Tarkemmin Länsi-Helsinki tai jopa -Vantaa olisi kivempi ku ihan ytimeen.
Tikkurilan Old Story ainakin mainostaa matsia somessaan:
Log into Facebook
Log into Facebook to start sharing and connecting with your friends, family, and people you know.
Pomminvarmaa kuppilaa PK-seudulta, missä pyörii Pelicans-HIFK tänään? Ei taida olla studiopeli, eli tuo Liiga 1-kanava pitäis löytyä.
Bättre Folkissa ollut jo about 20 minonko tietoa koska lauantain pelin liput tulee myyntiin?
Onko kukaan nähny faijaa hetkeen? Pelottavan hiljaista.
Älä helvetti nyt ala manaa.
Pelaajia jotka ovat pelanneet urallansa HIFK:n u20 joukkueessa, Kolleissa :)Näin kesken pleijareiden vähän erilainen kyssäri.
![]()
Joukkue - HIFK
hifk.fi
Joidenkin pelaajien kohdalla on tuommoinen kissan kuva. Mitä ne oikein merkkaa? Luulin eka, että ne on joitain HIFK-kasvatteja, mutta Joona Lehmusta en saa millään Stadin tuotteeksi.
Lippu.fiEnpä löytänyt parempaa ketjua.. Mistä Pelicans- Hifk lippuja voi ostaa? Mielellään HIFK-päätyyn. Tiketistä, ticketmasterista, HIFK:n tai Pelsujen sivuilta en löytänyt.
Alkaen 1.4 klo 12:00.Lippu.fi
Ei, ja mun mielestä ei oo sitä tehny kun oliko 3 kertaa n.10 vuoden aikana.Tasoittiko IFK tällä kaudella matsia kertaakaan lopussa ilman veskaria?
Muistaakseni kauden jälkeen alkaa "pakollinen" muutaman viikon loma seuratoiminnasta, jonka jälkeen sitten seuraavan kauden joukkue pääsee aloittamaan harjoitukset.Kyselenpä täältä kun kerran ketjun nimikin tähän viittaa.
Mites tää touhu nyt menee, jätkät bailaa nyt jossain ja tullaanko vielä treenaamaan yhdessä joku aika?
Tai varmaan vaan näennäisesti jotain hinkkaa.
Kyselenpä täältä kun kerran ketjun nimikin tähän viittaa.
Mites tää touhu nyt menee, jätkät bailaa nyt jossain ja tullaanko vielä treenaamaan yhdessä joku aika?
Tai varmaan vaan näennäisesti jotain hinkkaa.
Miten tämä eroaa normaalista arjesta Kivenpyörittäjien kylässä?Kidutustahan se olisi.
Mikä juttu on tämä hiihtäjä-painija? Keneen sillä viitataan? Itse kun en seuraa kumpaakaan lajia, niin vähän jäänyt pihalle termistä.
Mua on joskus mietityttänyt, että olisiko jopa legendaarisen Q:n joku inkarnaatio? Vihaisempi ja yksitotisempi velipuoli? Noi ilmasillat esimerkiksi on ihan ehtaa Q:ta. No, legendoja omassa kastissaan molemmat.Hahmo ilmaantui palstalle alunperin takavuosien ruotsalaishiihtäjiin viittaavilla nimimerkeillä ja samaan aikaan tiettävästi lähetteli painikutsuja Brewer's Streetillä eri mieltä kanssaan oleville.
Just. Voit ihan vapaasti tulla painimaan. Siinäkin taas fanin vastakoht. Helpottaisiko mennä katsomaan välillä Jokereita?Mua on joskus mietityttänyt, että olisiko jopa legendaarisen Q:n joku inkarnaatio? Vihaisempi ja yksitotisempi velipuoli? Noi ilmasillat esimerkiksi on ihan ehtaa Q:ta. No, legendoja omassa kastissaan molemmat.