Sekalaisia kysymyksiä HIFK:sta

  • 605 753
  • 2 427

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Kai ton katsomoon lentäneen älykiekon palauttamisen vastineena saa sentään toisen kiekon ja kenties jotain muutakin, kun ei ole ns. pelissä käytetty?
 
Viimeksi muokattu:

444

Jäsen
Osaako kukaan sanoa koska shoppiin alkaa tulla gameworn pelipaitoja? Voisin toki kysyä sieltäkin, mutta jos joku täällä tietäisi nopeammin.
 

Ardbeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Osaako kukaan sanoa koska shoppiin alkaa tulla gameworn pelipaitoja? Voisin toki kysyä sieltäkin, mutta jos joku täällä tietäisi nopeammin.

Eiköhän niitä tule sitä mukaa kun niitä tilataan. Homma siis menee niin että olet sinne yhteydessä ja maksat varausmaksun, ilmoittavat sitten kun saat noutaa haluamasi pelaajan game-wornin. Noutaminen riippuu siitä paljonko siellä on porukkaa jonossa, ei suosituimpien pelaajien paidoilla pelata kuin 1 peli.

Aikanaan Olli Jokinen lock-out kaudella ja Mikke Granlund mestaruuden jälkeen taisivat vaihtaa paitaa jokaisen erän jälkeen kun jonottajia oli paitoihin.
 

444

Jäsen
Eiköhän niitä tule sitä mukaa kun niitä tilataan. Homma siis menee niin että olet sinne yhteydessä ja maksat varausmaksun, ilmoittavat sitten kun saat noutaa haluamasi pelaajan game-wornin. Noutaminen riippuu siitä paljonko siellä on porukkaa jonossa, ei suosituimpien pelaajien paidoilla pelata kuin 1 peli.

Aikanaan Olli Jokinen lock-out kaudella ja Mikke Granlund mestaruuden jälkeen taisivat vaihtaa paitaa jokaisen erän jälkeen kun jonottajia oli paitoihin.
Noista vaan ei tän kauden osalta ole verkossa sitä ”tuotetta” myynnissä, kuten on ollut aiemmin. Siksi tuota kyselin. Mutta lähettelenpä tuossa illan pimeinä tunteina kyselyä nuista, niin saa tuoretta rotsia päälle.
 

Ardbeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Noista vaan ei tän kauden osalta ole verkossa sitä ”tuotetta” myynnissä, kuten on ollut aiemmin. Siksi tuota kyselin. Mutta lähettelenpä tuossa illan pimeinä tunteina kyselyä nuista, niin saa tuoretta rotsia päälle.

Mielestäni kuluvan kauden game-wornit on aina pitänyt tilata suoraan shopin kautta, ehkä joskus jotain jämäpelaajien paitoja tullut verkkoon pyörimään kesken kautta.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Olen pitkästä aikaa tulossa kotimatsiin autolla niin tarkistaisin että voiko Laakson hiekkakentälle vielä jättää auton parkkiin ilmaiseksi?
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Olen pitkästä aikaa tulossa kotimatsiin autolla niin tarkistaisin että voiko Laakson hiekkakentälle vielä jättää auton parkkiin ilmaiseksi?

Voi. Oisko ollu klo.18 eteenpäin ilman kiekkoa. Ite tullu aina apaut 17.45 mestoille ja yleensä sillon jo on ollu paikka täynnä. Oon kuitenki jättänyt auton aina tolpan "väärälle" puolelle. Ikinä ei oo tullu parkkisakkoa...paitsi 9.10 Skellefteå pelin aikana. Kalliiks tuli ne halvat faniflabat.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen pitkästä aikaa tulossa kotimatsiin autolla niin tarkistaisin että voiko Laakson hiekkakentälle vielä jättää auton parkkiin ilmaiseksi?

Suosittelisin ennemmin kiertämään Nordenskiöldinkadulta - Urheilukadulle oikealle ja sieltä Lääkärikadun päähän. Päässä on 24h paikoituksia, jonne saa auton 100% varmasti jos olet siellä ennen kello 17.45. Paikoilta pääsee puikkelehtimaan kuntoutuskeskuksen läpi suoraan hallille. Napsin sakkoja hiekkakentältä jonkin aikaa ja nykyiset tietyömaat huomioonottaen hallin eteen meneminen on silkkaa utopiaa ennen kuutta.

Pääsee myös lähtemään pelin jälkeen Manskun suuntaan ilman suurempia ruuhkia.
 

444

Jäsen
Myös Mäntymäentiellä on Urheilukadulle päin ajettaessa muutama ilmainen parkkipaikka klo 17 jälkeen. Niitä on yllättävän usein vapaana vielä klo 18 jälkeenkin. Toki kävelymatka on vähän pidempi kuin Laaksosta.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Jatketaan parkkiasialla. Olen tulossa perjantain matsiin muksujen kanssa Salosta autolla. Ollan tulossa jo päivällä, kun on hommia keskustassa (Kampissa). Mitä parkkia suosittelisitte, jos haluaisi pitää autoa siinä noin klo. 14-22? Etäisyys sais olla sellanen, että kävelymatka Kamppiin ja Nordikselle olis kohtuullinen, max sen 3km mitä Kampin ja Nordiksen välimatka on.

Tsekkailin parkkihalleja, mutta 6€/tunti on hivenen liikaa...
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jatketaan parkkiasialla. Olen tulossa perjantain matsiin muksujen kanssa Salosta autolla. Ollan tulossa jo päivällä, kun on hommia keskustassa (Kampissa). Mitä parkkia suosittelisitte, jos haluaisi pitää autoa siinä noin klo. 14-22? Etäisyys sais olla sellanen, että kävelymatka Kamppiin ja Nordikselle olis kohtuullinen, max sen 3km mitä Kampin ja Nordiksen välimatka on.

Tsekkailin parkkihalleja, mutta 6€/tunti on hivenen liikaa...

Jos Salosta tulet, niin sinuna melkein ostaisin esimerkiksi WTC parkkitalosta vuorokauden lipareen 33,00€. Voit tulla vaikka puolilta päivin Stadiin ja lähteä sitten kun mieli tekee. Ei tarvitse stressata ajankulkua. 14.00 - 22. 00 väliselle ajalle jaettunakin maksukin tippuisi n. 4,00€/h.
Muutoin näen kyllä hyvin hankalana pidemmän säilyttämisen. Jos jaksaa vaivaa nähdä, niin ilmainen vaihtoehto on jättää auto esimerkiksi Kulosaaren metroasemalle tmv. joissa sijaitsevat 24h paikoitukset. Sieltä metrolla esimerkiksi sinne Kamppiin 9 minuuttia, kävellen hallille tai sporalla.

edit. muokattu Stadiin.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Töölön kisahalli. Varmasti on tilaa ja 2€ tunti eli 14€ sun aikataululla. Joku tosta mielellään käveleekin Kamppiin.

Kattoo vaan tarkasti ettei kurvaa autoa kylttien väärälle puolelle dösäparkkiin, se on nimittäin välitön 60,00€ sanktio. Siellä pelaa kameravalvonta ja auto kurvaa antamaan liuskan.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Töölön kisahalli. Varmasti on tilaa ja 2€ tunti eli 14€ sun aikataululla. Joku tosta mielellään käveleekin Kamppiin.

Siellä on tosiaan yleensä tilaa, ei toki aina, jos jättää kovin myöhäiseen. Etenkin viikonloppumatseissa on tilaa, ja oliko jopa ilmainen viikonloppuisin?
Poikkeus oli viime lauantain HIFK:n fudismatsi. Oli viimeistä paikkaa myöten täynnä jo tuntia ennen pelin alkua. Ehkä Horse Show vaikutti siihen.
Jätin sitten auton Topeliuksen puiston kulmille, siellä oli hyvin tilaa, ja about viiden minuutin kävely Telialle.
 

Dragan Dabic

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siellä on tosiaan yleensä tilaa, ei toki aina, jos jättää kovin myöhäiseen. Etenkin viikonloppumatseissa on tilaa, ja oliko jopa ilmainen viikonloppuisin?

Taitaa olla su ilmainen ja onhan siinä kadullakin paikkoja. Mutta joo kävin aikoinaan pari kolmekin kertaa viikossa kisiksellä treenaamassa ja joskus jonkun tapahtuman aikaan saattoi olla niin täyttä, että 10 minuuttia siksakkia ajeltua auto piti viedä jonnekin muualle.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Töölön kisahalli. Varmasti on tilaa ja 2€ tunti eli 14€ sun aikataululla. Joku tosta mielellään käveleekin Kamppiin.

Kattoo vaan tarkasti ettei kurvaa autoa kylttien väärälle puolelle dösäparkkiin, se on nimittäin välitön 60,00€ sanktio. Siellä pelaa kameravalvonta ja auto kurvaa antamaan liuskan.

Siellä on tosiaan yleensä tilaa, ei toki aina, jos jättää kovin myöhäiseen. Etenkin viikonloppumatseissa on tilaa, ja oliko jopa ilmainen viikonloppuisin?
Poikkeus oli viime lauantain HIFK:n fudismatsi. Oli viimeistä paikkaa myöten täynnä jo tuntia ennen pelin alkua. Ehkä Horse Show vaikutti siihen.
Jätin sitten auton Topeliuksen puiston kulmille, siellä oli hyvin tilaa, ja about viiden minuutin kävely Telialle.

Iso kiitos avusta, tämä kuullostaa hyvältä! Tilaa luulisi löytyvän, jos tuossa kahden aikaan päivällä jo Stadissa on? Ja itse kun en tuolla ole aiemmin autoa pitänyt, niin onko parkki siinä kisiksen putkan edessä, vai siinä Pinehill Terracen puolella?
 

Dragan Dabic

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tilaa luulisi löytyvän, jos tuossa kahden aikaan päivällä jo Stadissa on? Ja itse kun en tuolla ole aiemmin autoa pitänyt, niin onko parkki siinä kisiksen putkan edessä, vai siinä Pinehill Terracen puolella?

Varmasti on tohon aikaan tilaa, jos ei jotain poikkeuksellisia järjestelyjä ole. Paikkoja on kadulla, sitten siinä putkan ja kisiksen edessä tien vieressä (osa varattu poliisiautoille ja sähköautoille) ja sitten on iso parkkialue. Kunhat et nille dösäpaikoille pysäköi.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Varmasti on tohon aikaan tilaa, jos ei jotain poikkeuksellisia järjestelyjä ole. Paikkoja on kadulla, sitten siinä putkan ja kisiksen edessä tien vieressä (osa varattu poliisiautoille ja sähköautoille) ja sitten on iso parkkialue. Kunhat et nille dösäpaikoille pysäköi.

Kiitos, otetaan neuvosta vaari!
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Iso kiitos avusta, tämä kuullostaa hyvältä! Tilaa luulisi löytyvän, jos tuossa kahden aikaan päivällä jo Stadissa on? Ja itse kun en tuolla ole aiemmin autoa pitänyt, niin onko parkki siinä kisiksen putkan edessä, vai siinä Pinehill Terracen puolella?

Parkki on siis koko alue kisiksen ja terassin välissä. Piti oikein googlata tuo Pinehill Terrace, en ollut ikinä kuullutkaan koko nimeä :-) Vaikka kävinkin viimeksi viime kesänä, huomasin että oli jotenkin muuttunut.

Yleisestihän sitä kutsutaan vaan "homoterassiksi". Oli siis ennen nimeltään joku Rainbow, sateenkaarivaloineen ja muineen. Sopii hyvin tuntien Mäntymäen kallioiden historian.

Eihän toki "Pinehill" sen heterommalta oikeastaan vaikuta. Pahoittelut off-topicista.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Parkki on siis koko alue kisiksen ja terassin välissä. Piti oikein googlata tuo Pinehill Terrace, en ollut ikinä kuullutkaan koko nimeä :-) Vaikka kävinkin viimeksi viime kesänä, huomasin että oli jotenkin muuttunut.

Yleisestihän sitä kutsutaan vaan "homoterassiksi". Oli siis ennen nimeltään joku Rainbow, sateenkaarivaloineen ja muineen. Sopii hyvin tuntien Mäntymäen kallioiden historian.

Eihän toki "Pinehill" sen heterommalta oikeastaan vaikuta. Pahoittelut off-topicista.

Eipä ollut Pinehill itsellenikään tuttu (en edes muistanut että siinä on rakennus :D), mutta se oli ainoa asia, jonka Applen karttasovellus tunnisti siitä alueelta :D
 

chamberlin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sellaista kyselisin, että mihin tällä Tobbari Salmelaiseen liitetyllä "jumpataan" termillä oikein viitataan? Olen sen verran vähän viime aikoina ehtinyt seurailla jatkista, että olen pudonnut tuon termin käytössä ihan rattailta.. Kuitenkin vähän joka keskusteluketjussa joku "jumppailee" Tobiaksen kanssa..
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Sellaista kyselisin, että mihin tällä Tobbari Salmelaiseen liitetyllä "jumpataan" termillä oikein viitataan? Olen sen verran vähän viime aikoina ehtinyt seurailla jatkista, että olen pudonnut tuon termin käytössä ihan rattailta.. Kuitenkin vähän joka keskusteluketjussa joku "jumppailee" Tobiaksen kanssa..
Mainitse haastattelussa että yhen sentterin kanssa jumpataan, hierotaan siis sopimusta tai ehtoja tai jotain. Siitä tuo jumppaaminen on jäänyt elämään.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Sellaista kyselisin, että mihin tällä Tobbari Salmelaiseen liitetyllä "jumpataan" termillä oikein viitataan? Olen sen verran vähän viime aikoina ehtinyt seurailla jatkista, että olen pudonnut tuon termin käytössä ihan rattailta.. Kuitenkin vähän joka keskusteluketjussa joku "jumppailee" Tobiaksen kanssa..

Tässä tuo tarkka IS:n artikkelissa käytetty sitaatti:

– Parhaillaan jumppaamme yhden sentterin kanssa ja toivottavasti voitamme tämän taistelun, Salmelainen kertoo käynnissä olevista neuvotteluista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös