Red Machine
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Mikä on suurin määrä kerralla JA:sta sanktioita saaneet? Nyt näyttää olevan aika hyvin penaltia jaettu.
Mikä on suurin määrä kerralla JA:sta sanktioita saaneet? Nyt näyttää olevan aika hyvin penaltia jaettu.
Tulee ainakin vahvasti mieleen elokuvan Madagascar 2 teemamusiikki.NCIS Los Angelesin tunnari kuulosta aivan tajuttoman tutulta, mutta en saa päähäni, mikä sarja, leffa tai peli on kyseessä. Osaako joku auttaa?
Hahaa, tuohan se oli. Pelastit yöuneni, kiitos ja iso pusu.
Milloin 4 Sport Pro ja ESPN America ilmoittavat televisioitavista otteluistaan?
Samanlainen kone löytyy meikäläiseltä, ja Mustan Pörssin hyllystä löysin itselleni sopivan laukun.Mistä löytäisin laukun 17,3 tuumaiselle kannettavalle mallia Compaq Presario CQ71? 17-tuumaisille kyllä on reilusti vaihtoehtoja, mutta meneekö se liian ahtaaksi tälle? Tarkoitus olis vielä saada joitan härpäkkeitä mahtumaan samaan laukkuun.
Samanlainen kone löytyy meikäläiseltä, ja Mustan Pörssin hyllystä löysin itselleni sopivan laukun.
Mistä syystä Golden AWE sai pysyvän kirjoituskiellon vapaalle puolelle?
Paljon maksaa Kurko Kesämies -päkki?
Mitenkäs tuo opintotuen vaatimuksena oleva 4,8 opintopistettä tukikuukautta kohti tarkkaan ottaen lasketaan?
Tuskin. Kokeile esim. Ruoholahden K-Rautaa.Pikaista apua kaivataan. Nyt olis tarvetta 8mm vahvuiselle, 3,9 - 4,0cm pitkälle pultille, jossa on kuusiokulmapää. Kaupunki on Helsinki. Saako Sokokselta? :D
Tuskin. Kokeile esim. Ruoholahden K-Rautaa.
Sarjaa en muista, mutta mieleen tulee ainakin joku Jukka Puotilan tekemä imitointi, jossa hän sanoo mm. "minä olen pujo" (hahmolla on pujoparta) ja lopuksi vielä tuo "minä menen poooooois".Missä sketsisarjassa ja missä sketsissä se viimeinen lause oli aina "lähden pooooois"?
Sarjaa en muista, mutta mieleen tulee ainakin joku Jukka Puotilan tekemä imitointi, jossa hän sanoo mm. "minä olen pujo" (hahmolla on pujoparta) ja lopuksi vielä tuo "minä menen poooooois".
Työvuorolistasta tuli kysyttävää (ravintola-ala). Jokaiselle viikollehan pitää olla yksi V-päivä ja jokaiseen kolmen viikon listaan pitää olla kolme X-päivää merkittynä. V-päivinä jos töihin joutuu niin siitähän tulee tuplapalkka (vai 1,5 kertaisena), mutta mitä jos joutuu töihin X-päivänä? En nyt muista vaikuttiko se palkkaan mitenkään vai oliko vain niin, että se X-päivä siirtyy myöhemmäksi ajaksi?
No entä sitten kun minulla on kyseiseen lafkaan määräaikainen sopimus (1.9.-3.10.) niin mitä jos en tuona aikana saa vaadittavia määriä X-päiviä?
Jatketaan nyt vielä samasta aiheesta. Jos mulla on viikon aikana vain neljä työpäivää (eli en ansaitse vielä "vapaapäiviä") ja näin ollen ne vapaapäivät on listalla tyhjinä. Jos kuitenkin joudun vapaapäivänä tulemaan töihin (eli saan täydet viisipäivää) niin miten sitten käy V- ja X-päivien?
E: Mulla varmaan pää hajoais jos joutuisin näitä listoja laatimaan.