Sekalaiset kysymykset Jokereista

  • 28 684
  • 137

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jokerit, J. Karjalainen ja Sankarit. Olen antanut itseni ymmärtää, että Jokereilla oli oleellinen osuus, miten jo vuonna 1982 julkaistu kappale nousi eräänlaiseksi maamme "We Are The Champions"-lauluksi. Omat muistot Jokereista alkavat syksystä 1998, joten omakohtaisia muistoja kappaleen soittamisesta ysärin mestaruusjuhlissa ei ole, mutta ymmärtäneekseni kyse oli joko keväästä 1992 tai 1994, minkä jälkeen Leijonien Never Forgetin jälkeen kappaleesta on tullut hyvinkin isänmaallinen laulu.
 

Origami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings, Leijonat
Isäni on jäämässä eläkkeelle maaliskuun alussa ja haluaisin yllättää hänet Jokerit-aiheisesti. Faija on kannattanut Jokereita ihan Jokereiden historian alusta alkaen ja siksi ajattelin, että olisi hienoa pystyä muistamaan häntä jollain tavoin punakeltaisesti.

Osaisiko täältä joku sanoa, että ketä tahoa Jokereista kannattaisi lähestyä asian tiimoilta ja tiedustella mahdollisuutta yllättää isä jollain tavoin? Haussa ei ole mitään maailmaa mullistavaa vaan ajatus olisi tässä tärkeintä.

Olen lähettänyt maanantaina asiaan liittyen sähköpostia Jokereiden yleiseen sähköpostiosoitteeseen, mutta viesti taitaa siellä vaan hukkua yleiseen viestimassaan... Siksi ajattelin kääntyä palstalaisten puoleen. :-)
 

Origami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings, Leijonat
Suuri kiitos kaikille asiassa mukana eläneille, olen saanut tarvittavat yhteystiedot ja laittanut tiedustelua eteenpäin.

Nyt vaan sormet ja varpaat ristiin, että idea saisi tuulta alleen.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Isäni on jäämässä eläkkeelle maaliskuun alussa ja haluaisin yllättää hänet Jokerit-aiheisesti. Faija on kannattanut Jokereita ihan Jokereiden historian alusta alkaen ja siksi ajattelin, että olisi hienoa pystyä muistamaan häntä jollain tavoin punakeltaisesti.

Osaisiko täältä joku sanoa, että ketä tahoa Jokereista kannattaisi lähestyä asian tiimoilta ja tiedustella mahdollisuutta yllättää isä jollain tavoin? Haussa ei ole mitään maailmaa mullistavaa vaan ajatus olisi tässä tärkeintä.

Olen lähettänyt maanantaina asiaan liittyen sähköpostia Jokereiden yleiseen sähköpostiosoitteeseen, mutta viesti taitaa siellä vaan hukkua yleiseen viestimassaan... Siksi ajattelin kääntyä palstalaisten puoleen. :-)
Oisko @Eteläpääty Ry jotain suoraa kontaktia?
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oisko tämä oikea ketju?

Omat skidit harrastuksissa ja yksin olin hallilla. Käytävillä kun erätauoilla käveli niin todella vähän siellä näkyi nuorisoa, siis niitä tulevaisuuden faneja. Sitä vastoin sellaista kolme-neljäkymppistä vanhaa naamaa hallilla sitäkin enemmän.
 

jokerijunnu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta -95
Oisko tämä oikea ketju?

Omat skidit harrastuksissa ja yksin olin hallilla. Käytävillä kun erätauoilla käveli niin todella vähän siellä näkyi nuorisoa, siis niitä tulevaisuuden faneja. Sitä vastoin sellaista kolme-neljäkymppistä vanhaa naamaa hallilla sitäkin enemmän.
Kymmenen vuotta roskapönttöön uusien fanien osalta, niin eipä tuo mikään ihme ole.
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Miksiköhän Vauhkonen on koko kauden pelannut tuollaisella harmaalla kypärällä eikä kiiltävän hopeisella kuten muut jengissä? Mistään toimitusvaikeudesta tuskin on kyse, kun uusille KooVeen kavereillekin oikeat kypärät heti saatiin päähän.

Eipä itsellä tule oikein muuta mieleen kuin liian iso pää mihin ei löydy tuosta hopeisesta kypärästä sopivaa kokoa?
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Oisko tämä oikea ketju?

Omat skidit harrastuksissa ja yksin olin hallilla. Käytävillä kun erätauoilla käveli niin todella vähän siellä näkyi nuorisoa, siis niitä tulevaisuuden faneja. Sitä vastoin sellaista kolme-neljäkymppistä vanhaa naamaa hallilla sitäkin enemmän.
Nappaan tästä kiinni täältä sivusta. Tämähän on siis lätkässä ehkä yleisestikin lievä ongelma: vapaa-ajalle on nykyisin niin paljon erilaisia vaihtoehtoja, että ei ole mitenkään sanottua, että jääkiekon suosio penkkiurheiluna jatkuu. Kyllähän liigankin katsojamäärät ovat merkittävästi alhaisemmat kuin nolkyt-luvulla ja nykymeiningillä suunta ei ainakaan käänny.

Vaikka esim. HIFKillä on sinänsä kunnioitettava katsojakeskiarvo niin kyllähän siellä käydessä näkee, että se ikäjakauma ei kovinkaan pitkään kanna seuraa. Sama probleema monessa paikassa, tuolla se konkretisoituu vain selviten. Tätä kannattaisi käsitellä koko kiekkokentän yhteisenä haasteena eikä niinkään yksittäisten seurojen ongelmana: katsojat vanhenevat ja kaikessa mennään jotenkin "vanhoilla höyryillä". Jotain varmaan kannattaisi keksiä.
 

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksiköhän Vauhkonen on koko kauden pelannut tuollaisella harmaalla kypärällä eikä kiiltävän hopeisella kuten muut jengissä? Mistään toimitusvaikeudesta tuskin on kyse, kun uusille KooVeen kavereillekin oikeat kypärät heti saatiin päähän.

Eipä itsellä tule oikein muuta mieleen kuin liian iso pää mihin ei löydy tuosta hopeisesta kypärästä sopivaa kokoa?
Samaa olen pohtinut. Vaikea uskoa, että olisi pään ja kypärän koostakaan kiinni, koska olen huomannut, että joillain pelaajilla tuo hopeapäällys oli jossain vaiheessa kautta päässyt repsottamaan siten, että alta pilkotti valkoinen kypärä, eli jollain tarrasysteemillä tuo on toteutettu. Onko tarkkasilmäiset huomanneet, pelaako Vauhkonen eri valmistajan kypärällä kuin muut, jos johtuisi jotenkin siitä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös