Minä haluaisin nähdä Kilpeläisen tositoimissa jo tällä kaudella. Uskon kyllä sokeasti että sillä miehellä on suuri tulevaisuus edessään. Eri asia on sitten taas, että kuinka valmis hän olisi liigavauhtiin. Siinähän se nähtäisi sitten.
Riksman ei varmasti Porissa ensi kaudella pelaa, vaikka minä ja muut sitä kuinka kovasti haluaisimme. Siitä voisin lyödä vaikka pienen vedon. Mutta onko Kilpeläinen sitten valmis astumaan niin suuriin saappaisiin? Vähän pelottaa ajatus siitä, ettei ole. Ja entäs tapaus Nissinen? Ykköseksi en kelpuuttaisi misään nimessä. Kakkosena mies ei varmasti itse viihdy. Ainakaan noin selvänä kakkosena kuin tällä hetkellä.
Olisko sitten taistelupari Kilpeläinen-Nissinen ensi kauden parivaljakko ja se pelaisi kumpi olisi kovemmassa vedossa. Vähän niinkuin tämän kauden alussa oli tarkoitus. Ja toisiko se tulosta? Mielessä pyörii toisinaan vieläkin painajaisena kaksikko Lehto-Vapola, joilla lähdettiin muistaakseni kauteen 00-01. Se oli kamalaa aikaa. Kaksi nuorta mokkea, joista kumpikin pelasi huonosti. Sellaista ei haluaisi uudelleen kokea.
Mielestäni paras ratkaisu olisi hankkia selkeä ykkönen Riksmanin tilalle, nostaa Kilpeläinen kakkoseksi ja antaa hänen oikeasti pelata toisinaan ja pistää Nissinen kilometritehtaalle. Mutta minähän en näitä tunnetusti päätä, joten katsotaan nyt sitten. Niin ja pelataan tää kausi eka loppuun ja otetaan se mitali sieltä pitkästä aikaa...
Ai niin, tulipa muuten vähän vääränlaista juttua tähän ketjuun. Sorry:) Sanotaan nyt sitten vaikka Lankustakin, että ihan hyvä jätkä oli, mutta menetti paikkansa sydämessäni ruvettuaan kantamaan ruotsin värejä...