Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 466 980
  • 15 388

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Jos ovat töhöilleet kunnolla, niin ei muuta kuin niskapersotteella ulos seurasta.
No vittu ihan oikeesti. Sen verran pitää pikkuveljen pelaajiakin puolustaa että vaikka olisivat kalastaneet väärää saalista väärässä paikassa niin ei jumalauta siinä ole mitään syytä heittää ketään niskapersotteella ulos seurasta. Joillekin ei vaan alkoholi sovi.

Ja onhan näitä ollut ennenkin kun on totuttu vetämään jotain alle neliprosenttista Budwateria niin kun tullaankin ison meren taa ja vedetään 5,5 -pinnaista Sandelsia se kihahtaa päähän ihan eri tavalla.
 

PronssiRanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & KOOVEE
Lukko on kusiviiksiä muiluttanut 2020-luvulla voitoin 13-8 joten hiihdäppäs sinne teidän omaan nääsvillen ketjuun jankkaamaan mouhijärvestä.

Enhän mä edes sanonut mitään.

Mutta mua kiinnostaa kyllä tuo tämänhetkinen tilanne enemmän kuin historia.

Jos taas sitten historiaa halutaan tarkastella, niin otetaan sitten kunnon otos, eikä mitään kivoja valittuja paloja.

Ilves-Lukko

Maalit
919 - 787

Ottelut
250

Ilveksen voitot
131

Tasapelit
16

Lukon voitot
103

Nyt painun kiusaan mouhijärveläisiä!
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Nyt jos toinen putkasankareista oli todellakin Repo niin kiinnostaisi tietää hymyilikö putkassa vai oliko allapäin?
 

Kaik o mänt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Enhän mä edes sanonut mitään.

Mutta mua kiinnostaa kyllä tuo tämänhetkinen tilanne enemmän kuin historia.

Jos taas sitten historiaa halutaan tarkastella, niin otetaan sitten kunnon otos, eikä mitään kivoja valittuja paloja.

Ilves-Lukko

Maalit
919 - 787

Ottelut
250

Ilveksen voitot
131

Tasapelit
16

Lukon voitot
103

Nyt painun kiusaan mouhijärveläisiä!
Oho. Aidosti yllätyin että on jopa noin tasan voitot kun katsoo montako viiriä katossa killuu.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Nyt jos toinen putkasankareista oli todellakin Repo niin kiinnostaisi tietää hymyilikö putkassa vai oliko allapäin?
Oliko sellainen kuuluisa p#lluvirne tällä kertaa?
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jahas Raumalaiset. Sovitaanko yhdessä, et jos perjantaina peli on 0-0 kun on 50min pelattu ja peli ollut tunteetonta läpsyttelyä, niin marssitaan ulos. Kaikki yhdessä.

Mä vähän kateellisena katsoin tuota Tappara-Tps matsia missä oli kauhistuttava väkivaltainen tekokin.
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Nyt jos toinen putkasankareista oli todellakin Repo niin kiinnostaisi tietää hymyilikö putkassa vai oliko allapäin?
Vai tekikö poliisi tv:n legendaariset ` saatanan apinat, käykää päälle ´
Taisi olla Turussa tää, you tube tietää
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Jahas Raumalaiset. Sovitaanko yhdessä, et jos perjantaina peli on 0-0 kun on 50min pelattu ja peli ollut tunteetonta läpsyttelyä, niin marssitaan ulos. Kaikki yhdessä.

Mä vähän kateellisena katsoin tuota Tappara-Tps matsia missä oli kauhistuttava väkivaltainen tekokin.
Siis oliko tää joku avoin kutsu heiluttelee fanien kesken nyrkkiä hallin pihalle?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
KalPan Mäenpäällä muuten enemmän pisteitä, kun kiusaaja-Tarella. Menikö paketti sekaisin?

Harveylla tulevana lauvantaina vielä sellainen krapula, ettei saa tärinältään mitään kiinni.

Entä onko Repon silmäkulmassa tippa, ei ole hymyä?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
KalPan Mäenpäällä muuten enemmän pisteitä, kun kiusaaja-Tarella. Menikö paketti sekaisin?
Niin no, molemmilla on enemmän pisteitä kuin Ässien kultakypärällä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Lämsän kaljaveikot

Liitteet

  • fdec577d19a5d3659a8351110878f075.jpg
    fdec577d19a5d3659a8351110878f075.jpg
    53,7 KB · kertaa luettu: 140

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Lämsäääääää!

Ehkä jokunen tuollainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös