Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

• 1 849 902
  • 19 108

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Lukon top4 alkaa olla nyt sinettiä vaille. Aika hyvään aikaan tuli tänään tuo voittomaali, 59.35min....

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mua olisi myös normioloissa vituttanut se, että samaan aikaan Ässät häviää ja Lukko voittaa. Mutta onhan tuo nyt suorastaan nasulia nähdä Kärpät sijalla 14. Vielä pykälä alaspäin kiitos, toivottavasti Ässät hoitaa oman osuutensa asiaan huomenna. Aiemmin naureskelin vain Tepsille, kun ei tämä vaihtoehto tullut mieleenkään.

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mua olisi myös normioloissa vituttanut se, että samaan aikaan Ässät häviää ja Lukko voittaa. Mutta onhan tuo nyt suorastaan nasulia nähdä Kärpät sijalla 14. Vielä pykälä alaspäin kiitos, toivottavasti Ässät hoitaa oman osuutensa asiaan huomenna. Aiemmin naureskelin vain Tepsille, kun ei tämä vaihtoehto tullut mieleenkään.
Ah, Kärpsed ja Tepes. "Ihqulia, saakeli."

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo, tuntuuhan se jotenkin väärältä, mutta toivon myös että Ässät hoitaisi oman tonttinsa huomenna. Nyt olisi hyvä sauma näyttää tylysti ettei poronhoitoalue yllä Raumanmeren rannikolle saakka, tai oikeastaan juuri mihinkään Pohjois-Suomen alapuolelle.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kiitti raumlaisse. Otte te eri veggul väg.

Porot, "puolen Suomen joukkue" suohon, vaikka väkisin. Lähes saman verran rahaa työnnetään aina rahaa paskaan kuin Raumalla, mutta sukelletaan oikein urakalla. Aito Mestis-seura ansaitulle paikalle. Huh!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy