Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

• 1 843 612
  • 19 069

Patamaja97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On se ny gumma kun kaikennäköset lokin poikaset tulee tän meirä hiekkalaatikol huutelee. Porilaisil ja raumlaisil on vaa lupa tääl toisillee vittuil ni polkekaa te muut vaik sin omaa paikallisderby osioonne leikkimää.

Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Näköjään kiinnostaa aika paljonkin jos joka voitosta lähtee mopo keulimaan.

Kertoo kyllä teistä faneina että pitää tulla keula pystyssä ja housut märkänä tänne vittuilemaan kun voititte runkosarja pelin.
Mä en keuli yhtään vaan ihan päin vastoin. Voit lukea ihan itse lukea kirjoittamasi kommentit ja miettiä kuka tässä on aukonut päätä ja kuka heittänyt läpyskää mut kaikille ei toi huumori näköjään sovi.. Vaikka taitaa mennä yks pikku runkosarjapeli jollekkin kovastikkin tunteisiin :D

BARCA90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä en keuli yhtään vaan ihan päin vastoin. Voit lukea ihan itse lukea kirjoittamasi kommentit ja miettiä kuka tässä on aukonut päätä ja kuka heittänyt läpyskää mut kaikille ei toi huumori näköjään sovi.. Vaikka taitaa mennä yks pikku runkosarjapeli jollekkin kovastikkin tunteisiin :D
Menny vittuu

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Niin, lue mistä tämä keskustelu lähti. Voittakaa nyt edes pleijarisarja ja katsotaan sitten uudestaan. Hyvää kevättä Vaasaan.

Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Niin, lue mistä tämä keskustelu lähti. Voittakaa nyt edes pleijarisarja ja katsotaan sitten uudestaan. Hyvää kevättä Vaasaan.

6 pistettä *röyh*. Hienoa, Satakunta! Tätä lisää.

Tosta se lähti ja sen jälkeen jollain menee tunteisiin kun pitää vetää konkurssit mukaan ehkä maailman harmittomimmasta vitsistä. Taitaa internetti olla liian vaarallinen paikka sulle

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tosta se lähti ja sen jälkeen jollain menee tunteisiin kun pitää vetää konkurssit mukaan ehkä maailman harmittomimmasta vitsistä. Taitaa internetti olla liian vaarallinen paikka sulle
Mä en vaan ole koskaan ymmärtänyt että miksi pitää tulla vittuilemaan toisten ketjuihin pelien jälkeen, ja sitten vielä itketään kun joku sanoo takasin? Aika helvetin tyhmä saa olla jos tosiaan kaivaa verta nenästä ja yllättyy kun sitä tulee.

Vaikuttaa pääsarjataso olevan liian iso liiga teille.

Takapakkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kannattasko Jatkoaikaan avata joku ”Jatkoajan virallinen öyhötys-ja vänkäämisketju”? Sen verran hassua settiä täältä saa joskus lukea.

Ja anteeksi kommentointi ketjuun, joka ei liity minuun eikä
joukkueeseeni millään tavalla.

Mukavaa kevättä Satakuntaan!

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue

Liitteet

• Screenshot_2025-02-23-19-47-26-10_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.jpg
    Screenshot_2025-02-23-19-47-26-10_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.jpg
    470,6 KB · kertaa luettu: 31

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Mä en vaan ole koskaan ymmärtänyt että miksi pitää tulla vittuilemaan toisten ketjuihin pelien jälkeen, ja sitten vielä itketään kun joku sanoo takasin?

Vaikuttaa pääsarjataso olevan liian iso liiga teille.

No ihan rehdisti voin sanoa etten kyllä tarkoittanut vittuilla, vaan kiittää tasapuolisesti ja hyväntahtoisesti tämän viikon pisteistä niin raumalaisia kuin porilaisiakin. Tämä viestiketju on yleisessä osiossa eikä ymmärtääkseni ole teille omistettu pelkästään niin etteikö muutkin voisi käydä ketjussa kommentoimassa.

E: Tarkemmin mietittyäni saatoin ehkä astua miinaan enkä ymmärtänyt, että täällä on tarkoituskin saada rapakakku naamaan. Pahoittelut etten ymmärrä satakuntalaista "rutsastelua". Eli tämä tästä osaltani.

Viimeksi muokattu:

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voi hellanlettas kun on söpöä. Yksi hieno viikonloppu ja uhoa on kuin pienessä kylässä.

