Sekalaisia kysymyksiä HIFK:sta

  • 606 654
  • 2 427

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Älkää ihmeessä muokatko millään tavalla aitoja GW-paitoja! Kannattaa ennemmin myydä GW-paita ja ostaa toinen mieleisempi tilalle. Itse keräillyt vuosikausia GW-paitoja -> Hydrophyte (@hockeygwjerseys) • Instagram photos and videos

Vastataan nyt vielä, kun lähti niin väärille urille :)

Eli jos keräilee paitoja tai muuta, niin ei tietenkään mitään leikkaa-liimaa-lisää-poista -juttuja. Sehän on siinä kohtaa hölmöä.

MUTTA, jos sulla on vaikka 1 ainoa kangaspaita, ja JOS selässä oleva nimi jotenkin häiritsee tai estää mahdollista fanikäyttöä peleissä tms. niin siinä tapauksessa mikään ei estä poistamasta nimeä. Jos se on siis se syy. Ja siis itselle se on ihan yhtä aito paita muokattuna, kun muokkaamaton. Ei tietänkään ole sitten enää myynti- tai keräilytarkoituksessa sitä. Siinä vaiheessa se on räätälöity jne.

Eihän kukaan nyt osta keräilykorttiakaan, jossa on pelaajan pää leikattu pois :)
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Koska viimeksi ollaan voitettu joku juhlapeli missä palkitaan pelaajia, seurassa olevia henkilöitä tai jotain muuta vastaavaa? Paikanpäällä olen ollut useasti tälläisissä juhlapeleissä mutta en kyllä muista, koska voitettu sellainen.

No kirjoittaessa tuli mieleen viimekaudelta Lennun jäähyväiset Ilvestä vastaan, se voitettiin.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Melartin maalien myötä tuli mieleen, että löytyykö edellinen IFK:n kultakypäräpakki penkin takaa Cory Murphyn muodossa?
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Morjesta kamraatit,

tulkaas ny joku kertoo kadunmiehelle mikä ihme on kirjoituksissa ja kaffepöydissä harvakseltaan esiin tupsahteleva termi "PAPP"?
Olen termin/lyhenteen sutkauttelijoilta joskus kysynyt sen merkitystä, mutta ilman vastausta olen jäänyt. Vääjäämättä on tullut mieleeni, ettei pelikirjoja lehteilleet asiantuntijat ole ollut itsekään perillä "PAPP:in" perimmäisestä merkityksestä.

Täällä jos jossain asia selvinnee.

/Rööri
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Morjesta kamraatit,

tulkaas ny joku kertoo kadunmiehelle mikä ihme on kirjoituksissa ja kaffepöydissä harvakseltaan esiin tupsahteleva termi "PAPP"?
Olen termin/lyhenteen sutkauttelijoilta joskus kysynyt sen merkitystä, mutta ilman vastausta olen jäänyt. Vääjäämättä on tullut mieleeni, ettei pelikirjoja lehteilleet asiantuntijat ole ollut itsekään perillä "PAPP:in" perimmäisestä merkityksestä.

Täällä jos jossain asia selvinnee.

/Rööri
Puolustusalueen puolustuspeli

E: Hidas
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No hoijakka,

joskus sitä tuntee itsensä niin kompelöksi.
Eikö tuotakaan nyt kukaan ole voinut aiemmin tyhmälle rautalangasta taivutella.

Kiitokset redille pegille.
 

Kinkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kiffen
Melartin maalien myötä tuli mieleen, että löytyykö edellinen IFK:n kultakypäräpakki penkin takaa Cory Murphyn muodossa?
Tämä keskustelu pakkien kultakypäristä ei ole mitään ilman tätä muistutusta:
NHL:n työsulkukauden alku 04-05. Kultakypärä Mikko Kurvisella tehoilla 1+0.
 

Silppuri

Jäsen
No hoijakka,

joskus sitä tuntee itsensä niin kompelöksi.
Eikö tuotakaan nyt kukaan ole voinut aiemmin tyhmälle rautalangasta taivutella.

Kiitokset redille pegille.
Mulla meni 2 sekuntia Googlettaa "PAPP jääkiekko", ja ensimmäisessä artikkelissa kerrotaan "papista puhuessaan Marjamäki tarkottaa PAPP:tä eli puolustusalueen puolustuspeliä."
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Kuinkahan paljon lapsia IFK:n hallituksen jäsenillä on? Tuli vain mieleen, että jos Salmelainen joudutaan vaihtamaan, kuinka monen vaihtoehdon joukosta uusi UJ pystytään valitsemaan.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kuinkahan paljon lapsia IFK:n hallituksen jäsenillä on? Tuli vain mieleen, että jos Salmelainen joudutaan vaihtamaan, kuinka monen vaihtoehdon joukosta uusi UJ pystytään valitsemaan.
Kai sieltä jonkun koodinimi Nybari jr:n voisi palkata palauttamaan uskottavuutta tekemiseen. Vituttaa tää sisäsiittoisuus ja kaikilla piiriläisillä on kivaa meininki, mutta yhdellä ryhmällä eli maksavilla katsojilla ei ole hauskuudesta tietoakaan.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Niin mikäs on paras paikka käydä hakee tatuointina IFK:n kilpi-logo?
Nokitan Oneeyetattoolla
One Eye Tattoo Studio
Tehnyt mun kaikki kuvat. Laadukasta työtä
 

Liitteet

  • A9795794-F3F5-4AC8-AE2E-16674B8D1BFA.jpeg
    A9795794-F3F5-4AC8-AE2E-16674B8D1BFA.jpeg
    602,2 KB · kertaa luettu: 91

NuoriSkloddi

Jäsen
Suosikkijoukkue
RELEASEBULI
Tietääkö kukaan, että näkeekö Kollien matsia mistään? Ei tätä edareiden perseilyä pysty katsomaan enää sekuntiakaan. Kolleilla narrit vastassa ja Kingeiltä edustus mestoilla. Harmittaa ettei päässyt paikalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös