Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 471 268
  • 15 402

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Lahjoititteko Ässille jäävuoron siitä pelin jälkeen? Harvinaisen nolo kyykkäys koko viikonloppu, molempiin tultiin takki auki.
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Minä luulin että toi Rubin on joku ihme ukko mutta Sami Harvia on ihan kunkku. Melko hyvällä prosentilla pellaillee näitä nollapelejä…
Mää luulin et Lebedeff on se ykkösmaalivahti mut se oliki joku azzurri toivotaantoivotaan haku.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lock

Kepakko

Jäsen
Pysy aina pikkuveljenä..

Satkunta on sinikeltainen. Ässät eivät voi syyttää näiden pelien tunteettomuudesta kuin itseänsä. Eihän sitä tunnetta synny, jos ei pääse käymään edes vastustajan hyökkäysalueella eikä muutenkaan pysy perässä. Katsomo tykkäsi ja pisteet kotiin. Kelpaa.
 

IsoPahaMuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuloksesta viis, kyllähän oli kaksi kliinistä hengetöntä läpsyttelyä joukkueparilla, joiden välillä pitäisi olla Liigan kuumimmat mittelöt.

Mä häpeän.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuloksesta viis, kyllähän oli kaksi kliinistä hengetöntä läpsyttelyä joukkueparilla, joiden välillä pitäisi olla Liigan kuumimmat mittelöt.

Mä häpeän.

”Tuloksesta viis”, höpö höpö ja hahahahaha.

Tää on aina se vakio hävittyjen derbyjen jälkeen.

Ihan paskoja pelejä eli ihan sama et hävittiin.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Jee, Atu Selinin aikainen pelkokiekko Lukkoa vastaan on palannut. Näin porilaisittain taitaa tällä kaudella nämä paikalliset olla niitä turhia pelejä katsoa, kun kaikki vaan tärisee ja pelkää voittaa. Ajattelin että tästä päästiin jo viime kauden myötä eroon.
 

Co.

Jäsen
”Tuloksesta viis”, höpö höpö ja hahahahaha.

Tää on aina se vakio hävittyjen derbyjen jälkeen.

Ihan paskoja pelejä eli ihan sama et hävittiin.
Höpö höpö, itse ainakin muistan monta (valitettavasti) hävittyä derbyä, joiden jälkeen on kuitenkin ollut hyvä fiilis siitä, että tällainen ottelupari on olemassa ja tuli koettua taas jotain ainutlaatuista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös