Savupommit ja Jokerit-kannattajien poistaminen hallista

  • 67 582
  • 431

kilhar

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Normipäivä.

-Kukaan ei ole nähnyt eikä tehnyt tahi kuullut mitään.

-Kysymyksessä oli kuuluisa "the other guy". Samalla tavoin kun valepukuiset jyväskyläläiset kävivät Hesassa hakkaamassa oululaisen perheenäidin. Kysymyksessä on vain ja ainoastaan maalaisten salaliitto.

Ei se oikeasti olisi mikään iso homma tutkia matkalle lähtijät niin kaikki vika ei olisi järjestysmiesten. Missä se raja menee ettei mikään ole tekijän vika vaan tilaisuus tekee savupommittajan?

Olen nyt katsonut noin about 600 Jypin peliä eikä kenelläkään muulla kuin Jokereiden porukalla ole ollut tarvetta järjestää näitä juttuja.

Virmanen oli kuumana kuin hellankoukku jo aiempien tempausten takia ja nyt hankittiin vähän näkyvyyttä TV-pelissä. En epäile hetkeäkään etteikö Matti olisi ollut määräyksessä mukana, kuten minulle henkilökohtaisesti kerrottiin järjestyksenvalvojien puolelta. Hänhän se esitti ikuista porttikieltoa kotihalliin moisille tapauksille.

Miksi ihmeessä minulla ei ikinä ole pienintäkään pelkoa siitä että Fanclubin tai sambaryhmän jäsen hoitaisi minut ulos yhdestäkään hallista. Se varmaan johtuu kulttuurin puutteesta. Menkää sinne Ambri-Piottan peleihin liftaamalla ja ottakaa neljäsosa sämpylää per poika mukaan.

Brasiliassa jota pidetään jalkapalloilun mekkana on nähty sellaistakin että katsomoon tuodaan oman joukkueen väreillä maalattuja eläimiä jotka teurastetaan tappion tullessa. Voi kunpa meilläkin joskus päästäisiin sille urheilukulttuurin tasolle. Olen nirvanassa heti kun näen jonkun puristavan kuoliaaksi tusinan puna-musta-valkoisia hamstereita.

Meitähän saa toki nimitellä traktoripelleiksi ja junteiksi jne. mutta muita ei saa yleistää. Minä nimittäisin teidän pommittajianne sanalla "teiniviiksi-wannabe" mutten halua loukata kenenkään orastavaa haivenistoa.

Joku jo mainitsikin sigussaan että "excuses are for losers" ja se jos mikä on ironista.

Joku toinen sanoi että asiat pitää hoitaa puhumalla, ja koska yritän välttää olemasta nettiritari, olin menossa puhumaan sille lätsäpäiselle pojulle mutta virkavalta halusi yksinoikeuden puhumiseen. Siellä oli jo jono muodostumassa.

Odotan innolla tutkinnan valmistumista josta käy selville että kyseessä oli joku paikallinen kyky. Sitä odotellessani jokainen tuollaisen käytöksen allekirjoittava voisi alustavasti muuttaa Poriin ja etsiä sieltä aviomiehen ihan sukupuoleen katsomatta. Pysyisi tämä kulttuuri vireillä.
 
Viimeksi muokattu:
Kovempien turvatarkastusten perään on huudeltu, no miten olisi Jokerifanien kohdalla täydellinen tarkastus, eli vaatteet pois ja kumihanskat käsissä jne.. Synergialle oma piste mistä halliin tulevat vain jokerifanit ja siihen sermi.. Tähänkö on tarvetta mennä? Hidastahan se toki olisi, mutta minkäs teet.. Ajoissa paikalle niin hyvin ehtii vielä peliinkin..
 

mackeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysin epäoikeudenmukaiset munkkimaalit
Hienoa, lisää tällaista toimintaa toivoisin Suomen cp-tyylisiin fanikatsomoihin. Keskieurooppalaisissa kiekkokatsomoissa savut on yleisiä ja soihtujakin näkee silloin tällöin. Eikä niistä tietääkseni ole kukaan kuollut. Toki ymmärrän että tynnyrissä kasvaneet turvenuijat paskoo housuihinsa tämän kaltaisesta toiminnasta. Joskus Patria-areenalla hassuttelumielessä paukautin seisomakatsomossa tyhjän trippimehun, niin heti oli kolme daifua ympärillä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Juu, syypää kaikkeen on huonot turvatoimet, tottakai. Miten tarkkaan turvatarkastukseen arvon flintstone haluaa jatkossa SM-liigaotteluihin mennessään joutua?

Kyllä sinne välinpitämättömyyden ja makkaroiden syönnin väliin mahtuu muutakin kuin alastomaksi riisuttaminen ja kumihanska tutkimukset. Siinä on vain kyse siitä haluaako järkkärit tehdä työnsä vai ovatko vain paikalla seuraamassa ottelua ja syömässä makkaraa. Ja ei minulla ole mitään sitä vastaan että jokainen vieraspeliin tuleva Jokerikannattaja tutkittaisiin tarkemmin, meille voisi varata vaikka oman sisäänkäynnin niin muiden katsojien ei tarvitsisi tästä ylimääräisestä tutkimisesta kärsiä. Jos siis uskotaan että nimenomaan Jokeritunnukset on ne jotka näiltä hölmöilijöiltä löytyy. Tästä erityisestä tarkastuksesta olisi hyvä myös halliin tulijoita informoida että sinne osaisi sitten tulla tarpeeksi aikaisin. Ja vaikka niiltä savuttajilta pioneerihenkeä ehkä löytyykin niin epäilen etteivät kyseiset sankarit niitä pommejaan sisuksissaan ala halliin kantelemaan, niin sydämen asia se tuskin on.
 

HockeyBabe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Thunder Bay Bombers, Radek Bonk
Internetissä helppoa uhota. Jos ei turkusessa on provotkin noin heikkolaatuisia, ei kannattaisi edes yrittää.

Noh, sait nyt yhden miinaan. Päiväsi varmasti pelastui.

Tässä tarvi missään torilla nähdä. Jokainen on ihan vitun kyllästynyt tuohon teidän toimintaan. Tekisköhän pahaa kattoo peiliin välillä? Ensimmäisen kerran elämässä? Menkää kaikki siihen Pirnestä myöten ja kysykää että miks meidän kutoskone ei hyrrää? Se on helvetin kaukana se vika...
 

dafjkl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos ja JYP
Hienoa, lisää tällaista toimintaa toivoisin Suomen cp-tyylisiin fanikatsomoihin. Keskieurooppalaisissa kiekkokatsomoissa savut on yleisiä ja soihtujakin näkee silloin tällöin. Eikä niistä tietääkseni ole kukaan kuollut. Toki ymmärrän että tynnyrissä kasvaneet turvenuijat paskoo housuihinsa tämän kaltaisesta toiminnasta. Joskus Patria-areenalla hassuttelumielessä paukautin seisomakatsomossa tyhjän trippimehun, niin heti oli kolme daifua ympärillä.

No niin ja tässä jälleen yksi älykäs jääkiekkokulttuurin luoja kirjoittelee. Kuulepas Mackeri, ei missään Sveitsissä tai Saksassakaan räjäytellä ennen pelin alkua puhdasta savupommia kaksin kappalein ilman seuraamuksia. Ne luovat näköhaittaa, hengityshaittaa ja keskeyttävät aina pelitapahtumankin. Ei kyse eilen ollut mistään soihduista, jotka nekin ovat kyllä melkoisen vaarallisia ja saattavat hyvinkin sytytää keinokuitumateriaaleja toisenlaisiksi soihduiksi.

Ainoa tarkoitus eilen oli puhdas kiusanteko, mitään kannustusfunktiotahan ei eiliseen tempaukseen liittynyt millään lailla.

Oikeastiko tällaista toimintaa katsomoihin kaipaat? Ja hassuttelumielessä voit varmasti kävellä sitten lentoterminaaliin ja karjaista, että pommi - ja ihmetellä, kun sinua kohdellaan kaltoin. Typeryys on typeryyttä ja ei muuksi muutu, jos itketään, että saahan Keski-Euroopassakin soihtuja polttaa. Meillä ei saa, kaikki sen tietävät ja eilen ei edes mistään kannatussoihdusta ollut kyse.
 
Itse en ole kyllästynyt Jokerifanien toimintaa, vaan olen kyllästynyt tähän kansalaispoliisien toimintaan, jotka jaksavat jeesustella aina ja aina uudestaan samoista asioista täällä foorumilla.

Nyt kyseessä on taas kerran niin pieni juttu, että en ymmärrä minkä takia siitä pitää tehdä tällainen numero. Mitä näillä viidellä sivulla on annettaavaa tälle foorumille, kun kaikki nämä edellisetkin ketjut toistavat itseään?
 

mackeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysin epäoikeudenmukaiset munkkimaalit
Oikeastiko tällaista toimintaa katsomoihin kaipaat? Ja hassuttelumielessä voit varmasti kävellä sitten lentoterminaaliin ja karjaista, että pommi - ja ihmetellä, kun sinua kohdellaan kaltoin. Typeryys on typeryyttä ja ei muuksi muutu, jos itketään, että saahan Keski-Euroopassakin soihtuja polttaa. Meillä ei saa, kaikki sen tietävät ja eilen ei edes mistään kannatussoihdusta ollut kyse.

Hyvin sait tähän vielä yhdistettyä lentoterminaalin ja jopa pomminkin vielä.
Kyllä itselleni ja varmaan monelle muullekkin ei-jyväskyläläiselle Sambaryhmän aivoton rumpujen hakkaus tuottaa suurempaa mielen järkytystä kuin yksi tai ehkä toinenkin viaton savupommi. Vaadin kaikenlaisien rumpuryhmien kieltämistä! Ja jos joku sittenkin vielä rumpuja hakkaa, vaadin koko fanikatsomon poistamista ja elinikäisiä banneja kiekkokatsomoihin!
 

HockeyBabe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Thunder Bay Bombers, Radek Bonk
Itse en ole kyllästynyt Jokerifanien toimintaa, vaan olen kyllästynyt tähän kansalaispoliisien toimintaan, jotka jaksavat jeesustella aina ja aina uudestaan samoista asioista täällä foorumilla.

Nyt kyseessä on taas kerran niin pieni juttu, että en ymmärrä minkä takia siitä pitää tehdä tällainen numero. Mitä näillä viidellä sivulla on annettaavaa tälle foorumille, kun kaikki nämä edellisetkin ketjut toistavat itseään?

Onhan se ihan jees että tämmöset "putkimiehet" saa ampua raketteja katsomossa. Eihän se edes vituta jos omaa lasta sattuu silmään se pommi. Koitahan ajatella taas vähä isommassa mittakaavassa mistä tässä on kysymys. Nyt ei puhuta mistään mustasta silmästä vaan siitä että siellä katsomossa on muitaki ku nämä rambot. Vitun stadilainen.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kovempien turvatarkastusten perään on huudeltu, no miten olisi Jokerifanien kohdalla täydellinen tarkastus, eli vaatteet pois ja kumihanskat käsissä jne.. Synergialle oma piste mistä halliin tulevat vain jokerifanit ja siihen sermi..


Ehkä kyse onkin kaiken aikaa ollut tästä? Entä jos nämä "savuttajat" tahtovat tuoda esille kyseisen epäkohdan ja tahtovat vain saada kumihanskalla varustettua nyrkkiä kakkoseen? Tiedän yhden sopivan henkilön tuohon hommaan. Hän luultavasti tekisi sen jopa mielellään. "Ja seuraava voisi alkaa riisumaan housuja, kiitos"


Miksei nämä kannattajat savuttelisi samalla tavalla kotiotteluissaan? Ainiin, he lentäisivät pihalle eikä kotihallia viitsi liata.
 
