Mikä oli se sivusto jossa pystyi vertailemaan vaikkapa pisterpörssiä määriteltyjen kausien välillä?
Esimerkkinä pistepörssi kausista 2006-07 - 2010-11
Kyllä se vain kova palkka takaa sen, että näytönpaikkoja riittää. Ei tuo Luongo nyt aivan huono ole ollut koko kauden ajalta. Lisäksi on varmastikin paneita peluuttaa enemmän 6 miljoonan miestä kuin 900k miestä.
Milloin viimeksi playoffeissa samasta joukkueesta kaksi pelaajaa on tehnyt hattutemput samaan otteluun? Crosby ja Ovechkin tekivät pari vuotta sitten playoffeissa hattutemput samassa pelissä, mutta entä joukkuekaverit ennen eilistä Girouxin ja Couturierin tuplahattutemppua?
Erittäin oleellinen kysymys NHL:stä: Nashvillessa näytti olevan tanssityttöjä huiskien kanssa SM-liigan tyyliin katsomossa. Olin aiemmin luullut, että huiskijat kuuluvat Pohjois-Amerikassa vain koripallon ja jenkkifutiksen puolelle. Onko Nashville yksittäinen poikkeus vai olenko elänyt valheessa?
Eliteprospectsista ainakin. Kas näin. Tuohon vaan laitat ne haluamasi vuosiluvut.
Ei aivan huono?
Mielestäni se on aika turha kuulutus ja viimeistään maalivahdin mailan hakkaaminen herättää huomaamaan asian. Sitä miksei sitä kuuluteta en tiedä, kulttuuriero?Miksi NHL-peleissä ei kuuluttaja sano, että joukkueet täysilukuiset?
Kuuluttaako ne tuota kansainvälisissä kisoissa, esim. mömmöm-kisoissa? Vai onko tämä joku oma Suomen sääntö?Miksi NHL-peleissä ei kuuluttaja sano, että joukkueet täysilukuiset?
Miksi NHL-peleissä ei kuuluttaja sano, että joukkueet täysilukuiset?
Eikö katsoja huomaa sitä ilman kuulutustakin kun jäällä on yhtäkkiä tasamäärä pelaajia? Mielestäni aivan turha kuulutus.
Lähinnä ajattelin pelaajien kannalta tätä asiaa.
Philadelphian ja Pittsburghin välisessä sarjassa on jokaisessa erässä tehty vähintään yksi maali. Onkohan tämä jo ennätys?
Miksi Floridan ja New Jerseyn välisen 5. pudotuspeliottelun jälkeen kentälle heitettiin jotain kumi-hiiriä ja muuta sälää?
Miksi Floridan ja New Jerseyn välisen 5. pudotuspeliottelun jälkeen kentälle heitettiin jotain kumi-hiiriä ja muuta sälää?
Noin minäkin sen olen ymmärtänyt, mutta jokaisessa kaaviossa minkä olen nähnyt, niin kaavio on juuri tuon mallinen.Omasta mielestäni homma etenee vielä samalla tyylillä kuin ennenkin. Eli runkosarjassa parhaiten sijottunut kohtaa aina heikoimman jatkoon päässeen joukkueen. Voihan olla että asia on jossain kohtaa muuttunut? Itse en vain sellaista keskustelua muista.
Ne kaaviot on varmaankin tehty olettamuksella, että kaikista pareista menee jatkoon paremmin sijoitettu, kun jonkinlainen kaavio on pitänyt saada aikaiseksi. Tosiasiassa tuollaista kaaviota ei vielä voi tehdä. Konferenssivälierien ainoa varma pari on lännessä Blues (#2) - Kings (#8).Noin minäkin sen olen ymmärtänyt, mutta jokaisessa kaaviossa minkä olen nähnyt, niin kaavio on juuri tuon mallinen.