala). Jokaiselle viikollehan pitää olla yksi V-päivä ja jokaiseen kolmen viikon listaan pitää olla kolme X-päivää merkittynä. V-päivinä jos töihin joutuu niin siitähän tulee tuplapalkka (vai 1,5 kertaisena), mutta mitä jos joutuu töihin X-päivänä? En nyt muista vaikuttiko se palkkaan mitenkään vai oliko vain niin, että se X-päivä siirtyy myöhemmäksi ajaksi?

No entä sitten kun minulla on kyseiseen lafkaan määräaikainen sopimus (1.9.-3.10.) niin mitä jos en tuona aikana saa vaadittavia määriä X-päiviä?

Jatketaan nyt vielä samasta aiheesta. Jos mulla on viikon aikana vain neljä työpäivää (eli en ansaitse vielä "vapaapäiviä") ja näin ollen ne vapaapäivät on listalla tyhjinä. Jos kuitenkin joudun vapaapäivänä tulemaan töihin (eli saan täydet viisipäivää) niin miten sitten käy V- ja X-päivien?

E: Mulla varmaan pää hajoais jos joutuisin näitä listoja laatimaan.

X-päivästä tulee se +50% ja v-päivästä +100%. Tosin ainakin jotkin ketjut siirtelevät noita päiviä ettei tarvitse maksaa korvauksia. Tämä onnistuu, jos työntekijä antaa siihen suostumuksen.

Muihin kohtiin en osaa vastata, mutta TES löytyy PAMin sivuilta ja myös työpaikalla se pitää olla esillä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Pitkän etsimisen jälkeen pitää turvautua Jatkoajan apuun, eli mistä helvetistä löytyisi Kiekko-Espoon legendaarisen hieno Kivikova Kivikova Kiekko-Espoo-kappale? Yrittänyt hakea sitä kaikkialta, mutta tyhjää vaan tulee vastaan. Perskeles, auttakaas nyt.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hieno juttu, että Marienhoff alkoi taas tulemaan tv:ssä, mutta harmillisempi, ettei siitä kohtaa mihin se Maikkarilla viimeksi jäi. Minulle on tuosta sarjasta jäänyt askarruttamaan eräs asia jo useammaksi vuodeksi. Mitä sille miesopettajalle? kävi silloin aikoinaan sarjassa, kun se poti sitä tinnitystä ja ajoi sen vuoksi ojaan?

Katseleekohan kukaan kyseistä sarjaa? Löytyisiköhän keneltäkään tietoa?
 

J.Petke

Jäsen
Onko kenelläkään suosituksia hyvästä nettisivusta mistä voi ostaa lippuja AS Roman peliin? Ja miten nuo lippujen toimitukset yleensä tapahtuvat?
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Pystynkö kuuntelemaan spotifyita PS3:n kautta? Taikka edes miten saan NHL 2010 peliin laitettua omat musiikit soimaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös