Sekalaisia kysymyksiä HIFK:sta

  • 605 673
  • 2 427

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Myydäänkö KSB-Sportissa punaista IFK-mukia vaakunalogolla?

Nettisivuilta ei löydy, mutta eipä siellä näy olevan ihan kaikkea muutenkaan. Ja ei, en halua odottaa aamuun ja soittaa sitten.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Myydäänkö KSB-Sportissa punaista IFK-mukia vaakunalogolla?

Nettisivuilta ei löydy, mutta eipä siellä näy olevan ihan kaikkea muutenkaan. Ja ei, en halua odottaa aamuun ja soittaa sitten.

Itse kyselin emaililla samaista tuotetta jo viimekaudella. Ei ainakaan silloin ollut.

En oikein tiedä muista, mutta mun mielestä noi peto-tuotteet voisi haudata jo. Koko petologo on pyllystä. Kilpi on se ainoa oikea ja sitä pitäisi suosia/tuoda esiin enemmän. Jopa fanituotteissa.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Punainen muki sydän logolla, valkoinen peruskilvellä ja musta pedolla vois olla kiva kokoelma. Toisaalta siihen vois sitten vielä sellainen muistutusmuki entisajoissa. Eli vaikka sininen, jossa olis kyljessä faxi.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Punainen muki sydän logolla, valkoinen peruskilvellä ja musta pedolla vois olla kiva kokoelma. Toisaalta siihen vois sitten vielä sellainen muistutusmuki entisajoissa. Eli vaikka sininen, jossa olis kyljessä faxi.

Mulle kelpaisi mainiosti myös punainen Mestaruus-muki.

Ja kiitos Red Machinelle.
 

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tilastot Hifk

Mistä löytää Hifk:ta koskevia tilastotietoja? Esim. kaikkina aikoina Jokereita vastaan pelattujen otteluiden piste/voittotilasto.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Sekalainen kysymys. Milloin näemme tällaisen IFK-maalin seuraavan kerran:

Lukko-IFK, yv-maali

On se komea maali, jota piti vähän fiilistellä pitkästä aikaa :)
 

Harald73

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897
Sekalainen kysymys. Milloin näemme tällaisen IFK-maalin seuraavan kerran:

Lukko-IFK, yv-maali

On se komea maali, jota piti vähän fiilistellä pitkästä aikaa :)
Ihan varmasti en osaa sanoa, mutta viime vuosikymmenien trendillä veikkaisin kaudella 2024-25 aikaisintaan. Maalin tekee Mi.Granlund, jahka tulee änäristä takaisin IFK:hon ja sekin sen takia, että Junno ei tarjoa edelleenkään kuin luistimia sopparista Kärppiin.
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä näitä eeppisiä ylivoimamaaleja tullaan meillä tälläkin kauden aikana näkemään, siitä voitte olla aivan varmoja.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Mikä biisi...

... on tällä kaudella soinut himamatseissa muutama minuutti ennen matsin alkua (sori, tarkemmin en osaa määritellä)? Olisko viimekautisen hardlinen "takin` me down" -biisin tilalla? Perkele, kun ei saa päähän. Fiilistä nostattava, ei mikään "i gotta feeling"-tyyppinen.

Kiitos, jos joku näillä vajavaisilla tuntomerkeillä osaa auttaa miestä mäessä.

edit. Thanks Tinke, mutta ei löytynyt.
 
Viimeksi muokattu:

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
... on tällä kaudella soinut himamatseissa muutama minuutti ennen matsin alkua (sori, tarkemmin en osaa määritellä)? Olisko viimekautisen hardlinen "takin` me down" -biisin tilalla? Perkele, kun ei saa päähän. Fiilistä nostattava, ei mikään "i gotta feeling"-tyyppinen.

Tuossa olisi listaa HIFKn kotimatseissa soitetuista biiseistä jos auttaisi etsinnässä:

Jäähallimusiikit: HIFK

-Tinke-80
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Kiitos Orava, tuohan se oli!

Ja minulle kyllä maistuu, ainakin paremmin kuin Black Eyed Peas, vaikkei mikään erikoisen mahtava biisi olekaan. Oli vain jäänyt häiritsemään, kun en tiennyt että mikä kipale on kyseessä.
 

Dakota

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parempi kuin igottafeelingit, mutta häviää sata-nolla Hard Line'n tahtiin pyörineelle viime kauden fiilistelypätkälle. Harmi. En ikinä ole Maidenia digannut, on yksi niistä yhtyeistä joiden olemassaolon muistaa lähinnä jos sattuu eksymään radio rockin taajuudelle.
Joku zipale AC/DC:ltä, Van Halenilta tai Def Leppardilta sopisi tuohon taustalle kanssa mainiosti.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Joku zipale AC/DC:ltä, Van Halenilta tai Def Leppardilta sopisi tuohon taustalle kanssa mainiosti.

