Sekalaisia kysymyksiä HIFK:sta

  • 606 445
  • 2 427

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Onkos muuten täällä ketään, joka olisi nähnyt paikan päällä nämä molemmat mega-jatkoajat Ilvestä vastaan? Veikkaan, että kaltaisiani, eli ensimmäinen paikan päällä ja tämän vuotinen telkkarista löytyy paljon.
Olen nähnyt molemmat paikan päällä, sekä 91.05 päättyneen ottelun.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Good stuff, mikä toi 91.05 oli? EIkös se Lukko-välierä mennyt pidemmälle, kolmannen alkuun 100 + minuuttia. Olin (tulevan) vaimon kanssa katsomassa ja hän oli valmiina lähtemään yksin taksilla himaan.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Good stuff, mikä toi 91.05 oli?

Luulen Juden tarkoittavan tuon 2001 Ilves-sarjan viidettä peliä, jossa Antti Bruun lähetti putken kautta IFK:n kesälomalle tuolla kellonlyömällä.

Nimim. Minäkö edelleen katkera? :)
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Joo, sehän se varmaankin. Paikalla noissa toki itsekkin. En osaa sanoa, pelasiko IFK kausina 75-83 kotona yhtään Plaoyff-jatkoaikaa mutta jollei pelannut niin olen ollut paikalla kaikissa.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Luulen Juden tarkoittavan tuon 2001 Ilves-sarjan viidettä peliä, jossa Antti Bruun lähetti putken kautta IFK:n kesälomalle tuolla kellonlyömällä.

Nimim. Minäkö edelleen katkera? :)
Juuri sitä tarkoitin. Katkeruus ei katoa koskaan.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Taas jatkoaikohin liittyvää knoppailua: Montako kertaa IFKn kausi on päättynyt jatkoaika-maaliin? Laskin itse 7 ja katson kauden päättyneen ennen pronssipeliä.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Näin kesälomalla IFK-fanina on aikaa keskittyä kaikkeen epäolennaiseen. Muistaakseni jossain ketjussa oli hallimusiikeista, mutta en vaan löydä. Joku tietää varmasti heti vastauksen, mikä olikaan se vihainen biisi mitä on soitettu viimeisen 2-3 vuoden aikana red,white&bluen jälkeen? Enkä tarkoita ACDC:ta, vaan jokin yhden hitin ihme, jenkeistä?

_
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Näin kesälomalla IFK-fanina on aikaa keskittyä kaikkeen epäolennaiseen. Muistaakseni jossain ketjussa oli hallimusiikeista, mutta en vaan löydä. Joku tietää varmasti heti vastauksen, mikä olikaan se vihainen biisi mitä on soitettu viimeisen 2-3 vuoden aikana red,white&bluen jälkeen? Enkä tarkoita ACDC:ta, vaan jokin yhden hitin ihme, jenkeistä?

_
Shinedown- Diamond Eyes
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tuo Diamond Eyes soi sen kuutiossa pyörivän videon aikana, joka alkaa mustavalkoisena. Leffamusaa, Stallonen tähdittämä Expendables.
Minusta tuo biisi sopi todella hyvin tuohon videoon. Jotain sentään osataan tehdä oikeinkin hyvin.

Ja ihan sivuhuomautuksena, hassu miten sitten aina kun noita biisejä kuulee muualla niin ajatukset harhailee Nordikselle. Jollain Discovery kanavalla pyörii joku mainos jossa meidän tunnelmannostatus videon musa, radiossa kun soi Hail to the King niin muistaa edellisen kauden pelaajien naamakuvat jotka pyöri mediakuutiossa ja aina kun soi Bad to the Bone tietää että taas meille tuli jäähy.

Kummallisinta oli tosiaankin kun kuuli TVn välityksellä Kärpät-Tappara matsissa soivan Whatever You Want biisin, automaattisesti meinaa kädet alkaa lyömään yhteen.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Shinedown- Diamond Eyes

Kiitti juuri tämä. Heh, juuri ennen kuin postasin tuon viestin katsoin kymmenen Shinedown videota netistä mutta ei osunut kohdalleen, eli muistin bändin mutta biisistä ei ollut tietoa ja luovin jo toivosta että kyseinen bändi.

Ilmeisesti muita uudempia vihaisia biisejä ei ole soinut tässä lähivuosina ennen alkusummeria, vai onko? Pieni epäilys jäi että olisin jotain muitakin kuullut hallilla.

Nickelbackin kyllä muistan, mutta jäin funtsimaan oliko muita.

_
 
Viimeksi muokattu:

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Ilmeisesti muita uudempia vihaisia biisejä ei ole soinut tässä lähivuosina ennen alkusummeria, vai onko? Pieni epäilys jäi että olisin jotain muitakin kuullut hallilla.

Olikohan viime vuonna kun alkuvideossa pyöri Iron Maidenin No More Lies. Sen taisi korvata tuo Shinedown.
Metallicaa tuli vielä jossain vaiheessa ennen pelin alkua, Seek and Destroy taisi olla biisi. Sitäkään ei tosin tällä kaudella tainut enää tulla...
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Olikohan viime vuonna kun alkuvideossa pyöri Iron Maidenin No More Lies.