Katsotaan tilannetta uudelleen jos onnistuvat tänä keväänä voittamaan ensimmäisen pudotuspeliottelunsa 12 pääsarjakauden aikana.

Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Samoin teille voitetun runkosarja ottelun jälkeen, näköjään sitä tarvitsette kun teidän ultrianne katsoo.

Sun kommenteista päätellen taidat olla itse samanlailla sormet pystyssä katsomossa. En nyt jaksa ruveta etsimään Porilaisten keskisormikuvia vaan löydät ne varmasti itsekkin kerran toiki kuva löytyi noin kätevästi.

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Ei muuten kannata lähteä tohon.
Me täällä Satakunnassa (tai etäsatakuntalaiset kuten itse) ollaan tässä asiassa vähän ku sisarukset.
Ketkään muut ei saa kiusata porilaisia (eli pikkuveljeä) ku me.

Menny vittuu ja menny vattalles kuuluu molemmista leireistä alta aikayksikön.

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sun kommenteista päätellen taidat olla itse samanlailla sormet pystyssä katsomossa.
Ei ole tapana, se tehtiin hyvin nopeasti kotona selväksi että keskisormia tai muita käsimerkkejä ei näytellä. Ei nuo sentterien, kurkunleikkausten tai runkkausliikkeiden näytöt kuulu normaalin ihmisen arsenaaliin.

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei muuten kannata lähteä tohon.
Me täällä Satakunnassa (tai etäsatakuntalaiset kuten itse) ollaan tässä asiassa vähän ku sisarukset.
Ketkään muut ei saa kiusata porilaisia (eli pikku isoveljeä) ku me.

Menny vittuu ja menny vattalles kuuluu molemmista leireistä alta aikayksikön.
Näinhän se on, korjasin tuon pienen kirjoitusvirheen ihan veljeshengessä:)

ZapBis

Jäsen
Samoin teille voitetun runkosarja ottelun jälkeen, näköjään sitä tarvitsette kun teidän ultrianne katsoo.
Tää oli muuten pirun hauska tilanne. Hetken keskarien heiluttelun jälkeen näiden poikien vieressä olleet vanhemmat(?) huomasivat kaksikon touhun ja sanallisesti käskivät lopettamaan sekä repivät poikien keskarit alas. Hetkeä myöhemmin nämä kaksi vielä huutelivat "seulaa" ja naureskelivat Ässien kannattajakatsomoon päin.

Ette nousseet pelaamalla, nostettiin kabinetti päätöksellä ja se oli massiivinen virhe. Pelkkää kituutusta kokoajan, perinteetön seura jonka olemassaolo ei kiinnosta Vaasan ulkopuolella (jos sisäpuolellakaan) ketään.
On Sport muuten nyky-Liigan ainoa joukkue, joka ei ole koskaan pelannut pudotuspeleissä.

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Näinhän se on, korjasin tuon pienen kirjoitusvirheen ihan veljeshengessä:)
Enempää tai vähempää mä en odottanutkaan, kun pikku kuittailun tuonne upotin. Menny pois. Mut älä kovin kauas, tulee ikävä muuten.

Pukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JMJ
Vaikka porilaiset ja raumalaiset piikittelevät paljon keskenään, on ilo huomata miten pidetään yhtä jos joku idiootti, tai tässä tapauksessa idiootit rantaruottalaiset tulevat leveilemään jollain kämäsellä kuudella pisteellä. Kertoo vaan sen kuinka harvinaista herkkua tommonen on Sportille Liigassa.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu
Kylläpä menee aikuisella miehellä helposti tunteisiin magnum37 pikku vitsi sitten. Olin yhtä vaille kaikki pelit paikanpäällä tuona keväänä ja tiedoksesi voin kertoa että eipä Vaasassa tai Kuopiossa ketään kiinnosta pelaako Ässät liigaa jos nyt kiukuttelemaan lähdetään.
Mietis nyt vähän, kiinnostaako Satakunnassa mitä semmoisilla seuduilla missä ei ole yhtään viiriä katossa ajatellaan. Vaasassa koitetaan tehdä kohtaamisista Ässien kanssa jotain teennäisiä paikallisotteluja kun oikeat paikallisvastustajat on jossain Vöyrissä ja Laihialla.

PS. Vaikka me täällä Satakunnassa kalisutellaan sapeleita keskenämme niin aina kun tänne eksyy jotkut aukomaan päätään niin silloin kalisutetaan niitä sapeleita yhdessä päänaukojia vastaan. Ja niin sen kuuluu ollakin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy