Eller Sagu-diskussion?Tämä on sauva eiku Sauvo-keskustelu, ei heinäkenkien kokoontumisajot!!
Eller Sagu-diskussion?Tämä on sauva eiku Sauvo-keskustelu, ei heinäkenkien kokoontumisajot!!
Tomi Maanojaa lainatakseni: "Vittu mä oon hyvä!"
Kimmo Lipponen Turkulainen eli mind your own kommentaattori!!Toi klippi (tai varsinkin se pidempi kooste) tekee mut surulliseksi; oikeesti mä en ole vitun hyvä niinkuin Tomi Maanojaa, vaan vitun ärsyttävä niinkuin toi kommentaattori.
Hyvä! Pysyy nöyränä.
Missä pisteeni?! Olet isompi Rene Fasel kuin Jatkoajan Team Moderators, yake my word!!1) Missä läänissä Sauvo sijaitsee?
Mä menin sekasi, kaikille piste.
My God, missä toinen pisteeni?! Tässäkin visassa oli oikeat ja väärät!!6) Kuinka mones olen ollut Sauvon paikallisessa hiihtokisassa/sompakisassa tjsp?
Kaikki muut paitsi tuplanumerot on oikein, olin joko viimeinen tai toiseksi viimeinen kun osallistujia oli 2-4 :D
Mistä tiedät, ettei @FASlapsi kuulu tähän joukkoon?!7) Mainitse yksi tunnettu tuote Sauvosta mansikan lisäksi?
Mainittu sokerijuurikas ei ole tuote vaikka esimerkiksi setä sitä viljeli ikuisuuden, nykyään ne pellot on vuokrattu Sauvon säilykkeelle ja siellä on kurkkua.
Toivottavasti lakimiehesi on ready!!Pisteet lasken jos jaksan, ette te kummiskaa osaa mun pistelaskusysteemiä!!
Harvinaisen paska visa, mutta sitäkin mielenkiintoisempia vastauksia laatijalta.
Chapeau!
En enää. Skidinä kun oli nostotalkoot ja mä siel turhakkeena pyörisin halusin maistaa sitä, Sedän vaimo sanoi, että on hyvää, mutta tulee karvainen maku suuhun, no pikkanen Warpuli leikkas palasen puukolla ja jösses kuinka karvainen suu oli loppupäivän!!Ime sokerijuurikasta @WarWas :P
No sanos sitten mikä se Järvenkylän tuote on? Miten mansikka voi olla tuote, mutta sokerijuurikas ei?! Vaadin uutta Sauvo-visaa tämä paskan visan ja siitä aiheutuneen mielipahan korvaukseksi! Kuulemma joku omenakin voi olla tuote. Niin sanottiin Forrest Gump leffassa!En enää. Skidinä kun oli nostotalkoot ja mä siel turhakkeena pyörisin halusin maistaa sitä, Sedän vaimo sanoi, että on hyvää, mutta tulee karvainen maku suuhun, no pikkanen Warpuli leikkas palasen puukolla ja jösses kuinka karvainen suu oli loppupäivän!!
Silloin kun asuimme puolison kanssa Turussa niin ajoimme aina Poriin Säkylän kautta, kun tie oli kasitietä mukavampi ja matkakin meni nopeammin. Syksyisin tiellä oli aina kauhea sokerijuurikasralli, kun juurikkaita rahdattiin Säkylään.En enää. Skidinä kun oli nostotalkoot ja mä siel turhakkeena pyörisin halusin maistaa sitä, Sedän vaimo sanoi, että on hyvää, mutta tulee karvainen maku suuhun, no pikkanen Warpuli leikkas palasen puukolla ja jösses kuinka karvainen suu oli loppupäivän!!
Mind your own Juntit!!No sanos sitten mikä se Järvenkylän tuote on? Miten mansikka voi olla tuote, mutta sokerijuurikas ei?! Vaadin uutta Sauvo-visaa tämä paskan visan ja siitä aiheutuneen mielipahan korvaukseksi! Kuulemma joku omenakin voi olla tuote. Niin sanottiin Forrest Gump leffassa!
Menen nyt tästä metsän reunaan mussuttamaan sokerijuurikastani.
Silloin kun asuimme puolison kanssa Turussa niin ajoimme aina Poriin Säkylän kautta, kun tie oli kasitietä mukavampi ja matkakin meni nopeammin. Syksyisin tiellä oli aina kauhea sokerijuurikasralli, kun juurikkaita rahdattiin Säkylään.
Kolmosläppärillä operointia!!Mitäs tämä on, kun joku toinen ottaa vastuun Sauvo-visasta ja pistää vielä samaan ketjuun? Missä auktoriteetti, @WarWas?