Mä oon playoffeissa hani, enkä tuu koskaan tippumaan.
Mä oon playoffeissa hani, enkä tuu koskaan tippumaan.
Oli ikimuistoinen reissu. Kiitos sinulle ja kaikille muille mukana huutaneille!Kiitän ja kumarran! Oli ihan mahtava reissu ja iso kiitos siitä Veljmiehille! T. Jyväskylän vahvistus (ottakaa kyytiin taas jos Tampereella jatketaan pelejä) <3
Illalla oli takuulla pöydässä Bostonkakkua. Keittiön pöydän alla lymyili kakkua hamuava Bostoninterrieri ja televisiossa pauhasi Boston Legal.Boston-fanin mieltä lämmittää tälläinen Boston-taustaisen Aapelin Boston-tyylinen maalinteko. Bobby Orr olisi ylpeä!
Kyllä!Kaikki nyt vaan vielä viimeisen kerran tukemaan KalPaa! Omilla kyydeillä tai Verkoston bussilla. Pronssi kuuluu meille!
Ummetuslääkettä ja liukuvoidetta, jotta tuo vuosikausia perseessä jumissa ollut oranssi porkkana vihdoin irtoaisi ja KalPalla olisi tie avoinna mestaruuteen?Itse en valitettavasti piäsö ouluun, töitä on ja pitää kaupassakin käydä(myös apteekissa arvatkaa ostamassa mitä?)
Joo ja PotenssilääkettäUmmetuslääkettä ja liukuvoidetta, jotta tuo vuosikausia perseessä jumissa ollut oranssi porkkana vihdoin irtoaisi ja KalPalla olisi tie avoinna mestaruuteen?
Suunnittelin informatiivisen paidan mestaruussaunaan, mutta menkööt sitten ilman kannua. Kenties höyryn takaa saattaa olla näkyville tulossa @itäsuomen hurja.Joo ja Potenssilääkettä
:DDD Kyllä!Suunnittelin informatiivisen paidan mestaruussaunaan, mutta menkööt sitten ilman kannua. Kenties höyryn takaa saattaa olla näkyville tulossa @itäsuomen hurja.
E-seisomakatsomosta taitaa olla eli sieltä päädystä hallia minne KalPa hyökkää vain yhden erän. Verkosto ainakin mainosti irtolippuja että kaikki ovat seisomaan ja tuo on ainut seisomakatsomo Oulussa kotifanien lisäksi. Tuolla myös aiemmat playoff-vierasfanit olleet.Onkos jollain tietoa et mihin katsomoon nää fanien liput on? Onko Oulussa vierasfaneille oma seisomakatsomo?
Tulee reilu 16h yhteensä reissattua mut onhan tää sen arvoista!
Olen tätä paitadesignia ihaillut tänäänkin. Bravo!Suunnittelin informatiivisen paidan mestaruussaunaan, mutta menkööt sitten ilman kannua. Kenties höyryn takaa saattaa olla näkyville tulossa @itäsuomen hurja.