Käytit monikkoa. Täysin uutta tietoa minulle kuitenkin, ettei EVU-kasvatti Ruutu mahtuisi julleihin.
Niin en vastannut sinulle :) Vastasin monikkoon monikolla.
Käytit monikkoa. Täysin uutta tietoa minulle kuitenkin, ettei EVU-kasvatti Ruutu mahtuisi julleihin.
Kenestä puhut?
Kerava syntymäpaikkana voisi olla ainakin yksi tapa.
HIFK:ltä hyvä kaappaus, mutta yllättävää että sellaiset narrit, jotka eivät Jokereihin mahdu niin pääsevät naapurissa pelaamaan.
Onneksi oli "vain" Bergenheim, mutta kyllä tässä on kieltämättä alkanut pyörimään mielessä kauhukuvat Teemusta punanutussa.
EVU-kasvatti Valtteri Filppula mahtuu naapuriin ja EVU-kasvatti olisi ollut oiva veto myös meidän ykkössentterin tontille.
JjZz kirjoitti:Kuten myös evu-kasvatti Peltonen.
Kuten myös evu-kasvatti Peltonen. Löytyyhän noita.
Kuten myös evu-kasvatti Peltonen. Löytyyhän noita.
Onhan Teemun ja IFK:n välillä neuvoteltukin. Pikkuisen on lapasista lähtenyt tämä "Bergenheim-ketju".
Onhan Teemun ja IFK:n välillä neuvoteltukin.
NHL-pelaajille on aina käyttöä. Ei ne turhaan siellä NHL:ssä pelaa.
Ei pidä paikkansa. Helenius oli hyvä esimerkki siitä. Nelosketjun jätkätkin voivat olla aivan vääriä hankintoja liigaan. Ovat tottuneet rymistelemään ja sitten täällä luullaan, että nhl-statuksella kaveri on joku pistenikkari. Voi onnistua tai sitten ei onnistu, mutta ei se automaattisesti ole niin, että jokainen P-Amerikassa pelaava olisi parempi pelaaja kuin täällä pelaavat. Kun on oikeassa paikassa oikeaan aikaan voi saada hyvän roolin, vaikkei olisikaan aivan huippuluokan pelimies.
Aika kova temppu käyttää omalla kohdalla sanontaa "En gång IFK, alltid IFK" Eiköhän Iltikset ja muut revi kohta tästä jo uutisen.
Shokkipaljastuksia! Bergenheim on aina ollut HIFK:n fani. Aika kova temppu käyttää omalla kohdalla sanontaa "En gång IFK, alltid IFK" Eiköhän Iltikset ja muut revi kohta tästä jo uutisen.