Maikkeli pyörii niin paljon nykyisin täällä meidän puolella, että olisko aika päivittää suosikkojoukkuelistaa? ;)Aho oli aivan loistava viimeisissä peleissä. Etteikö jopa Suomen paras.
Syksyllä pitää saada World Cupiin mukaan !
Canes Agree to Terms with Sebastian Aho - Carolina Hurricanes - News
Aho Canesiin 3v-tulokassopparilla. Olihan tämä toki tiedossa. Tsemppiä Sebastianille Amerikan valloitukseen!
Kyllä itelläkin on kova luotto, että Aho nimenomaan NHLn puolella pääsee heti pelaamaan. Toki ei se vaadi ku sen, että harjoitusleirillä tulee joku isompi vamma, niin kausi alkaa AHL:n puolelta.Hieno homma Sebulle. Jokohan spekulaatiot täällä ensi kauden pelaamisesta voitaisiin lopettaa viimeistenkin osalta?
Käytännössä Carolina rakentaa jo joukkuetta sillä asenteella, että Aho pelaa edustuksessa ja jos sattuu jotain, niin sitten tie vielä AHL:n suuntaan. Euroopassa pelaamisen todennäköisyys on 0,05% tai alle.
Kalevan mukaan AHL:ssä pelaaminen ei Aholle maistu. Jos ei ylhäällä pysy, niin tulee sitten Kärppiin pelaamaan.Hieno homma Sebulle. Jokohan spekulaatiot täällä ensi kauden pelaamisesta voitaisiin lopettaa viimeistenkin osalta?
Käytännössä Carolina rakentaa jo joukkuetta sillä asenteella, että Aho pelaa edustuksessa ja jos sattuu jotain, niin sitten tie vielä AHL:n suuntaan. Euroopassa pelaamisen todennäköisyys on 0,05% tai alle.
Oho. En nähnyt tuota tulevan. Hieman yllättynyt olen. Hieno juttu, vaikka mahdollisuudet nähdä mies ensi kaudella Oulussa on silti marginaaliset.Kalevan mukaan AHL:ssä pelaaminen ei Aholle maistu. Jos ei ylhäällä pysy, niin tulee sitten Kärppiin pelaamaan.
Hieno homma Sebulle. Jokohan spekulaatiot täällä ensi kauden pelaamisesta voitaisiin lopettaa viimeistenkin osalta?
Kalevan mukaan AHL:ssä pelaaminen ei Aholle maistu. Jos ei ylhäällä pysy, niin tulee sitten Kärppiin pelaamaan.
Ahollahan ei ole juuri sananvaltaa siihen maistuuko AHL vai ei. Hän pelaa siellä, jos Hurricanes niin haluaa.
Minulla on kyllä mennyt ohi, että sopimuksen alainen pelaaja saisi itse päättää, missä pelaa. Mihin tämä perustuu?Itse asiassa Aholla nimenomaan on täysi valta tuossa tilanteessa. Ja Canesilla ei ole. NHL:n ja liittojen siirtosopimuksen mukaan pelaajaa pitää tarjota takaisin sopimuksenalaiseen seuraan jos ei paikka NHL:ssä aukene. Tietenkään tuo ei käytännössä yleensä toteudu, mutta halutessaan Aho voi palata Kärppiin. Siis jos ei NHL:ään mahdu.