Mainos

Sekalaisia kysymyksiä NHL-kiekosta

• 1 091 550
  • 3 877

Mikä palkinto annetaan sen mukaan, kuka on kauden paras pelaaja

• Hart memorial trophy

• Ted Lindsay Award

• Rocket Richard Trophy

• Art Ross Trophy

Tulokset ovat nähtävissä vain äänestämisen jälkeen.

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves

Viime yöltä tilanne jossa hanskasta ohjautuu kiekko DeBruskille ylivoimalla tapahtuneeseen maaliin. Normi maali minun mielestäni mutta selostajat olivat hiilenä ja tuskinpa tuota olisi haastettu mikäli yleinen linjaus ei ilmeisesti olisi että kaikki käden kautta tulleet kiekot tulkitaan käsisyötöksi. Onko tämä täysin tuomareitten tulkittavissa? Nyt tuli jotain selityksiä että olisi osunut johonkin käden jälkeen tai muuta vastaavaa.

En ole sääntökirjasta itse tarkastanut tuota, mutta luin, että sääntökirjassa 79 pykälä mainitsee erikseen "auki olevalla kädellä" pelaamisen olevan sääntöjen vastaista. Garlandilla oli tuossa ote kuitenkin mailasta.

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
En ole sääntökirjasta itse tarkastanut tuota, mutta luin, että sääntökirjassa 79 pykälä mainitsee erikseen "auki olevalla kädellä" pelaamisen olevan sääntöjen vastaista. Garlandilla oli tuossa ote kuitenkin mailasta.
Aivan, selostajat olivat sitä mieltä että aiemmin kaudella on hylätty paljon osumia joissa kiekko on koskenut hanskaan vastaavissa tilanteissa. Ei tule itsellä mieleen yhtään moista hetkeä, mutta jäi kummittelemaan kun puhuivat että linja tulisi olla yhtenäinen. Kaiffarit kopissa siis tupisivat aiheesta pitemmän tovin pelin tiimellyksessä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: nuck

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Pistetäänpä vielä ihmettelyä Barkovin Avalanchea vastaan tekemästä maalista. Olen ollut siinä käsityksessä, että korkea mailan raja on hartialinja, paitsi maalin lähistöllä rajana on ylärima. Omaan silmään tämä on tehty yliriman päältä, vaikkakin kamerakulma on tässä varmasti yliviistosta, joka hankaloittaa varman tulkinnan tekemistä. Olenko siis tämän säännön osalta kartalla vai en?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy