Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 470 115
  • 15 398

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ainakin kerran aiemmin on Lukko-Ässät pelattu aprillipäivänä. Silloin Ässät voitti 0-3 ja kuittasi pronssimitalit. Jonnet ei muista.

Olin tuolloin laivalla, Silja Europa, missä muistaakseni Urheiluruudusta näin tuloksen. Samalla risteilyllä oli Lukon edelliskauden kapteeni Pasi Huura, joka tuolloin päättyneellä kaudella oli pelannut Ilveksessä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ainakin kerran aiemmin on Lukko-Ässät pelattu aprillipäivänä. Silloin Ässät voitti 0-3 ja kuittasi pronssimitalit. Jonnet ei muista.

Oman jääkiekon seuraamisurani aikana Ässät ovat kahmineet kolme mitalia. Tämä oli niistä ensimmäinen.

Rakkain on tietysti 2013 (ping Rauman Lukko), mutta mukavin oli 2006 hopea, koska se asenne & tyyli, millä se tuli.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olin tuolloin laivalla, Silja Europa, missä muistaakseni Urheiluruudusta näin tuloksen. Samalla risteilyllä oli Lukon edelliskauden kapteeni Pasi Huura, joka tuolloin päättyneellä kaudella oli pelannut Ilveksessä.
Olin pronssipelissä paikalla, mutta ei siitä sen enempää.

Viestistäsi tuli mieleen, mitä outoja muistikuvia jääkiekkoon liittyen vuosien varrella jää mieleen.

Aikanaan, kun on muisteltu esim. miten Valentin Kononen oksentaa Helsingin EM-kisoissa niin siitä tulee itselle aina mieleen Turussa pelattu perinteinen loppukesän harjoitusturnaus. Olin Viking-cupissa, joten en nähnyt kävelykisaa, mutta pelien välisenä aikana käytävällä pyöri TV-lähetys, josta sopivasti näin Konosen oksentavan.
 
Viimeksi muokattu:

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Veikkaus kiusaa eikä anna vaihtoehdoksi lyödä Lukko -4 tai -5.

Pakko ottaa tuo -3 vain 6 kertoimella.
 
Tämä ketju pelin jälkeen, jos Ässät voittaa:
- Nasulia!!!
- Me ollaan voitettu 7-0 teidät viisi kertaa putkeen. Satakunta on keltasininen, suippo.
- Monta mestaruutta teiltä löytyy iiro? 60 vuotta hei!
- Me katsotaan tulevaisuuteen ei menneisyyteen pikkuveli.
- Koronamestaruuksia ei lasketa. Pelkkää lehmänpaskaa ja liejua tollaiset.

Jos Lukko voittaa:
- Nyt hymyilyttää. Repoakin hymyilyttää.
- Montako mestaruutta löytyy suippokorva? 60 vuotta hei!
- Pelkkää liejua ja lehmänpaskaa tollaiset. Me eletään tulevaisuudessa. Katotaan kauden jälkeen iiro!
- Koronamestaruuksia ei lasketa! Vain pitsimestaruudet lasketaan raumalla rämehomo.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Sakari "super-Sakke" Salmisella saattaa olla hyvät mahdollisuudet tehdä kauden kolmas piste.

Saken tilalle on tänään Atte "sika" Mäkinen joka tulee alistamaan yhtä aikaa Hagulista ja Repolaista.

Hei, pitäkää pää ylhäällä, koko illan tulee, hei!!
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Ainakin kerran aiemmin on Lukko-Ässät pelattu aprillipäivänä. Silloin Ässät voitti 0-3 ja kuittasi pronssimitalit. Jonnet ei muista.

Silloin olin paikalla. Tänään en ole minäkään hallille menossa, mutta eiköhän siellä tunnelmaa ole yllin kyllin. Ticketmasterin mukaan ei lippuja ole saatavilla, eli matsi lienee loppuunmyyty?
Olin myös paikalla. Silloin Ässissä pelannut Kari Syväsalmi tuli mun kyydillä Luvialle, kun muut Ässien pelaajat jäi juhlimaan pronssia.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Ässien Joulu... Lukko johtaneen 6-1 ... aatun kasetti jos kestää 6-4 .. erät 4-0 , 2-2 ja
jotain
 
Saken tilalle on tänään Atte "sika" Mäkinen joka tulee alistamaan yhtä aikaa Hagulista ja Repolaista.

Hei, pitäkää pää ylhäällä, koko illan tulee, hei!!

Sika-Mäkinen onkin ollut varsinainen peikko Lukolle. Viimeiseen kuuteen derbyyn sika-Mäkinen on tehnyt komeat 0+0 tehot ja istunut jäähyboksissa 18 minuuttia. Tärkeä pelaaja joukkueelle!
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Jaksa muuhun ottaa kantaa, mutta pelin tuloksesta huolimatta Satakunta on sinikeltainen. Pororilaisilla nuo punaiset perversiot ja varsinkin venakkoihin .. Olkiluoto muuten lähti käymään .. poltoaineet ladattiin , ladattiinko ässäpelureille.. Luvia taitaa kuulua Eurajokee nykyään ... ässien alusta sulaa!
 
Kiitos päivän nauruista, kun vilkaisin Ässien osioon. Siellä toivotaan, että Sika-Mäkinen käy noutamassa Repon pois ja jo alkulämmittelyissä kävisi tekemässä selväksi, että tänään ei pelleilyä hyväksytä. Täytyy sanoa, että nauroin todella kovaa naurua. Kiitos sinne!

Veikkaan, että Ässät tänään voittaa 1-5. Wännström osunee ainakin, koska onhan hän Saarelan jälkeen sarjan paras snaipperi.

Ässien maalilla aloittaa näköjään sarjan eliittiin kuuluva Sami Aittokallio. Ei liene helppo ilta siis Rauman pojille tiedossa. Hienoa nähdä myös puolustaja Antti Matinmikko kokoonpanossa. Todella hyvä puolustaja.

Hyvää kiekkoiltaa kaikille! Parempi voittakoon. Jännityksellä odotamme kumpi vie tämän kauden keskinäiset kohtaamiset nimiinsä.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Kohteliaasti Syväsalmi sentään teki noiden pudotuspelien ainoan maalinsa ensimmäisessä pelissä Helsingissä.
Hesarin otsikko oli seuraavana päivänä ”tuntematon Syväsalmi ratkaisi voiton Ässille” olikohan 2-1 jatkoajalla? Vai varsinaisella.
Kapan kanssa pelattiin samassa joukkueessa nappulana. D-junnuissa Kari paino 10 otteluun 92 pistettä ja seuraavana vuonna sitten Ässien junnuihin.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hesarin otsikko oli seuraavana päivänä ”tuntematon Syväsalmi ratkaisi voiton Ässille” olikohan 2-1 jatkoajalla? Vai varsinaisella.
Kapan kanssa pelattiin samassa joukkueessa nappulana. D-junnuissa Kari paino 10 otteluun 92 pistettä ja seuraavana vuonna sitten Ässien junnuihin.
Varsinaisella peliajalla oli. Ässät johti 2-0, mutta HIFK kavensi pelin 2-1. Markku Hurmeen maali oli ainoa maali, jonka HIFK teki noissa kolmessa pelissä.
 
Viimeksi muokattu:

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Varsinaisella pelaajalla oli. Ässät johti 2-0, mutta HIFK kavensi pelin 2-1. Markku Hurmeen maali oli ainoa maali, jonka HIFK teki noissa kolmessa pelissä.
Lukko johtaa tänäkin 6-1 .. aprillin pilaan sitten kavennukse!!!
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja tämä leikki on jota vain vaistoilla luetaan
Sieluni liian levoton on ja se syntejä vaan janoaaaa
Sitä halusit tai et mutta nyt kun vaistoni vie minä vain vikisen
Enkä lähteä saisi tähän leikkiin mut siitä viis ollaan yhdessä tämä yö pliis
 
Ja tämä leikki on jota vain vaistoilla luetaan
Sieluni liian levoton on ja se syntejä vaan janoaaaa
Sitä halusit tai et mutta nyt kun vaistoni vie minä vain vikisen
Enkä lähteä saisi tähän leikkiin mut siitä viis ollaan yhdessä tämä yö pliis
Olemme taistelussa
Yhdessä veljen
Linebrawl ja kiimaiset orit hyökkäävät taistoon
Hymyä ilmassa on suussa iiron
Suipot on korvasi tukkapöllyn jäljiltä
Isieni maat ovat mustat
Taivas on punainen
Housuissa lämmin väri keltainen
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Paikallisvoitto, sua kaipaan niin
Tiivolan Peter, oon yksin
Voittajan fiilis, sua kaipaan niin
Paikallisvoitto, jäät mun haaveisiin
Ässien pisteet, jää haaveisiin
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sebastian Repon vastaus Waheebin ”Minkälaista peliä illalta odotat?” kysymykseen

-”Varmasti tiukka ilta tulossa, niin kuin kaikki tähänkin asti olleet”.

Heheeheeeee meidän Repo (;
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös