Sekalaisia kysymyksiä HIFK:sta

  • 607 570
  • 2 427

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edit: Mutta siis White oikea vastaus, en anna ikinä anteeksi Penalle ja kumppaneille anteeksi, että antoivat numeron kenenkään käyttöön. Olin todella todella pettynyt, kun White saapui suurine odotuksineen ja kentälle luisteli #9 selässään.

Et varmasti ollut ainoa - muistan vieläkin hyvin kun menin seuraamaan alkuverryttelyä (ilman että olin katsonut kokoonpanoja mistään) ja huomasin numero 9:n jäällä. Tuumasin, että olisko Kuhta tullut sitten suhteellisen nopeasti takaisin - aika nopeasti mulle selvisi että ei ole tullut vaan ysiä kantoikin mies, jonka oli määrä liittyä Salmelaisen kaveriksi ykkösketjuun...

Linkki: Doug Shedden kertoo odotuksensa Peter Whitesta

Peter White HIFK:n vahvistukseksi - MTV3.fi - Urheilu - Jääkiekko - Uutiset
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Taidettiin paljastaa, olisko ollut Ville tai Söde joka kertoi sen liittyvän Simon taistelija-/periksiantamattomuus-luonteeseen. Joukkueen sisäinen juttu.
Tainut tulla ilmi jo aikaisemmin täälläkin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Onko kellään mitään tietoa näistä parista oharin tehneistä valmentajista, että paljon ruplia lopulta tuli?
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Rindell pyöri päättyneellä kaudella aktiivisesti Nordiksella. Viime viikolla mies oli myös risteilyllä mukana. Mikä on miehen työnkuva tulevalla kaudella??
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Rindell pyöri päättyneellä kaudella aktiivisesti Nordiksella. Viime viikolla mies oli myös risteilyllä mukana. Mikä on miehen työnkuva tulevalla kaudella??

Pelaa sulkapalloa ja paistaa vaahtokarkkeja Ramin kiusaamien pelaajien kanssa? Ei vaan, pelaajatarkkailusta olin joskus kuulevinani jotain, saattaa tosin olla väärä muistikuva.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Rindell pyöri päättyneellä kaudella aktiivisesti Nordiksella. Viime viikolla mies oli myös risteilyllä mukana. Mikä on miehen työnkuva tulevalla kaudella??

Kyllä Rindell on Nordiksella pyörinyt aina, IFK mies.
Eikös ollut jotain puhetta että Harri tulee auttamaan Nybaria pelaajatarkkailussa?
A-junnujen peleissä mies on lähes poikkeuksetta paikalla (tai ainakin niissä missä minä olen käynyt)
 

Harald73

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897
Kyllä Rindell on Nordiksella pyörinyt aina, IFK mies.
Eikös ollut jotain puhetta että Harri tulee auttamaan Nybaria pelaajatarkkailussa?
A-junnujen peleissä mies on lähes poikkeuksetta paikalla (tai ainakin niissä missä minä olen käynyt)

Kiva-Harri hoitaa pelaajahankintoja (siis mitä hankintoja?) ja Nybari hoitaa mitä hoitaa.

Ja kysymys perään; onko meillä taas yksi erittäin raskas ja nöyryyttävä kausi edessä, häh??
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luulen et toi Harrin homma on kyl enemmän tollanen nimellinen, eiköhän Nybari edelleen vastaa hankinnoista, mutta Harrin silmiä voidaan käyttää apuna tarkkailussa.

Ja on varalla hätävalmentajaksi, jos Ramilla kilahtaa kunnolla?
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Löytyykö fanikamaa muualta keskustan nurkilla kuin hallilta? Olisi pikainen hetki Kampin nurkilla ja sokkona ei viitsisi alkaa etsiä

uuh
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Muistankos väärin vai oliko se niin että joku Sony Center Kluuvissakin myi fanikamaa? Vai olikohan se nyt jotain ihan muuta, ei jaksa vanha muistaa, jotenkin näin on jäänyt mieleen.
 

Caine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Leijonat
Intersport myy myös IFK kamaa. Valikoimat vaihtelee liikekohtaisesti.
Tai spora alle ja KSB:hen. ;)
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Täältä varmaan löytyy tietoa IFKn sopimuspoliitikasta. Iltasanomien Pekka Holopaisen mukaan IFK ei pelaajien sopimuksiin KHL pykäliä tee. Voiko pitää paikkaansa? Itse olen ollut käsityksessä, että KHL pykälä on aika elinehto sopimukselle nykypäivänä. Jos pelaajaalla on edessään kaksi sopimustarjousta. Molemmat yksivuotisia, ja palkka vaikka 300keuroa. Sopimukset muuten millilleen samat, mutta toisessa on KHL pykälä ja toisessa ei, niin kummankohan pelaaja valitsee..
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Täältä varmaan löytyy tietoa IFKn sopimuspoliitikasta. Iltasanomien Pekka Holopaisen mukaan IFK ei pelaajien sopimuksiin KHL pykäliä tee. Voiko pitää paikkaansa? Itse olen ollut käsityksessä, että KHL pykälä on aika elinehto sopimukselle nykypäivänä. Jos pelaajaalla on edessään kaksi sopimustarjousta. Molemmat yksivuotisia, ja palkka vaikka 300keuroa. Sopimukset muuten millilleen samat, mutta toisessa on KHL pykälä ja toisessa ei, niin kummankohan pelaaja valitsee..

Toisaalta kyllä mä ymmärrän ettei tuota pykälää haluta antaa. Ei siitä pelaajasta ole hyötyä joukkueelle siirtyessään KHLään. Ja kesken kauden ei kyllä mitään kultakimpaleita löydetä korvaajiksi.
Ottaako mielummin pelaajan joka pelaa varmuudella koko kauden vai pelaajan jonka lähtöä saa jännittää KHL siirtotakarajalle asti?
 

Jim Beam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toisaalta kyllä mä ymmärrän ettei tuota pykälää haluta antaa. Ei siitä pelaajasta ole hyötyä joukkueelle siirtyessään KHLään. Ja kesken kauden ei kyllä mitään kultakimpaleita löydetä korvaajiksi.
Ottaako mielummin pelaajan joka pelaa varmuudella koko kauden vai pelaajan jonka lähtöä saa jännittää KHL siirtotakarajalle asti?

Onkohan tämä myös syynä sille, että pelaaja-agentit selittävät Ilta-Lehdensuulla, että IFK:n on vaikea saada pelaajia Summasesta johtuen. Vaikka todellisuudessa IFK pitää vaan periaatteistansa kiinni, eikä helposti suostu kirjaamaan sopimuksiin tuota KHL-pykälää.
 
Viimeksi muokattu:

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Toisaalta kyllä mä ymmärrän ettei tuota pykälää haluta antaa. Ei siitä pelaajasta ole hyötyä joukkueelle siirtyessään KHLään. Ja kesken kauden ei kyllä mitään kultakimpaleita löydetä korvaajiksi.
Ottaako mielummin pelaajan joka pelaa varmuudella koko kauden vai pelaajan jonka lähtöä saa jännittää KHL siirtotakarajalle asti?

Ja toisaalta pelaajan kannalta ajateltuna, haluatko seuraan jossa saat vaikka 100k€ ja olet siellä koko kauden, vai jos pelaajasta tuntuu että läpimurto on tulossa tai näytöt omasta mielestä riittää KHL:ään niin otatko mielummin toisesta seurasta diilin josta saat vaikka 75k€, mutta pykälän diiliin joka mahdollistaa siirtymisen tienaamaan kymmenkertaiset summat?
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Ja toisaalta pelaajan kannalta ajateltuna, haluatko seuraan jossa saat vaikka 100k€ ja olet siellä koko kauden, vai jos pelaajasta tuntuu että läpimurto on tulossa tai näytöt omasta mielestä riittää KHL:ään niin otatko mielummin toisesta seurasta diilin josta saat vaikka 75k€, mutta pykälän diiliin joka mahdollistaa siirtymisen tienaamaan kymmenkertaiset summat?

Juuri noin se menee. Pelaajille kyllä riittää Euroopassa seuroja, mutta seuroille ei välttämättä riitä (hyviä) pelaajia. Se kuuluisa kysynnän ja tarjonnan laki, tuo kapitalismin ihanuus, pätee tässäkin. Jos IFK pitää jääräpäisesti kiinni tuosta periaatteestaan, jos siis sellainen periaate seuralla on, niin se saattaa olla huomattavasti Summasta isompi ongelma pelaajahankinnoissa.
 

444

Jäsen
Jos joukkue tekee muutenkin vain yhden vuoden sopimuksia, niin kyllähän jonkun KHL-pykälän sinne rustaaminen olisi aivan täydellinen itsemurha. Toki faneille voi pyllistää parhaat pelaajat kauppaamalla kesken kauden ja uskottelemalla, että saaduilla rahoilla sitten ensi kaudella saadaan entistä parempaa porukkaa sisään. Toki Ässät viime kaudella onnistui tuon tempun jälkeen, mutta ei se asiasta arkipäivää tee.
 

Viivapelote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen jo pidemmän aikaa yrittänyt etsiä julistetta tuosta vuoden 2011 mestaruuskuvasta. Mestaruuskuvalla tarkoitan kuvaa, joka on otettu juuri viimeisen finaalin jälkeen ja koko joukkue on poseeraamassa Kanada-maljan ympärillä mitalit kaulassa. En ole kuitenkaan tätä mistään löytänyt niinpä kysynkin, josko jollain palstasisaruksella olisi jotain vinkkiä mistä kannattaisi haeskella?

Tarkoituksenani nimittäin olisi kehystää kyseinen artikkeli ja ripustaa seinälle. Meinaan tuo vuoden -98 joukkuehan tuolla jo komeileekin. Tietysti myös nuo vanhemmat mestaruudet kiinnostavat, mutta olisi kuitenkin kiva saada edes tuo viimeisin seinälle.
 

Lasse#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen jo pidemmän aikaa yrittänyt etsiä julistetta tuosta vuoden 2011 mestaruuskuvasta. Mestaruuskuvalla tarkoitan kuvaa, joka on otettu juuri viimeisen finaalin jälkeen ja koko joukkue on poseeraamassa Kanada-maljan ympärillä mitalit kaulassa. En ole kuitenkaan tätä mistään löytänyt niinpä kysynkin, josko jollain palstasisaruksella olisi jotain vinkkiä mistä kannattaisi haeskella?

Tarkoituksenani nimittäin olisi kehystää kyseinen artikkeli ja ripustaa seinälle. Meinaan tuo vuoden -98 joukkuehan tuolla jo komeileekin. Tietysti myös nuo vanhemmat mestaruudet kiinnostavat, mutta olisi kuitenkin kiva saada edes tuo viimeisin seinälle.

Itse ostin kyseisen julisteen HIFK:n fanishopista jäähalilta kesällä 2011, en tiedä onko siellä vielä myynnissä, tai no sieltä oletkin varmaan jo kysellyt. Kotona seinää koristaa vuoden 98 ja 11 mestaruusjulisteet kehyksissä. Onnea etsintään.
 

Viivapelote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse ostin kyseisen julisteen HIFK:n fanishopista jäähalilta kesällä 2011, en tiedä onko siellä vielä myynnissä, tai no sieltä oletkin varmaan jo kysellyt. Kotona seinää koristaa vuoden 98 ja 11 mestaruusjulisteet kehyksissä. Onnea etsintään.

Joo tosiaan sen verran myöhässä liikkeellä tämän kanssa etten tuolta bongannut. Käydessäni siellä siinä oli jotain hässäkkää enkä suoraan päässyt kysymään, että olisiko mahdollisesti tilattavissa jostain tms. mutta olen maililla yrittänyt tiedustella asiaa. Eivät ole kuitenkaan viitsineet vaivautua vastailemaan meikäläisen posteihin niin en oikein tiedä mitä tässä keksisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös