Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 467 150
  • 15 388

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
En sano että Gibson päästi helppoja maaleja, mutta oli ihan pihalla koko pelin...toisaalta ehkä olen väärässä, ehkä se on Gibsonin pelityyli. En mä oikeasti mitään tiedä..
Joo, ei toi Gibson mikään Rubin ole. Tänään tolpat pelasti kaverin useamman kerran.

Oikein meni nämä pelit, parempi voitti molempina päivinä.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Oikein meni nämä pelit, parempi voitti molempina päivinä.

Tämä on hyvä lause. Perjantaina Lukko oli ainakin jälkimmäisen puolikkaan edellä todella paljon. Lauantaina puolestaan Ässien sitkeys riitti voittoon. Keskinäinen asetelma ei sarjataulukossa lopulta muuttunut viikonlopun aikana.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Kysynpä täällä, kun en halunnut offtopicia jatkaa Ässien huhuketjussa. @luotsi, koska minä olen takkiani kääntänyt, vai mitä tarkoitit viestilläsi? Minähän vastasin jo siihen @Näkkäri viestiin, etkö lukenut sitä? Taisit vaan ymmärtää Näkkärin sarkasmin väärin. Ei se mitään, kyllä tänne viestejä mahtuu ja eteen päin.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lukon epäilty pahoinpitelijä tulee toivottavasti ensi kauden peleissä saamaan Ässä-faneilta erikoiskäsittelyn.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Mites, onkohan taksikuskille jo tullut kutsua lugun toimistolle oikein kunnon nisukahveille, jossa homma setvitään kuntoon ja lyödään kättä päälle?
Raumalla pyyhitään rintamus neuvottelun jälkeen pullanmuruista ja patakintaat pyyhkivät suupielistään vaahdot. Joko kaljavaahdot, tai jotkut muut vaahdot.
 

Pataatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata, rispektit Saipalle ja Spåralle. TML
Raumalla pyyhitään rintamus neuvottelun jälkeen pullanmuruista ja patakintaat pyyhkivät suupielistään vaahdot. Joko kaljavaahdot, tai jotkut muut vaahdot.
Kaljavaahdot on aika harmiton tapaus taas tähän kohuun verrattuna vaikka ei uusi kohu olekkaan.

Kyseinen pelaaja jota epäillään on varmaan kokenut pienuuden tunnetta jopa taksissa kun on nokkapokalle käynyt. Jos olis omassa seurassa toivoisin että lähtisi nopeasti lätkimään eikä hyysättäisi ”asia on loppuunkäsitelty” johtamisella.
 

Kafka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin ravintolapianistit ja harhaoppiset joogaajat
Raumalla pyyhitään rintamus neuvottelun jälkeen pullanmuruista ja patakintaat pyyhkivät suupielistään vaahdot. Joko kaljavaahdot, tai jotkut muut vaahdot.
Parempi se varmaan olisi eurooppalaisen suurseuran tähtien pysytellä pelkässä pullavassa, jos ei tuon paremmin osaa kaljavaahtojen jälkeen käyttäytyä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Lukon epäilty pahoinpitelijä tulee toivottavasti ensi kauden peleissä saamaan Ässä-faneilta erikoiskäsittelyn.
No eikös sitä Lukon puolella nyt jo spekuloitu, että kyseinen henkilö tulee saamaan kalossin kuvan pukamaosastolle. Johan se ilmeinen nimikin siellä kerrottiin, ja kaverin sopimus päättyy joka tapauksessa nyt keväällä. Että eipä varmastikaan ole ensi kaudella enää pelipaikalla..
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No eikös sitä Lukon puolella nyt jo spekuloitu, että kyseinen henkilö tulee saamaan kalossin kuvan pukamaosastolle. Johan se ilmeinen nimikin siellä kerrottiin, ja kaverin sopimus päättyy joka tapauksessa nyt keväällä. Että eipä varmastikaan ole ensi kaudella enää pelipaikalla..

Jatkosopimus kuulemma tehty. Jos nyt olen ymmärtänyt, että kenestä tässä tapauksessa puhutaan.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Jatkosopimus kuulemma tehty. Jos nyt olen ymmärtänyt, että kenestä tässä tapauksessa puhutaan.
No sitten menee tosi mielenkiintoiseksi, jos jatkosopimus olisi jo ehditty tekemään ennen tätä hässäkkää. Eli johtaako tapahtunut sitten peräti sen purkamiseen..
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
No sitten menee tosi mielenkiintoiseksi, jos jatkosopimus olisi jo ehditty tekemään ennen tätä hässäkkää. Eli johtaako tapahtunut sitten peräti sen purkamiseen..
Tässä kannattaa nyt koko ajan muistaa että näissä asioissa eletään lakien ja asetusten mukaan. Kyseessä on vasta esitutkinta ja sen valmistuttua tiedetään tuleeko syytettä ensinkään ja jos tulee niin mistä. Kannattaa varmaan odottaa niin kauan että tiedetään mitä oikeasti on tapahtunut ennen suurempien johtopäätösten tekemistä. Meillä Suomessa on muiden länsimaisten oikeusvaltioiden tapaan syyttömyysolettama.

Myös sopimuksen purkua pohtiessa kannattaa ottaa selvää millä perustein sellainen voidaan purkaa. Sekään ei ole niin yksioikoista kuin usein täällä palstalla kuvitellaan.

On myös olemassa mahdollisuus että syytettä ei tule ollenkaan tai että osapuolet sopivat asian keskenään. Nämä selviävät sitten oikeudellisen prosessin kuluessa. Rangaistukset seuraavat sitten mahdollisen oikeudenkäynnin tuloksena. Itse en usko että sinne edes välttämättä päädytään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös