Tervetuloa!Lomille lompsis. Yyterin sannat kutsuvat. Vähän jäistä voi olla.
Jo viikonloppuna saatetaan nähdä siellä.
Pois mun rantatuolista!!!Tervetuloa!
Olipa surkea kausi Satakuntalaisilta. Molemmille arvosanaksi 5.
Tämä taistelu meni tällä kaudella Joensuulle ihan vaan henkisen kantin vuoksi.Reunasella taisi olla jo reissu varattuna huomiselle, kaksi täydellisen löysää alibipuolustamista ja kaksi omiin vikaan erään.
Änäri-Tare, sano.
.PS. On toi Reunanen muuten löysä paska kun pitäs heittäytyä.
Ja se oli sit semmonen kausi lukolta. Kestihän se jopa 6 päivää kauemmin kuin Ässillä.Se oli sit semmonen kausi padalt. Ei muuta kun Raumalle päin taas jos live-kiekko kiinnostaa.
Ylimääräisellä millillä sai kolme lisäpeliä. Halpaa hupia.
Kestipä kumminkin taas pidempään.Ja se oli sit semmonen kausi lukolta. Kestihän se jopa 6 päivää kauemmin kuin Ässillä.
Kestipä kumminkin taas pidempään.
Kyllä se mua aina jälkeenpäin miellyttää tietää, kumpi oli sen ja sen kauden herra Satakunnassa.Saako siitä jotain mielihyvää kun katsoo ensin kaverin saavan niskalaukauksen ja on itse jonossa seuraavana. Hurraa! Flopattiin mutta pelattiin pidemmälle ku Ässät. :D
Molempien kausi ihan yhtä paska.
Rahaa on niin, ettei paskalle taivu. Paremmin kuitenkikopata.Häävi suoritus, miljoonamboja!
Kyllä se mua aina jälkeenpäin miellyttää tietää, kumpi oli sen ja sen kauden herra Satakunnassa.
Nojoo tuun sen verran vastaan, että eihän se nyt lopulta kovin hääviä ollut. Eiköhän me molemmat pelata tulevaisuudessa parempiakin kausia.No eikö se jo ratkennut keskinäisissä.
Yhtä heikon arvosanan voi kaudesta antaa molemmille. Mua jopa ärsyttää, että Lukko oli lopulta myös paska. Satakunta oli tänä vuonna liejua ja lehmänpaskaa all together.
Minkä tähden aina pitää tulla sinne Yyteriin? Eikö joskus voitais olla Otanlahdessa?Lumikolat mukaan Yyteriin!
Tuntuis vähän siltä, että suippokorvan ainut lohtu joka kausi on naureskella siitä kun Isoveli tippuu pudotuspeleissä. Jotenkin huvittavaa.