Lähemäen Dynamo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jukurit, TML
Et vastannut Steus tuohon minun viimeiseen kysymykseen. Etkös sinä ollut juuri yksi joka tiesi palkinnon menevän Turkuun.
En vastannut, koska minulla ei ole vastausta kysymykseesi.Et vastannut Steus tuohon minun viimeiseen kysymykseen. Etkös sinä ollut juuri yksi joka tiesi palkinnon menevän Turkuun.
En vastannut, koska minulla ei ole vastausta kysymykseesi.
Teema oli mestis-kauden, ei mestis-finaaleiden parhaat....Siis kuka Rajala? Oliko KooKoolla joku superpelaaja finaalisarjassa? Joku saman niminen veijari sai YHDEN syöttöpisteen viidessä pelissä kauden tärkeimmässä paikassa. Mitä tulee molareihin, niin olihan Kähkönen torjuntaprosenteissa tietysti viides... Raati taisi olla koottu Turkkusest ja Kouvostoliitosta. Molareissa palkinto olisi kuulunut ratkoa Ranen ja Fredin välillä. Molemmat pelasivat aivan loistavat sarjat.
@Dynamo MINÄ se olin joka tiesi että tämä palkinto menee eri paikkaan joka vuosi! Tiedän sen koska olen ollut istumassa herrojen kanssa iltaa kun näistä asioista on keskusteltu! Tänä vuonna päätettiin ettei jaeta sitä palkintoa kun viime kaudella sen sai Sarvi, sitä edellisenä KKP ja sitä ennen Sport. Tänä vuonna Turku oli vaihtoehto mutta luojan kiitos että tajusivat Turun toiminnan olevan pelkkä vitsi!No höpsis, onhan sinulla. Sinähän tiesit kertoa jo vuosi sitten että palkinto menee aina eri kannattajaryhmälle, kun servasit Sarviksen palkinnon.
Pirkka sitten ilmeisesti kuitenkin valehteli sinulle, vai et kai nyt hattua sentään käyttänyt..
Kaikki oli jo palkittu edellisinä kausina.Palkittiinko kannattajia ollenkaan gaalassa? Taisi kaikki olla tasaisen paskoja tai sitten kaikki jo palkittu
@Dynamo MINÄ se olin joka tiesi että tämä palkinto menee eri paikkaan joka vuosi!
No siis tuohan on jaettu aina vuorovuosin, mikä siinä nyt on sitten niin vaikea ymmärtää?Siispä sinäkin 'tiesit', eli et tiennyt yhtään mitään. Steusin kommentti on luettavissa katsomokulttuuriketjussa palttiarallaa vuosi sitten. Mainitsinkin teitä Kouvolan tietäjiä olleen useampia. Mutta se siitä, saatte anteeksi.
mikä siinä nyt on sitten niin vaikea ymmärtää?
Maantieteellisesti Mestiksessä on hyvin koko Suomi edustettuna. Vielä kun toisen Keski-Suomen farmijoukkueen tilalle tulisi Forssa, Kotka tai Imatra niin tilanne olisi vielä parempi.Lisenssit julkaistu ja uusina joukkueina mukaan Jokipojat, Hermes ja Roki!
Nyt kerroin liigapisteelle on 2,5. Kuilu on kasvanut myös toiseen suuntaan: Suomi-sarjan piste on Mestiksessä vain 0,37.Molempia näitä olin vähän aavistellutkin. Sen sijaan pienenä yllärinä tuli se, että alemmat junnusarjat on tässä mielessä ihan höpösarjoja. Vielä 5-10 vuotta sitten monet Mestis-seurat pystyivät nostaamaan muutaman junnun A:n divarista edustukseen kausittain ja osa heistä nousi ajastaan jopa runkopelaajien joukkoon. Nyt näyttää siltä, että nousu A-junnujen Mestiksestä pelaavaan rooliin miesten Mestiksessä on melkein mahdottomuus.
Onko mitään havaintoja tai tilastofaktaa a-junnujen sm-liigasta, millaista kerrointa sieltä mestikseen tulleisiin voisi käyttää? Hokki on useampana viime vuonna onkinut pelaajia a-junnujen liigasta ja tämä suuntaus näyttäisi jatkuvan myös muilla mestisseuroilla.
Koskas Mestiskausi alkaa?