Hyvää se on huonokin julkisuus? Kyllä tämä suurseura osaa näyttää esimerkkiä valitettavalla tavalla.Ihan sama mitä puhutaan, kunhan puhutaan. Etiäppäin.
Hyvää se on huonokin julkisuus? Kyllä tämä suurseura osaa näyttää esimerkkiä valitettavalla tavalla.Ihan sama mitä puhutaan, kunhan puhutaan. Etiäppäin.
Sellast se on, kaljavaahtokohunsa kullakin. Kuten sanottua, etiäppäin.Hyvää se on huonokin julkisuus? Kyllä tämä suurseura osaa näyttää esimerkkiä valitettavalla tavalla.
Hyvää se on huonokin julkisuus? Kyllä tämä suurseura osaa näyttää esimerkkiä valitettavalla tavalla.
Oho. Aidosti yllätyin että on jopa noin tasan voitot kun katsoo montako viiriä katossa killuu.Enhän mä edes sanonut mitään.
Mutta mua kiinnostaa kyllä tuo tämänhetkinen tilanne enemmän kuin historia.
Jos taas sitten historiaa halutaan tarkastella, niin otetaan sitten kunnon otos, eikä mitään kivoja valittuja paloja.
Ilves-Lukko
Maalit
919 - 787
Ottelut
250
Ilveksen voitot
131
Tasapelit
16
Lukon voitot
103
Nyt painun kiusaan mouhijärveläisiä!
Nyt jos toinen putkasankareista oli todellakin Repo niin kiinnostaisi tietää hymyilikö putkassa vai oliko allapäin?
Oliko sellainen kuuluisa p#lluvirne tällä kertaa?Nyt jos toinen putkasankareista oli todellakin Repo niin kiinnostaisi tietää hymyilikö putkassa vai oliko allapäin?
Vai tekikö poliisi tv:n legendaariset ` saatanan apinat, käykää päälle ´Nyt jos toinen putkasankareista oli todellakin Repo niin kiinnostaisi tietää hymyilikö putkassa vai oliko allapäin?
Siis oliko tää joku avoin kutsu heiluttelee fanien kesken nyrkkiä hallin pihalle?Jahas Raumalaiset. Sovitaanko yhdessä, et jos perjantaina peli on 0-0 kun on 50min pelattu ja peli ollut tunteetonta läpsyttelyä, niin marssitaan ulos. Kaikki yhdessä.
Mä vähän kateellisena katsoin tuota Tappara-Tps matsia missä oli kauhistuttava väkivaltainen tekokin.
Siis oliko tää joku avoin kutsu heiluttelee fanien kesken nyrkkiä hallin pihalle?
Niin no, molemmilla on enemmän pisteitä kuin Ässien kultakypärällä.KalPan Mäenpäällä muuten enemmän pisteitä, kun kiusaaja-Tarella. Menikö paketti sekaisin?
On muuten pelimies tämä mestismies.KalPan Mäenpäällä muuten enemmän pisteitä, kun kiusaaja-Tarella. Menikö paketti sekaisin?
Tässä on mun mielestä padan näköinen kaveri. Porilaisen miehen perikuva.Padan näköinen kaveri?
On muuten pelimies tämä mestismies.
Jalka liikkuu, kädet ja suu käy.
Padan näköinen kaveri?
Kyllä.Vuorinen voisi kyllä kotiuttaa Poriin tämän vanhan Jokeri-junnun. Siinä tapauksessa olisi hyvä paikallispelien kannalta, että myös Tare jatkaisi Lukossa.
Surullistahan tässä on se että raumalaisista ei saa tehtyä edes huumoria.Tässä on mun mielestä padan näköinen kaveri. Porilaisen miehen perikuva.
Tämä ketju on siitä kyllä hyvä esimerkki.Surullistahan tässä on se että raumalaisista ei saa tehtyä edes huumoria.
No äläs nyt. Kyllä meistäkin huuomoria saa aikaan. Ja ihan ajankohtaista sellaista.Surullistahan tässä on se että raumalaisista ei saa tehtyä edes huumoria.