-Mistä Granlund sai päähänsä ottaa numeron 64?
-Mistä Granlund sai päähänsä ottaa numeron 64?
Granlund käytti kai vissiin junnuissa aikaisemmin numeroa 8, mutta se oli varattu hänen siirtyessään HIFKiin joten otti numeron 64, joka on 8 potenssiin 2. Jostain olen tällaisen tarinan kuullut.
En keksinyt sopivaa ketjua, niin isketään nyt sitten tänne:
Eilen MTV3 uutisoi, että HIFK teki keskiviikkona historiaa voitettuaan Lukon kotonaan 6-3, helsinkiläiset nousivat kaikkien aikojen maratontaulukon ykköseksi.
HIFK on kerännyt nyt 2808 pistettä 63 liigakautensa aikana.
Kenet Sir.Pena tönäisi aikoinaan portaita alas liigaristeilyllä?
Paljonkohan Bobille jouduttiin pulittamaan, että vältettiin oikeuskäsittely?
HIFK:n entisen valmentajan ryyppyputki kesti kuusi vuotta - Jääkiekko - Urheilu - Helsingin Sanomat
Kuuden vuoden rännit firman piikkiin..
Haastan Officen samalla summalla joulupata-keräykseen.
Paljonkohan Bobille jouduttiin pulittamaan, että vältettiin oikeuskäsittely?
HIFK:n entisen valmentajan ryyppyputki kesti kuusi vuotta - Jääkiekko - Urheilu - Helsingin Sanomat
.
Missä on sanottu että HIFK maksoi korvauksia? Mä oon vaan lukenut että asia sovittiin ennen oikeudenkäyntiä. Todennäköistä on että jotain maksettiin toki mutta faktaa en ole missään nähnyt.
Kyseisessä uutisessa kerrotaan, että korvaussumma jäi salaiseksi. Eli toisin sanoen jotain maksettiin varmuudella.
Vaikka tuohon aikaan kaiketi oli ihan yleisessä tiedossa Francisin "selkävaivojen" todellinen syy, en ainakaan itse tiennyt, että mies oli/on noin pahassa jamassa. Jos joutuu tuon ikäisenä kävelemään rollaattorin avulla eikä selviä arjesta, on kyllä saanut läträtä ihan kunnolla. Ihme, että on ylipäänsä pystynyt mitään työtä tekemään.
Miten täältä pääsee pois? Voiko vitutukseen kuolla?
Miten täältä pääsee pois? Voiko vitutukseen kuolla?
Tässä Urhon välityksellä HPK-IFK-matsia katsellessa, huomasin pienen valkoisen 7:n jokaisen IFK-pelaajan kypärän vasemmalla sivulla. Onko kellään lisätietoa miksi näin?