Def Leppardista ei tarvitse puhua toivoakseni ikinä HIFK:n yhteydessä, mutta esim. Van Halenin Aint talkin`bout love:n kitara riffi olisi moneen kohtaan aika kyrväkäs mielestäni.

by my friend Kent Carlevi: http://www.youtube.com/watch?v=_7yTgprRPw4

Edit: soihan tuo pätkä hetken, mutta vallan väärässä kohtaa kesken peliä ennen aloitusta sekunti kaksi.
 

Dakota

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Def Leppardista ei tarvitse puhua toivoakseni ikinä HIFK:n yhteydessä, mutta esim. Van Halenin Aint talkin`bout love:n kitara riffi olisi moneen kohtaan aika kyrväkäs mielestäni.

by my friend Kent Carlevi: http://www.youtube.com/watch?v=_7yTgprRPw4

Edit: soihan tuo pätkä hetken, mutta vallan väärässä kohtaa kesken peliä ennen aloitusta sekunti kaksi.

Krhm.. no musiikkimaustahan ei voi kiistellä, mutta jos hieman avaisit vastahakoisuuttasi kyseistä bändiä kohtaan? Tosin yhtyeen kappaleiden tempo on pääosin sen verran laahaavaa, kun taas tuo fiilistelypätkä vaatii enemmän kickass-tyylistä menoa. Hyvinä esimerkkeinä Heatseeker, Shoot To Thrill, Panama sekä mainitsemasi Ain't Talkin' Bout Love toimisivat varmasti.

Kokonaisuutena kuitenkin Micke on ylläpitänyt loistavaa linjaa jäähallimusiikissa. Niin kauan kuin Mr.Worldwide ja Toto pysyvät naapurin puolella olen tyytyväinen.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Kokonaisuutena kuitenkin Micke on ylläpitänyt loistavaa linjaa jäähallimusiikissa. Niin kauan kuin Mr.Worldwide ja Toto pysyvät naapurin puolella olen tyytyväinen.

Heh, kunhan nyt vähän puoliläpällä heittelin :)

Micke ei vastaa hallin musiikeista, vaan Alliston Jakke. Tunnetaan myös nimellä DJ. Jake.
 

Scharnhorst

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Micke ei vastaa hallin musiikeista, vaan Alliston Jakke. Tunnetaan myös nimellä DJ. Jake.

Ihan likaisimpia yksityiskohtia en tiedä, mutta Jake on Micken palkolliseks aikoinaan tohon hommaan otettu. Silloin kun siis musiikki tuli DAT-nauhalta. Uskoisin että yhdessä biisejä valitsevat ja maalitunnarikin on käsittääkseni Micke lanseerannu.

Micke on kuitenkin DJ hallin ulkopuolisessa elämässä.

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
 

Dakota

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa kun minä olen ymmärtänyt että myös Mickellä on osuus nimenomaan kappaleiden valitsemisessa. DJ Jake hoitaa sitten erikseen sen kiekon pyörittämisen.

Ja nopealla googlauksella:

"Micke Stenberg on suomalaisen jäähallimusiikin uranuurtaja. Hän otti ohjat HIFK:n kotiotteluiden musiikkien valitsemisen tehtäväkseen 1990-luvun alussa, kun omien sanojensa mukaan "kyllästyi kuuntelemaan niitä s-tanan kalinkoja."
Kaudelle 1997-98 Helsingin jäähallia remontoitiin mittavasti ja hallista tuli HIFK:n oma kotiluola Jokerien muutettua uudelle Hartwall Areenalle. Samalla Stenberg uudisti HIFK:n otteluiden musiikkilinjaa DJ:ksi tulleen Alliston kanssa. Suurin osa nykyisistä vakiopelikatkobiiseistä on äänitetty niihin aikoihin"


Liekö sitten nyt jäänyt enemmän pelkän kuuluttujan rooliin, mutta näissä tiedoissa minä olen elänyt. Pahoittelen jos kehuni menivät syyttömälle henkilölle :)

edit. Scharnhorst ehti ensin.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Jaa kun minä olen ymmärtänyt että myös Mickellä on osuus nimenomaan kappaleiden valitsemisessa.

Voipi hyvinkin olla, että puhuin vastoin parempaa tietoani, sillä en edes tiennyt Micken olevan DJ. Tuo Alliston Jake on puolestaan tuttu tuolta lapsuusajoilta ja pidin ihan selvänä, että hän hoitaa musapuolen DJ kun on. My bad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös