Viestin lähetti MetalMac
Vaihdoin itse Welhon 525 Saunalahden 2mb yhteyteen. Ja syykin oli selvä, HTV:n säälittävän kallis hinta 49euroa vastaan Saunalahden 44euroa, ja nopeudessa todellakin huomattava ero. Tosin HTV tietääkseni nosti hieman nopeuksia,mutta on edelleen huomattavasti kalliimpi.
Viestin lähetti pernaveikko
Saunalahti sitten vain lakkasi toimimasta ja vikaa ei tietenkään löydy mistään.
On se vaan uskomaton firma.
JOS kaikki pelaa, niin ei todellakaan tarvitse. Siinä on kuitenkin se sana JOS! Itse en lähtisi toimivaa yhteyttä vaihtamaan mihinkään pienen säästön takia.Viestin lähetti Ojo
Asiakaspalvelusta ei kaiketi voida puhua sauniksen kohdalla, mutta jos kaikki pelaa, niin tarvinneeko tuota.
Viestin lähetti Ojo
Ainoa mikä tässä mietityttää on juuri tuo Saunalahden toimivuus/toimimattomuus. Itsellä Elisa on kyllä toiminut kiitettävästi. Asiakaspalvelusta ei kaiketi voida puhua sauniksen kohdalla, mutta jos kaikki pelaa, niin tarvinneeko tuota.
Tuoltahan nuo statistiikat näkyy.Viestin lähetti Pleksi(t)
Kohta on ollut Saunalahti pari kuukautta, eikä tuona aikana ainakaan ole ollut mitään ongelmia. Asiakaspalveluun olen soittanut pari kertaa kyselläkseni tyhmiä, ekalla kerralla jonotusaika n. 3 min, toisella 5-10 min.
Tämä ylläoleva viesti on kirjoitettu yli vuosi sitten. Vielä viime kuussa minulla oli Saunalahden ADSL-liittymä ja tunnistan kaikki nuo samat onglemat. En voi suositella tuota liittymää enään kenellekkään. Olihan se halpa, 100 megaa sähköpostitilaa jne, mutta yhteys ei tosiaankaan pelannut. Erikoista on myös se, että minun Saunalahden liittymä oli mallia 1/512, nykyinen Elisan liittymä on 512/512 ja jotenkin se tuntuu nopeammalta, mutta ennenkaikkea toimii ilman ongelmia.Viestin lähetti KIME 44
Saunalahden ADSL liittymä on aivan täysi susi!! Mulla on ollu liittymä vähän yli vuoden ja se ei todellakaan toimi kunnolla. Liittymä on toki nopea ja halpa mutta kun se ei vaan toimi. Liittymä katkeilee n. 30 sekunnin - 2 tunnin välein. Eli tarkoittaa sitä että se menettää yhteyden serveriinsä ja yhteys katkeaa, sen jälkeen mulla menee n. 4 minuuttia että yhteyden saa takas. Välillä se katkeaa monta kertaa aina kun se on ollu pari minuuttia päällä. Olen soittanut monta kertaa tuon n. vuoden aikana help deskiin ja aina ne on mukamas käynyt korjaamassa liittymää. Koskaan se ei ole sen jälkeen alkanut toimimaan sen paremmin.
Täällä ilmoitus.saunalahti.fi
Saunalahti tuo markkinoille ensimmäisenä operaattorina
Suomessa yli 10 Mbit/s:n ADSL-laajakaistayhteyden. Jopa 12/1
Mbit/s nopeudella toimiva ADSL2 Full Rate -liittymä perustuu
uuteen ADSL2-tekniikkaan. ADSL2-yhteydet ovat heti saatavilla
koko Saunalahden oman ADSL-runkoverkon eli SaunaVerkon
alueella pääkaupunkiseudulla ja Turussa.
Uuden ADSL2 Full Rate -nopeusvaihtoehdon hinta on 69 euroa
kuukaudessa ja liittymän avaus on ilmainen 31.10. asti. Liittymä
vaatii ADSL2-yhteensopivan päätelaitteen, joita on saatavissa
useilta eri laitetoimittajalta.
Viestin lähetti repe_joke
jos upload on vaan 1MB luokkaa. Se eri riitä nettipelien hostaamiseen, joka olisi minulla huomattavan tärkeä ominaisuus.
En ole repe_joke, mutta kyse oli hostaamisesta, eikä pelkästä pelaamisesta. Megan kaista on liian kapea esimerkiksi useamman pelaajan counter-strike serverin hostaamiseen. Aikoinaan yritin hostata vanhalla 512/512 linjallani Day of Defeatia ja noin viidennen pelaajan kohdalla kaikkien pingit pompsahtivat taivaisiin.Viestin lähetti Iceman
Tuota, mitähän nettipeliä mahdat pelata jos tuo ei riitä?
Viestin lähetti Hiili
kyse oli hostaamisesta, eikä pelkästä pelaamisesta
Viestin lähetti Iceman
Tuota, mitähän nettipeliä mahdat pelata jos tuo ei riitä?
Viestin lähetti repe_joke
No minulla on semmonen peli kun F1 Challenge aika lähellä sydäntä tällä hetkellä.
Itsekin olen saanut aina hyvää asiakaspalvelua Sanalahdelta,Viestin lähetti Kenu
Hyvin on netti toiminut alkukankeuden jälkeen, eikä mitään
valittamista. Asiakaspalvelun kohdalla lienee käynyt hyvä onni,
kun olen saanut miellyttävää palvelua, kahteen kertaan :)
Ei valittamista, ainakaan vielä.
Viestin lähetti Herra47
Itsehän tilasin vvo:n kämppään Saunalahden liittymän ja sain sen eilen toimimaan, tosin piti olla tiiviisti yhteydessä asiakastukeen. Saapahan nähdä miten alkaa toimimaan.