Etsä viitsisitsä jo lopettaa. Nyt olis jo aika haudata se katkeruus. Se mun heitto siitä, että me olisimme jotenkin parempia kuin muut oli vitsi, mitä ei tietenkään keskustelupalstalla kuuluisi harrastaa, kun ei nuo välity kovin hyvin kirjoitetusta tekstistä.
Vastaan nyt tähän sinun itkuusi omalla viestilläsi, jotta lopettaisit sen jo.
Ei tässä itsekään millään kuolemanvakavalla asenteella olla liikkeellä katkeruudesta puhumattakaan. Enkä ole missään vaiheessa syyllistänyt ifk-faneja, sillä tapanani ei ole siirtää toisten ihmisten idioottimaisuuksia yleistykseksi, jopa stereotypian tasolle asti jostain mielivaltaisellakin tavalla valikoidusta ihmisryhmästä.
Kunhan opponoin Jatkoajan etiketin mukaista tapaa, jolla jokerifanien tekosista saadaan kymmenien sivujen mittainen tulva yleistämistä, uhkailuja, syyllistämistä ja äärimmilleen vedettynä fasistista lynkkaus-mielialaa. Vastavuoroisesti toisten joukkueiden fanien tekemiset vaietaan lähinnä kuoliaaksi.
Kuten sanottuna, tämän taustalla on se yksi jännä juttu. Minä tiedän sen, sinä tiedät sen, kaikki tietävät sen. Jotkut ovat vaan kiinnostavampia, masokistisella tavalla kiihottavampiakin? Ei se mitään, minä ainakin tykkään kun tunteen palo roihuaa laulun raikuessa ;)