Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 464 671
  • 15 388

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kylläpä on jännä erä tulossa, ei välttämättä uskalla kokonaan katsoa
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miten Joensuu pystyisi ratkaisemaan tänään???
Ota tuo ratkaisija pois, se oli vain tarkennus viime kaudesta. Sitä tarkoitin, onnistuuko Lukko samassa kuin Ässät vuosi sitten.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ylimääräisellä millillä sai kolme lisäpeliä. Halpaa hupia.

Niin, ottaisin mieluummin millin isomman budjetin ja kolme lisäpeliä kuin pienemmän ja kausi loppui runkosarjaan.

Toki aikalailla samantasoinen niiaus tuli molemmilta Lukolta ja Ässiltä. Ei paljon auta tänä kesänä lällätellä toisillemme. Pitsissä sit taas...
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kestipä kumminkin taas pidempään.

Saako siitä jotain mielihyvää kun katsoo ensin kaverin saavan niskalaukauksen ja on itse jonossa seuraavana. Hurraa! Flopattiin mutta pelattiin pidemmälle ku Ässät. :D

Molempien kausi ihan yhtä paska.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Saako siitä jotain mielihyvää kun katsoo ensin kaverin saavan niskalaukauksen ja on itse jonossa seuraavana. Hurraa! Flopattiin mutta pelattiin pidemmälle ku Ässät. :D

Molempien kausi ihan yhtä paska.
Kyllä se mua aina jälkeenpäin miellyttää tietää, kumpi oli sen ja sen kauden herra Satakunnassa.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä se mua aina jälkeenpäin miellyttää tietää, kumpi oli sen ja sen kauden herra Satakunnassa.

No eikö se jo ratkennut keskinäisissä.

Yhtä heikon arvosanan voi kaudesta antaa molemmille. Mua jopa ärsyttää, että Lukko oli lopulta myös paska. Satakunta oli tänä vuonna liejua ja lehmänpaskaa all together.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös