Ainakin Olli Saarinen palveli minua kun kävin siellä viimeksi noin vuosi sitten.Kertokaapa Sportin kannattajat kuka on se ex-jääkiekkoilija joka työskentelee Vaasan Sportiassa. Oma veikkaus on Olli Saarinen?
Ainakin Olli Saarinen palveli minua kun kävin siellä viimeksi noin vuosi sitten.Kertokaapa Sportin kannattajat kuka on se ex-jääkiekkoilija joka työskentelee Vaasan Sportiassa. Oma veikkaus on Olli Saarinen?
Eli löytyisikö ensi kautta ajatellen Mestiksestä Pasi Nielikäisen tyylisiä pelaajia, joilla riittäisi rahkeet neloskentän pelaamiseen SM-Liigassa?
Vaatimukset:
- Luistelee riittävän hyvin, jotta pystyy taklaamaankin
- On yli 90kg
- Osaa ja uskaltaa tapella (ei pelkäisi haastaa esim. Heleniusta)
Extraa:
- Osaa syöttää / laukoa edes välttävästi
Kertokaapa arvon palstaveljet koska viimeksi 1-divari/Mestis-tasolla on yhdessä erässä isketty tauluun 5 tehopistettä? Titaanien ykkössentteri Simo Romo namutteli perjantain (24.10.) TV-matsissa HeKin kustannuksella kyseisen määrän verran ja ainakaan minulle ei tule mieleen koska vastaavanlainen temppu olisi onnistunut viimeksi.
Melkein ainut peruste voisi olla se, että Luigi on valittu tähdistöön useammassa pelissä. Tuo mestiksen tähdistö nyt menee muutenkin miten sattuu, kun joukkueilla on kuukausittain eri määrä pelejä eikä sitä huomioida mitenkään. Eiköhän Nieminen ole jatkoajan kuukauden pelaaja, vai joko sellainen on julkistettu?Millä perusteella Mikko Liukkonen valittiin kuukauden pelaajaksi eikä Jani Nieminen? Ei siinä mitään, hieno pelaaja on Liukkonenkin, mutta mitkä perusteet ajavat Niemisen ohi, kun en ainakaan itse lokakuun pelejä tutkissani löydä mitään syytä miksi Liukkonen ajaa Niemisen ohi?
Millä perusteella Mikko Liukkonen valittiin kuukauden pelaajaksi eikä Jani Nieminen?
Kertokaapa arvon palstaveljet koska viimeksi 1-divari/Mestis-tasolla on yhdessä erässä isketty tauluun 5 tehopistettä? Titaanien ykkössentteri Simo Romo namutteli perjantain (24.10.) TV-matsissa HeKin kustannuksella kyseisen määrän verran ja ainakaan minulle ei tule mieleen koska vastaavanlainen temppu olisi onnistunut viimeksi.
Mistä löytyy vai löytyykö vielä mistään Mestiksen playoffien pelipäiviä? Tietäskö joku?
Parikin kysymystä. Ensinnäkin: pätkiikö "vuoden mestismedian" tilastosivut muillakin? Mulla on ainakin ollut jo viikon yhtä arpomista sen suhteen, että aukeavatko vai eivätkö joukkueiden pistepörssit.
K-Vantaalla myös useita: Ranta (Blues), R. Ahonen (HIFK), Purolinna (HIFK), Nyholm (HIFK) ja Ahlqvist (HIFK) + Engren (TPS). Nyholm on jo pelannutkin muutaman liigamatsin, samoin tietysti Allu. Tässä vaiheessa ei voi kukaan mennä takuuseen, etteikö Jalosen suojatit voisi pelata jopa karsinnassa, vaikka TPS saattaa olla himpun todennäköisempi. Blues nyt ei kumminkaan. Olishan se aika vänkää, kun esim. Allu + muutama muu pelaisi emoseuraansa vastaan karsinnassa... Kysymys on hyvä, mutten tiedä vastausta, minäkään.Ja toinen kysymys, vaikkakin ennenaikainen ja monia hypoteeseja sisältävä. Mitenköhän toimitaan, jos liigakarsinnoissa kohtaavat sellaiset jengit, joista toinen on lainannut tai vuokrannut toiselle pelaajia? Onko tämä vaihtoehto osattu jo huomioida sopimusta tehtäessä, vai yritetäänkö asiasta sopia tuolloin tai vedetäänkö lainat jo etukäteen varmuuden vuoksi pois?
Onhan vastaavia tapauksia toki ollut aiemminkin. Joskus jollain huippupelaajalla on ollut jo soppari seuraavasta kaudesta vastustajan paitaan ja se onkin sitten yllättäen viltitetty.
KooKoolla nyt ei ole lainamiehiä muita kuin Härmä Bluesista, mutta Sportilla on ainakin Nabb (Lukko) ja Heikkinenkin saattaisi olla palaamassa Poriin? Mutta esim. Hokilla on useampikin pelaaja TPS:stä, on Tapparaa ja KalPaa. Lainamiehiä on myös Jokipojilla, Jukureilla ja TuTolla.
Onko vain meikäläisen kuvitelmaa vai onko Mestiksessä ulkomaalaisten määrä kasvanut viimeisen parin kauden aikana selvästi?
Niin ja mitä tulee Poutaseen niin voiko enempää mennä metsään nuo Suutarin lausunnot Panu "tumputtuja" Poutasesta? Täysi lapanen koko kaveri ja kilpailee Jami Miettisen sekä Ari Kovasen kanssa turhimmasta pelaajasta KooKoo-paidassa viime vuosina.
Mitäköhän tuolla Mestiksen omilla sivuilla on tapahtunut viime aikoina? Tilastosivut ovat ollee jo pidemmän aikaa aina välillä totaalisen jumissa. Sama vika on tosin ollut liitonkin sivuilla. Ja äsken muistin, että Mestis-magazinekin oli olemassa. Kävin sitten kurkkimassa sitä, mutta näemmä on jo kaksi numeroa jäänyt julkaisematta.
Kyllä mulla nyt aukesi mestiksen sivujen tilastosivut, mutta onhan nuo tökkineet todella pahasti viime päivinä kuten myös Finhockeyn sivutkin. Viimeinen ilmestynyt Mestis Magazine näyttää tosiaan olevan tuo numero 5/2008. En tiedä mikä siellä oikein mättää, kun sivuja ei saada toimimaan? Lisäksi minkä takia Mestiksen sivujen arkistossa ei ole aikaisemmin kausia kuin 2005-2006, koska aikoinaanhan ne jo olivat Finhockeyn sivulla.
Vuosi 2008
nro 4: vko 36
nro 5: vko 45
nro 6: vko 1
Vuosi 2009
nro 1: vko 4
nro 2: vko 9
nro 3: vko 17
Joo, kyllä tilastot nyt on parina päivänä toimineet. Mutta paas kattoen taas kuinka käy, kun on vilkas pelipäivä.
Vilkkaana pelipäivänä ei kyllä tahdo saada auki sen enempää mestiksen kuin finhockeyn sivujakaan. Ennen sivut sentään toimivat kohtalaisen hyvin, mutta varsinkin viime aikoina lähes turha on sieltä katsoa pelitilanteita.