Just näin, aina tukena! Minäkin menen, tietenkin.Sait ylipuhuttua. Kohti Raksilaa siis. Routasydämen tahtiin.
Just näin, aina tukena! Minäkin menen, tietenkin.Sait ylipuhuttua. Kohti Raksilaa siis. Routasydämen tahtiin.
Visa on klesana.Tässä sekamelskassa ja pettymyksen alkossa , eiku alhossa, olen kuitenkin yllättynyt meidän maalivahtien heilahtelevasta tasosta. En muista aiemmin sitten Peter Åslinin näin epävarmaa ja ailahtelevaa maalivahtipeliä. Nytkin Karhu vaihdettiin ja alivoimalla Westiksen längistä sisään.
Onko Hermeksen laina kunnossa vai loukkaantunut?
Tuli mentyä. Ainut posi on että jos tästä vielä joskus noustaan niin vitsi se maistuu makealta. Toivottavasti siihen ei mene 23 vuotta kuten oli vuosien 1981 ja 2004 välissä.Just näin, aina tukena! Minäkin menen, tietenkin.
Se on huonompaa.Heloust Oulun veljet, onko peli niin surkeaa kuin täällä sanotaan?
Ei tietenkään. Keskustelupalstalta et totuutta löydä. Kannattaa katsoa itse, jos kiinnostaa.Heloust Oulun veljet, onko peli niin surkeaa kuin täällä sanotaan?
Nyt kyllä juksaat!Ei tietenkään. Keskustelupalstalta et totuutta löydä. Kannattaa katsoa itse, jos kiinnostaa.
Hän sanoi vesittäen oman viestinsä. Vankkumaton usko voi olla hyve, mutta älä ylläpidä sitä vähättelemällä muiden näkemystä tilanteesta.Keskustelupalstalta et totuutta löydä.
Hohhoijaa. Tähän voisi vastakysymyksenä heittää, että millä tavoin se peli on parempaa kuin mitä palstalla esitetään? Kirjaimellisesti emme pärjää pelillisesti yhdellekään joukkueelle tässä sarjassa tällä hetkellä.Ei tietenkään. Keskustelupalstalta et totuutta löydä. Kannattaa katsoa itse, jos kiinnostaa.
Ovatkos Kärpissä aiemmin jäädytetyt numerot pois myös naisten joukkueen käytöstä? Tällöinhän tässä olisi ymmärrettävä seuratason looginen linjaus. Muutoin olisi hieman oudolta tuntuva ratkaisu jäädyttää nyt sitten tämä 20 yhtäkkiä molemmista edustusjoukkueista.
Edit: Äkkiseltään katsottuna näyttäisi, että jo jäädytettyjä miesten numeroita ei ole käytössä myöskään Kärppien naisilla, joten linjaus vaikuttaisi olevan käytössä molempiin suuntiin.
No kun kerta Oulun Kärpät jäädyttää numeron 20 niin olisi ainakin omasta mielestä outoa jos Oulun Kärpissä joku numero 20 pöyrii jäällä.Minulle selvisi vasta tänään Petopodia kuunnellessa, että Saija Tarkin pelinumero 20 jäädytetään lauantaina tosiaan myös miesten edustusjoukkueen käytöstä. Mitäs ajatuksia tämä herättää?
Onhan sillä numerolla operoinut miehissä monenkirjavaa peluria. Ensimmäisenä mielleyhtymänä tulee Janne Pesonen, jonka matkaa pistepörssivoittajaksi tuli seurattua tiiviisti. Seuralegenda ehdottomasti, vaikka ei Oulussa niin iso kuin katossa roikkuvat. Numerosta 20 tulee mieleen vahvasti myös Sebastian Aho. Vaikka hän ei pelannut Kärpissä sillä numerolla, niin olisin odottanut että Aho palaa maailmalta tunnetumman numeronsa kanssa jos niin kävisi.Minulle selvisi vasta tänään Petopodia kuunnellessa, että Saija Tarkin pelinumero 20 jäädytetään lauantaina tosiaan myös miesten edustusjoukkueen käytöstä. Mitäs ajatuksia tämä herättää? Ei ainakaan ole kovin yleinen käytäntö kyseessä, kun aiemmin ilmeisesti vain Jypissä on tehty vastaava tempaus.
Jaa a, 20 minuuttia oli tarpeeksi.Heloust Oulun veljet, onko peli niin surkeaa kuin täällä sanotaan?
Taisi tällä kertaa löytyä totuus keskustelupalstalta?Jaa a, 20 minuuttia oli tarpeeksi.
Juu löyty, tsemppiä teille.Taisi tällä kertaa löytyä totuus keskustelupalstalta?