Ymmärrän tulokulmasi ja hyvin usein samaistunkin lammasosastoosi. Olen myös samaa mieltä siitä, että positiiviset asiat ovat isossa kuvassa olleet yksittäisten pelaajien(kin) osalta hyvin vähäisiä tuota meidän kapeaa kärkeämme lukuunottamatta.Siirsin tämän toiseen ketjuun pois Tähtipelaajat -ketjusta, niin se ketju ei mene ihan solmuun ja sivuraiteille.
Viime vuosina Kärppien osalta positiiviset asiat ovat vain isossa kuvassa olleet sen verran vähissä, että risuja on tullut annettua enemmän kuin ruusuja. Ruusujakin on annettu kyllä avoimella kädellä, kun siihen on ollut paikka. Viime vuodet enää toki harvenmin
Onhan täällä jokunen muukin, joka saman roolin on ottanut ja lampaita jaellut ahkerasti, joten linja ei sinänsä merkittävällä tavalla eroa tai poikkea, vaan ehkö se myös kertoo Kärpistäkin edes jotain, että aika moni muukin on ottanut suht saman linjan. Ja kun katsoo yleistä tunnelmaa palstalla ja millaista asiaa tännekin laitetaan, niin lähestymiseni ei ole likimainkaan sieltä negatiivisimmasta päästä. Pikemminkin jossain siinä välissä oleva realisti: ruusuja jaetaan extra-hyvin kun on aihetta ja risuja myös, kuten tähänkin astikin. Risuille on viime vuosina ja aikoina ollut vain huomattavasti enemmän käyttöä. Ehkä joskus tulevina kausina taas toisinpäin.
Mutta koska päätit tarttua tähän viestiini, niin otan tämän vain ja ainoastaan kohteliaisuutena, että juuri minun nimeni ja aiemmat kirjoitukset ovat jääneet näin hyvin mieleen, että niitä seurataan kohtuu hyvällä tarkuudella. Jotain on tullut tehtyä siis ehdottomasti oikein, koska näin vahva muistijälki. "All publicity is good publicity" ja sitä rataa... :)
En kuitenkaan malta olla huomauttamatta kohteliaasti, että kun tehtävänannossa on sanottu, että "anna tähdet pelaajille, jotka ovat mielestäsi kyseisessä ottelussa onnistuneet parhaiten tai ainakin vähiten huonosti", sekä täsmennetty vielä näin; "pelaajien peliesityksiä koskeva keskustelu tulee käydä muissa ketjuissa", niin ainakin minun kouluaikoinani sikäli huolellisesti pohditusta ja hyvin argumentoidusta tehtävästä olisi tullut hylsy kymmenen kertaa kymmenestä.
Tuossa on oikeasti aika pirunmoinen homma käydä tuo ketju läpi jokaisen pelin jälkeen, näppäillä tähtisaalis ylös jokaisen mainitun pelaajan osalta maininta kerrallaan, samalla väistellen ylimääräiset hauskuuttelu- ja sinällään ihan asialliset, mutta väärässä paikassa olevat lammasosastoäänet.
Ehkä ensi kaudelle perustamme lisäksi lammasosastoketjun erikseen? Tuohon en tosin itse lähde sivustoa tekemään, enkä suoraansanottuna usko, että @Oikea Pakki ainakaan niitä ääniä haluaa erikseen laskea. Mutta jos joku innokas haluaa tuon tehtävän ottaa vastaan, niin kukaanhan ei sitäkään kiellä.