Niinpä olikin, tämä oli hyvä tieto, nyt pistin soimaan koko komeudessaan, yllättävän hyvä biisi ja olin unohtanut kokonaan. Metallican muistan itsekin, ihan hyvä veto sekin tuohon alkuun.

_
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Niinpä olikin, tämä oli hyvä tieto, nyt pistin soimaan koko komeudessaan, yllättävän hyvä biisi ja olin unohtanut kokonaan.

Mietin muuten silloin että oliko tuossa biisin valinnassa jokin viesti joka organisaation taholta haluttiin kertoa. "No More Lies" vai oliko vain sopiva biisi tuohon videoon ilman sen suurempaa ajatusta takana.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Soiko Nordiksella -98 mestaruusjuhlissa tuo maailmankaikkeuden paskin biisi: Queenin "We are the champions"?
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Minusta ei soinut eikä myöskään Espoossa 11. Itse olisin kyllä halunnut kuulla.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Okei, hyvä. Ounastelinkin että kuten muutenkin musiikin suhteen, Nordikselta löytynee tyylitajua myös mestaruushuumassa. Olettaen että asia siis on noin.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Minusta ei soinut eikä myöskään Espoossa 11. Itse olisin kyllä halunnut kuulla.

Olenko nähnyt unta, mutta mulla tästä -11 mestaruudesta hämärä mielukuva että hallihan hiljeni kaiuttimien osalta kun IFK alkoi juhlia mutta sitten joku kiikutti cd:n tai vastaavaa ja saatiin jotain musaa vielä jäälle pienen odottelun jälkeen? Onko kenelläkään mitään vastaavaa mielikuvaa...

_
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Lähdin itse Baronalta noin klo 20 min kannun noston jälkeen Nordikselle, mutta ainakaan siihen mennessä ei ollut tullut mitään IFKhon tai mestaruuden juhlitaan liittyvää musaa. No, vieraskenttä se kai sitten oli.

Ai Queenin We are the champions maailmankaikkeuden paskin biisi? No, makuasioista ei kai voi kiistellä mutta ehkäpä maailmankaikkeutesi on kohtuullisen pieni.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Olenko nähnyt unta, mutta mulla tästä -11 mestaruudesta hämärä mielukuva että hallihan hiljeni kaiuttimien osalta kun IFK alkoi juhlia mutta sitten joku kiikutti cd:n tai vastaavaa ja saatiin jotain musaa vielä jäälle pienen odottelun jälkeen? Onko kenelläkään mitään vastaavaa mielikuvaa...

Itsekin olin paikalla, mutta millään en muista, soiko musiikkia vai ei. Toisaalta eihän meidän tarvitse arvailla, koska youtubessa meillä on tallessa mestaruuden ratkeaminen ja noin 40 minuuttia haastatteluita yms. perään.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Täytyy kyllä sanoa etten tuosta kuule mitään, mutta en menisi takuuseen suuntaan tai toiseen. Hataran hämärä muistikuva että jotain olisi soitettu, mutta ei missään nimessä niin että kuului kovaa, päinvastoin, volumea ei saatu korotettua millään. Hieno video joka tapauksessa, Stögö paikan päällä ja upeita IFK-momentteja pelaajilla.

Voi olla että muutama tuoppi tekee tehtävänsä ja mulla soi päässä kaikki mahdolliset voittobiisit, silti pidän kiinni tästä mielikuvasta.

Tuohon ylempään, mitä muita biisejä soitetaan meillä tai maailmalla voitonjuhlissa jos unohdetaan Queen ja J.Karjalainen. Itse en osaa suoraan sanoa mitä haluaisin että soitettaisiin kun IFK voittaa, ehkä paras vaihtoehto että fanit hoilaa koko kirjan läpi.

_
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Tuossa videosta ei tosiaan saa irti, pitäisi olla samat vehkeet kuin Auerin-casessa hätäkeskuksen nauhaa kuunneltaessa.
Itsellä on mielikuva että olisi tullut tuo Queenin We Are The Champions. Mutta aikaa on tosiaan sen verran kauan että vaikea mennä takuuseen.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tuossa videosta ei tosiaan saa irti, pitäisi olla samat vehkeet kuin Auerin-casessa hätäkeskuksen nauhaa kuunneltaessa.
Itsellä on mielikuva että olisi tullut tuo Queenin We Are The Champions. Mutta aikaa on tosiaan sen verran kauan että vaikea mennä takuuseen.

Niin ja se ei missään nimessä tullut heti, niin kuin se olisi tullut kotijoukkueelle. Vaan se piti todennäköisesti hakea jostain Bluesin-toimistosta ja varmaan hakea oma mankka pukuhuoneesta toimitsija pöydälle. Tietysti salaliittoteoiriana voidaan sanoa myös että asiansa osaava Tube-lataaja on suodattanut sen tuosta pois koska ei ole oikeuksia levittää sitä, heh.

_
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Espoossa ei soinut mitään vuonna 2011, vuodesta 1998 ei ole juurikaan muistikuvia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös