Jäi Tiivolalta peuranpihvi syömättä.
Tulipa purskahdettua ihan totaaliseen naurukohtaukseen :D
Aistin legendan syntyneen.
Tiivola! Hei Päätter! Ei tul peuranpiffii tänäänkään!
Jäi Tiivolalta peuranpihvi syömättä.
Näihän tässä kävi. Ei muuta.Saken tilalle on tänään Atte "sika" Mäkinen joka tulee alistamaan yhtä aikaa Hagulista ja Repolaista.
Hei, pitäkää pää ylhäällä, koko illan tulee, hei!!
Tiivola ja pikkulapsen kiukkukohtaus vol 2 tälle iltaa. Tuntuu paremmalta kuin voitto.
Sanokaa Tiivolalle, että pistää peurafileet pakastimeen odottamaan seuraavaa kertaa.
Seuraava kerta tulee jo hyvin pian. Pahalta näyttää nyt, että tämä kausi menee Lukolle kuusi muna...
Kai mää sit vähän olen.Voi olla. Mut tyhmä kuvaa sua aika hyvin. Propagandaa!!!
Oho, aika erikoinen tapa kannustaa omaa joukkuetta. Toivon, että Tiivola pelaa vielä joskus Lukossa. Haluan nähdä miten takki kääntyy tai vihaa oman joukkueen pelaajaa noin kovasti.
Ja maalit 31-8. Ei jätä selittelyille sijaa.Pisteet tältä kaudelta 15-0.
Porissa voi istahtaa vaikka Karhun pulloon.
Onko sillä mitään väliä? Ihan oikeasti.
Oho, aika erikoinen tapa kannustaa omaa joukkuetta. Toivon, että Tiivola pelaa vielä joskus Lukossa. Haluan nähdä miten takki kääntyy tai vihaa oman joukkueen pelaajaa noin kovasti.
Tästä olen samoilla linjoilla. Peter voi pysyä kiukuttelemassa hamekankaittensa kera porissa.Montaa pelaajaa ei olisi kenelle sanoisin ei Lukossa enään koskaan, mutta sattumalta Peetter siihen kuuluu. Rotta-Huhtala heti perässä.
Tästä olen samoilla linjoilla. Peter voi pysyä kiukuttelemassa hamekankaittensa kera porissa.
Olisko heittää jotain mestaruusvuosiläppää? Kohta se kuitenkin tulee.
Heti te Pegen ottaisitte jos hän tulisi. Sitä voidaan kysyä vaikka kalleltaMontaa pelaajaa ei olisi kenelle sanoisin ei Lukossa enään koskaan, mutta sattumalta Peetter siihen kuuluu. Rotta-Huhtala heti perässä.
Johti ne hetken aikaa maaleissakin. En muista sitä aikaa koska viimeksi oli noin.Ässät johtaa hölmöissä jäähyissä
Ja vielä kun kehui hiljentävänsä huutelijat ja nauttivansa asemastaan raumalaisten sylkykuppina. On kyllä kaikintavoin epämiellyttävä mies.Kuvaa kyllä tämä ilta taas hyvin tuota Päätterin henkistä kanttia. Tuomari antaa varoituksen aloituksessa niin hakkaa mailaa jäähän kuin kiukutteleva pikkulapsi jolta jäi tikkari saamatta.
Harva pelaaja herättää näin negatiivisia tunteita.
Ja vielä kun kehui hiljentävänsä huutelijat ja nauttivansa asemastaan raumalaisten sylkykuppina. On kyllä kaikintavoin epämiellyttävä mies.
No en mä tiedä. Ei siinä tämänpäiväisessä Länsi-Suomen haastattelussa mun mielestä ollut mitään epämiellyttävää.Ja vielä kun kehui hiljentävänsä huutelijat ja nauttivansa asemastaan raumalaisten sylkykuppina. On kyllä kaikintavoin epämiellyttävä mies.