Vaikka tämä episoodi on ikävä, niin minun mielestä on ihan nastaa että jotain tapahtuu, onhan liigan iskulausekkin "Draamaa ja rytinää". Normaalisti otteluissa takalataan kaksi kertaa, ammutan noin kaksikymmentä pitkää kiekkoa, haukutaan tuomareita ja lyödään kiekkoa päätyyn sata kertaa. Ottelun jälkeen fanit ja gloryhunttaajat tulevat tänne jatkoaikaan kirjoittelemaan "se oli hyvä" ja "tuomarit oli paskoja" jne. Sama tarina, eri päivä. Nyt ainakin sattui ja tapahtui! Mä rakastan Jokereita ja sen faneja, ilman teitä tässä liigassa ei tapahtuisi mitään!
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Hienoa, lisää tällaista toimintaa toivoisin Suomen cp-tyylisiin fanikatsomoihin.
Mielestäni on aika rumaa rinnastaa ultras -liikkeen jäsenet vammaisiin.

Edelleen erityisesti sinulta flintstone peräänkuulutan vastausta kysymykseen: Miksi ei jokerifanien fanireissuille lähteville tehdä kunnollinen ruumiintarkastus? Kuinka on mahdollista, että tuollaisia haitantekovälineitä löytyy matkalla mukana olevilta? Tässähän tehdään hallaa koko yhdistykselle, niin miksi yhdistys ei järjestä tällaista full body cavity search -tyylistä toimintaa ennen bussiin astumista?
 
Onhan se ihan jees että tämmöset "putkimiehet" saa ampua raketteja katsomossa. Eihän se edes vituta jos omaa lasta sattuu silmään se pommi. Koitahan ajatella taas vähä isommassa mittakaavassa mistä tässä on kysymys. Nyt ei puhuta mistään mustasta silmästä vaan siitä että siellä katsomossa on muitaki ku nämä rambot. Vitun stadilainen.

Miksi niitä pommeja ammuttaisiin lapsiin? Tai edes muihin ihmisiin? Milloin tällaista on tapahtunut?

Tuovatpahan ainakin väriä tähänkin liigaan. En kritisoi.
 

mackeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysin epäoikeudenmukaiset munkkimaalit
Miksei nämä kannattajat savuttelisi samalla tavalla kotiotteluissaan? Ainiin, he lentäisivät pihalle eikä kotihallia viitsi liata.

Viime kauden avauspelissä Jokerit - TPS oli eteläpäädyssä myös savutustapaus, mutta sillonkaan ei kukaan kuollut. Eikä fanikatsomoa tyhjennetty.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
kaikki Jokeritunnuksia kantaneet pistettiin pihalle. Ei tuo JYP vain tunnu osaavan hoitaa hallinsa turvallisuusjärjestelyitä.

Aivan oikeaa toimintaa, näin juuri pitääkin. Niin kauan kaikki Jokerit pihalle kunnes pelleilyt loppuu. Eipä voi sanoa ettei olisi varoitettu kun vuosi sitten sama toistui. Vika on vain ja ainoastaan Jokereiden fanitoiminnassa, joka ei saa millään kytkettyä tätä häiriökäyttäytymistä.

Toivottavasti sama malli leviää myös muihin halleihin, ja Jokerifanit lentävät aina pihalle kun hömöilevät. Ilman hölmöilyjä kun kannustavat ja pitävät ääntä, niin loistavaa kannustamistahan se on.

Tästä ei kukaan täysipäinen voi syyttää ketään muuta kuin Jokerifanitoimintaa. Sehän se tästä on vastuussa kun organisoidusti matkaan lähtevät ja sen myötä myös organisoidusti seuraukset kärsivät.

Onko joku kuullut fanimatkojen ulkopuolisesta savutuksesta joskus? Näimpä.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viime kauden avauspelissä Jokerit - TPS oli eteläpäädyssä myös savutustapaus, mutta sillonkaan ei kukaan kuollut. Eikä fanikatsomoa tyhjennetty.

Tämäpä lohduttava tieto, pitäkääne ne nolot savunne sitten siellä.

Jos joku haluaa savutella laakeassa kotihallissaan niin ihan vapaasti sitten. Mutta kertonee sinustakin jo jotain jos vertaat tuota eiliseen. Rohkenen sanoa, että näillä kahdella hallilla on jotain pieniä eroavaisuuksia. Jyväskylän seisomakatsomot ovat suhteellisen matalat ja tietysti tuo savu pakkaantuu sinne. Lopulta se leijailee muuallekkin keräännyttyään ensin seisomakatsomon matalan katon alle. Ja kun halli ei muutenkaan ole koolla pilattu, niin ei voi kuin nauraa koko idealle.

"Mieti jos hallissa ois vitusti savua!!! Sellasta harmaata savua!! Vähän ku savusauna meiän papan mökillä! Mutta se ei ois niinku oikeeta savua!"

"Niinpä, Se on sitä kulttuuria mitä on tuolla...oliko se Sveitsissä?"

"Ei se varmaan Sveitsissä ollu, mut mä oon nähny sitä niinku jalkapallossa! Ja sit lätkässä kans mutta se oli varmaan Belgiassa?"

"Joo, Eiks se oo aika sama että onko se savu sisällä pienessä hallissa vai ulkona??"

"Joo, on se..oli meillä kerran kotipelissäkin sitä savua"
 

dafjkl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos ja JYP
Hyvin sait tähän vielä yhdistettyä lentoterminaalin ja jopa pomminkin vielä.
Kyllä itselleni ja varmaan monelle muullekkin ei-jyväskyläläiselle Sambaryhmän aivoton rumpujen hakkaus tuottaa suurempaa mielen järkytystä kuin yksi tai ehkä toinenkin viaton savupommi. Vaadin kaikenlaisien rumpuryhmien kieltämistä! Ja jos joku sittenkin vielä rumpuja hakkaa, vaadin koko fanikatsomon poistamista ja elinikäisiä banneja kiekkokatsomoihin!

Rummut kun ei Mackeri hyvä aiheuta kellekään vaaraa, ne eivät laukaise mitään halyttimiä, ne eivät vaadi hallin tyhjentämistä, ne eivät ole kiellettyjä. Toki vastustajajoukkueen kannatus saattaa ärsytää, mutta rumpuryhmä on tullut nimenomaan aina katsomaan peli ja kannustamaan. Mitähän varten nämä savumiehet halliin tulevat - eivät esimerkiksi eilen peliä katsomaan ja kannustamaan.

Mutta ehkäpä meidän tätä keskustelua on turha jatkaa. Minusta kaikki se minkä tiedetään olevan kiellettyä pitää fanitoiminnasta jättää pois - tai sitten lopettaa fanitoiminta.
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eiköhän se olisi jatkon kannalta parempi, että Jyväskylässä ei saa pitää muun kuin JYPin kannustustuotteita. Poikkeuksena ehkä D Team. Ja jos ei kannusta JYPpiä tarpeeksi selvästi ja äänekkäästi, niin ulos vaan hallista. Mahdollinen piilevä terroristi, perkele!

Tutkimusten mukaan yleisö aiheuttaa yli 99 prosenttia katsomokahakoista. Johtopäätös: Yleisö pois jääkiekko-otteluista.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eiköhän se olisi jatkon kannalta parempi, että Jyväskylässä ei saa pitää muun kuin JYPin kannustustuotteita. Poikkeuksena ehkä D Team. Ja jos ei kannusta JYPpiä tarpeeksi selvästi ja äänekkäästi, niin ulos vaan hallista. Mahdollinen piilevä terroristi, perkele!

Niin ja miten tämä taas liittyy mihinkään? Kerrotko myös miksi kaikkien muiden kannattajat oleskelevat samoilla paikoilla ja "koskaan" ei ole ongelmia. Sitten tulee Helsingin kakkosjengi --> savua on ilmassa ja keuhkot tukossa.

Esimerkiksi Kuopiolaisten kanssa ei ole ikinä tullut mieleen että joku saattaisi saada esimerkiksi tämän kejun aiheeseen viittavan idean mieleensä. Tai jos saisi niin ei ainakaan toteuttaisi sitä.

Ei tää voi olla niin vaikeeta?
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Jos savuttelu on joistakin jokerikannattijista niin helvetin kivaa, miksipä ette aina kokoontuisi johonkin pieneen luolaan katsomaan Urholta pelejänne, vetäisitte sitten yhteisten sämpylöittenne jälkeen parit savupommit ja vaikka paukun kyynelkaasua päälle... ja videon tifostanne voitte sitten linkittää meidän muiden riemuksi tänne.
 

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.
Kyllä itselleni ja varmaan monelle muullekkin ei-jyväskyläläiselle Sambaryhmän aivoton rumpujen hakkaus tuottaa suurempaa mielen järkytystä kuin yksi tai ehkä toinenkin viaton savupommi. Vaadin kaikenlaisien rumpuryhmien kieltämistä! Ja jos joku sittenkin vielä rumpuja hakkaa, vaadin koko fanikatsomon poistamista ja elinikäisiä banneja kiekkokatsomoihin!

Voitko tuoda esille edes yhden esimerkin siitä, milloin rummut olisivat luoneet jollekkin henkilölle jopa hengenvaaran? Sitä minäkin. Nämä sinun ihannoimasi savut sen sijaan saattavat aiheuttaa joillekkin ihmisille todella vaarallisia sairauskohtauksia.

Savujen muidenkin vastaavien tuotteiden käyttö on erittäin halveksuttavaa sekä vaarallista. Siitä on kenenkään turha esittää minkäännäköisiä vastaväitteitä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mielestäni on aika rumaa rinnastaa ultras -liikkeen jäsenet vammaisiin.

Edelleen erityisesti sinulta flintstone peräänkuulutan vastausta kysymykseen: Miksi ei jokerifanien fanireissuille lähteville tehdä kunnollinen ruumiintarkastus? Kuinka on mahdollista, että tuollaisia haitantekovälineitä löytyy matkalla mukana olevilta? Tässähän tehdään hallaa koko yhdistykselle, niin miksi yhdistys ei järjestä tällaista full body cavity search -tyylistä toimintaa ennen bussiin astumista?

Ja edelleen vastaus on että se ei kuulu faniryhmän toimenkuvaan. Sen sjaan että kyselisit epäolennaisuuksia voisit tarkastaa mitä mahtaa kuulua järjestysmiesten toimenkuvaan. Jokos on tiedossa että nämä savuttajat edes oli faniryhmän virallisella matkalla? Ei sillä, kyllä minä voisin muutamalle Jokereita kannattavalle tytölle tehdäkin täydellisen ruumiin tarkastuksen mitään koloa unohtamatta.

Ja kuten kirjoitin edellä niin minulla ei ole mitään sitä vastaan jos järjestysmiehet haluaa tehdä minulle turvatarkastuksen sen takia että minulla on päällä Jokeritunnuksia, on minut tutkittu monta kertaa kun olen mennyt halliin mutta kertaakaan ei ole sen jälkeen kielletty halliin menemistä. Eikä kertaakaan ole tarvinnut järkkärien minua hallista poistaa. Joskus olen saanut Hämeenlinnassa ja Raumalla järkkäreiltä huomautuksia ettei Jokereiden maaleja kuulemma saisi tuulettaa vaikka vieressä onkin vastaavanlainen toiminta hyväksytty kotijoukkueen kannattajilta. No kun olen tästä kysynyt huomautuksen saatuani niin "yllättäen" ne järkkärit on heljentyneet ja olen saanut jatkaa kannustustani.

Tästä ei kukaan täysipäinen voi syyttää ketään muuta kuin Jokerifanitoimintaa. Sehän se tästä on vastuussa kun organisoidusti matkaan lähtevät ja sen myötä myös organisoidusti seuraukset kärsivät.

Voisi kannattaa tarkastaa nämä vastuullisuudet, niin kivaa kuin se olisikin sysätä vastuu Jokerifanien niskaan niin järjestävätaho nyt kuitenkin sattuu ainakin vielä olemaan vastuussa järjestämästään tapahtumasta. Ehkä se vielä saadaan kollektiivisesti Jokerifanien vastuuksi mutta ei ainakaan vielä nykyisillä säännöillä.
 
Viimeksi muokattu:

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Ja edelleen vastaus on että se ei kuulu faniryhmän toimenkuvaan. Sen sjaan että kyselisit epäolennaisuuksia voisit tarkastaa mitä mahtaa kuulua järjestysmiesten toimenkuvaan. Jokos on tiedossa että nämä savuttajat edes oli faniryhmän virallisella matkalla?
Faniryhmän toimenkuvaan kuuluu pitää sisäinen kuri myös niille jotka eivät ole tulleet virallisilla kyydeillä jos tämä ei onnistu ei kyseessä ole faniryhmä vaan ongelmatapaus, josta on päästävä eroon.

Ja kuten kirjoitin edellä niin minulla ei ole mitään sitä vastaan jos järjestysmiehet haluaa tehdä minulle turvatarkastuksen sen takia että minulla on päällä Jokeritunnuksia, on minut tutkittu monta kertaa kun olen mennyt halliin mutta kertaakaan ei ole sen jälkeen kielletty halliin menemistä.
Tässä on se ero, että kaikki muut kyllä osaavat käyttäytyä nykyillä turvajärjetelyillä paitsi tämä tietty ryhmä.
Seuran kannalta on huomattavasti helpompaa ja halvempaa poistaa tämä ongelma ryhmä kokonaan kuin tehdä pelkästää heitä varten erikoisjärjestelyjä kun tiedossa on kuitenkin ongelmia.
Ensiksi pitää laittaa se oma pesä kuntoon ennen kuin on varaa vaatia jotain erikoisjärjestelyjä.

Voisi kannattaa tarkastaa nämä vastuullisuudet, niin kivaa kuin se olisikin sysätä vastuu Jokerifanien niskaan niin järjestävätaho nyt kuitenkin sattuu ainakin vielä olemaan vastuussa järjestämästään tapahtumasta. Ehkä se vielä saadaan kollektiivisesti Jokerifanien vastuuksi mutta ei ainakaan vielä nykyisillä säännöillä.
Niin pitkään kun asenne siellä on tämä ei tarvitse ihmetellä miksi ongelmia on jatkuvasti.
Vika ei ole meissä vaan noissa kun meitä varten ei tehdä sitä ja tätä.
Kyllä se vastuu on vain ja ainostaan siellä Jokereiden omassa faniporukassa ei kukaan muu voi tuota ongelmaa kitkeä.

Varsinkaan kun mikään ei tunnu näihin taulapäihin auttavan niin josko se jo avaisi silmiä jos Jaffalaan ei pääsekkään katsomaan Jokereiden kotiottelua muut kuin vierasfanit.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Ja edelleen vastaus on että se ei kuulu faniryhmän toimenkuvaan. Sen sjaan että kyselisit epäolennaisuuksia voisit tarkastaa mitä mahtaa kuulua järjestysmiesten toimenkuvaan.
Epäolennaisuuksia? Mielestäni ei ole epäolennaista vaatia faniyhdistyksen puolelta tarkempaa järjestyksenvalvontaa matkoilla tapahtuvien järjestyshäiriöiden vuoksi.

Jokos on tiedossa että nämä savuttajat edes oli faniryhmän virallisella matkalla?
Ei ole ainakaan minulla mitään tietoa. Mutta ennen kuin tuo faniyhdistyksen 100%:n tarkka valvonta on järjestetty, ei kenelläkään ole myöskään vastaista osoittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös