Realistinen pitää olla.
Viestin lähetti Järvi T.
Tuskinpa tulee.
Minua henkilökohtaisesti ottaa pannuun nua sinun negatiiviset kommentit. Ja olen huomannut että myös muitakin. Jos sulla ei ole mitää positiivistä sanottavaa niin PAINUKS VITTUUN!!!
Ei tollasta herjaamista jaksa kattella. Taitaa colorado fanilla olla muutakin korvien välissä kuin lunta...
Onko montakin syytä miksei tulis? IFKillä on kovempi hyökkääjistö kuin Lukolla (Ainakin viimeks kun mä tarkistin pistepörssin niin asia oli näin). Lassila saattaa hyvinkin tehdä 10-20 torjuntaa per erä, mut mites kun niitä laukauksia tulee 20-30 per erä? Meinasitko vetää pitkävedon (mahdollista single)kohdetta isollakin panoksella Ässien puolesta?
Itseasiassa kun Ässät pelas hiiefkoota vastaan Helsingissä viimeks, löin kaverin kans vetoa et "jos Ässät tekee maalinkin niin ne voittaa". No ei voittanut. Ok, sanotaan et kyl mä aattelin tulosvetoon laittaa tommosen 0-6. Vaikkapa kolmella eurolla.
Negatiiviset kommentit? Herjaamista? Mun mielestä mä olen lähestulkoon ainoa joka täällä on suht realisti. Ootas kun Ässät palaa tauolta (joka siis alkoi 2.11.03) ja taas alkaa voittamaan, niin kyllä mä positiivistakin tekstiä pistän. Mut kerro mulle mikä se hyvä puoli tollasissa 7-0 tappioissa Lukkoa vastaan on? Sä varmaan ite hypit pitkin katua ja kiljut riemusta et "Jes! Ei tullu ku 7-0 turpaan"? Ja sano nyt vielä ettei se peli päättynyt noin. Mä melkein väittäsin että näitä tekstejä kannattais ehkä kirjoittaa sellasella asenteella että mitä paremmin menee pelit, sitä positiivisempaa tekstiä. Eikä mitään shittiä "Vai mitä et meil menee hyvin? On toi 4 pistettä 26 mahdollisesta kuitenkin helvet1sti parempi kuin 3. Onneks oli Pelicans vastassa. Niin ja Blues."-tyyliin.
Joo, mikäli mä biologian tunnilla oikein ymmärsin sillon kymmenen vuotta sitten, niin Colorado-fanilla on tosiaan muutakin kuin lunta korvien välissä. Esim. Aivot on aika lähellä siellä.
(Detroit Dead Things-fanilla siellä ei sen sijaan taida olla edes lunta? Tai no ehkä keltasta lunta...).
Että sukella sä siihen Järvees, äläkä nouse pintaan ennenku oot miettiny et millanen syy-seuraus on "Ässien pelit-Nää tekstit" välillä.