Oisko @Eteläpääty Ry jotain suoraa kontaktia?Isäni on jäämässä eläkkeelle maaliskuun alussa ja haluaisin yllättää hänet Jokerit-aiheisesti. Faija on kannattanut Jokereita ihan Jokereiden historian alusta alkaen ja siksi ajattelin, että olisi hienoa pystyä muistamaan häntä jollain tavoin punakeltaisesti.
Osaisiko täältä joku sanoa, että ketä tahoa Jokereista kannattaisi lähestyä asian tiimoilta ja tiedustella mahdollisuutta yllättää isä jollain tavoin? Haussa ei ole mitään maailmaa mullistavaa vaan ajatus olisi tässä tärkeintä.
Olen lähettänyt maanantaina asiaan liittyen sähköpostia Jokereiden yleiseen sähköpostiosoitteeseen, mutta viesti taitaa siellä vaan hukkua yleiseen viestimassaan... Siksi ajattelin kääntyä palstalaisten puoleen. :-)
Olen saanut suoran kontaktin henkilöön Jokereiden toimistolta ja asia on ottanut tuulta alleen. Isä on saamassa mukavan yllätyksen eläkepäivien kunniaksi. :-)Oisko @Eteläpääty Ry jotain suoraa kontaktia?
Kymmenen vuotta roskapönttöön uusien fanien osalta, niin eipä tuo mikään ihme ole.Oisko tämä oikea ketju?
Omat skidit harrastuksissa ja yksin olin hallilla. Käytävillä kun erätauoilla käveli niin todella vähän siellä näkyi nuorisoa, siis niitä tulevaisuuden faneja. Sitä vastoin sellaista kolme-neljäkymppistä vanhaa naamaa hallilla sitäkin enemmän.
Nappaan tästä kiinni täältä sivusta. Tämähän on siis lätkässä ehkä yleisestikin lievä ongelma: vapaa-ajalle on nykyisin niin paljon erilaisia vaihtoehtoja, että ei ole mitenkään sanottua, että jääkiekon suosio penkkiurheiluna jatkuu. Kyllähän liigankin katsojamäärät ovat merkittävästi alhaisemmat kuin nolkyt-luvulla ja nykymeiningillä suunta ei ainakaan käänny.Oisko tämä oikea ketju?
Omat skidit harrastuksissa ja yksin olin hallilla. Käytävillä kun erätauoilla käveli niin todella vähän siellä näkyi nuorisoa, siis niitä tulevaisuuden faneja. Sitä vastoin sellaista kolme-neljäkymppistä vanhaa naamaa hallilla sitäkin enemmän.
Samaa olen pohtinut. Vaikea uskoa, että olisi pään ja kypärän koostakaan kiinni, koska olen huomannut, että joillain pelaajilla tuo hopeapäällys oli jossain vaiheessa kautta päässyt repsottamaan siten, että alta pilkotti valkoinen kypärä, eli jollain tarrasysteemillä tuo on toteutettu. Onko tarkkasilmäiset huomanneet, pelaako Vauhkonen eri valmistajan kypärällä kuin muut, jos johtuisi jotenkin siitä?Miksiköhän Vauhkonen on koko kauden pelannut tuollaisella harmaalla kypärällä eikä kiiltävän hopeisella kuten muut jengissä? Mistään toimitusvaikeudesta tuskin on kyse, kun uusille KooVeen kavereillekin oikeat kypärät heti saatiin päähän.
Eipä itsellä tule oikein muuta mieleen kuin liian iso pää mihin ei löydy tuosta hopeisesta kypärästä sopivaa kokoa?
Mediatietojen mukaan nordiksella on vain pelit.muuttavatko Nordikselle kokonaan?
Ensi kaudella kaikki pelit Nordiksella, mutta pyöriikö joukkueen arki edelleen Herttoniemessä vai muuttavatko Nordikselle kokonaan?
On Hertsikassa muitakin, ihan taitoluistelijoista lähtien. Harjoitustilat siellä vähän NHL-tyyliin. Oma "harjoituskeskus" ja vielä Itä-Helsingissä.Herttoniemessä ei taida harjoitella Jokereiden lisäksi muita seuroja, joten tuolla operoiminen on helpompaa ja luulisin, että kustannustehokkaampaakin.
Pelit siis tosiaan vain nordiksella.
Urheilutoimenjohtaja Olli-Pekka Yrjänheikki luultavasti.Kuka muuten vastaa Jokereissa pelaajahankinnoista?
Tämä ei vaikuta siihen, että ainuttakaan Jokerien junioripolun pelaajaa ei varattu tässä draftissa.Varaukset tulee olemaan vähissä myös jatkossa mikäli Liigapaikka ei aukea. Siis sellaisten pelaajien, jotka ovat edes varaushetkellä saati mahdollista sopimusta tehdessä Jokereissa.