En puolustele Resteliä, mutta onhan se aika helvetin vaikeaa kilpailla McDonaldsin euron juustojen kanssa tai 2€ tuplajuustojen/elmacojen. Nakkimukin hinnalla saat kolme elmacoa ja euron juuston. Pitää olla aika periaatteen mies/perhe jos ei syö silloin mäkkärissä joka on 200 metrin päässä hallilta jos kyse on fastfoodista. Nakkimukeja pitäisi jakaa parilla eurolla jotta se kiinnostaisi enemmän kuin perus juustoburgeri.
Ehkä hinnoittelussa on jopa tarkoitus, kova hinta karsii jonoja ja loput saa nakkinsa kohtuu jonotuksella. Muut syö ennen tai jälkeen matsin. Tähän lopputulokseen olen itse tullut.
_
No ei noiden Mäkkärin sisään heitto tuotteiden kanssa tarvitsekaan kilpailla. Useimmat ostaisivat kiltisti hallilta, jos hinnat olisivat jonkun tolkun kohtuulliset. Minä ainakaan jaksaisi minnekään Mäkkärille mennä. En jaksa nykyäänkään, mutta hintojen takia ostan paljon harvemmin kuin muuten tekisin. Nyt ostan vain lapsille, jos ovat mukana ja itselle jos on helvetin kova nälkä ja sitten kahvia. Voisin ajan kuluksi vetää hodarin tai pari vaikka joka pelissä, jos hinta-laatu suhde ei olisi noin syvältä. Tuohon nykyiseen hintaan voisi ostaa jonkun oikeasti laadukkaan hodarin, mutta nykyisestä se on ryöstö. 2 € olisi passeli hinta tuosta nykyisestä.
Joo, tuo teoriasi on oikeastaan aika uskottava. Pienemmät jonot, vähemmän töitä kassoilla, samat tulot. Juuri tämän takia seuran pitäisi itse huolehtia noista myynneistä, niin olisi joku motiivi kehittää toimintaa.