Entä varjosarjataulukossa?Sarjataulukossa Ässät sijalla 7 pisteen päässä suorasta puolivälieräpaikasta ja Lukko sijalla 11 pisteen päässä jumbopaikasta.
Kohtalaisesti. Toinen erä oli katastrofi. Mutta heittämällä viihdyttävin peli mitä Raumalla on nähty viimeisen kahden vuoden aikana. Tunteiden vuoristorataa. Tämän takia mä tykkään jääkiekosta.
Kiitos kysymästä.
Kohtalaisesti. Toinen erä oli katastrofi. Mutta heittämällä viihdyttävin peli mitä Raumalla on nähty viimeisen kahden vuoden aikana. Tunteiden vuoristorataa. Tämän takia mä tykkään jääkiekosta.
Kiitos kysymästä.
Kyse ei tietenkään ole tästä. Tottakai kiinnostaa.Joo, sehän on nähty että Lukon kannattajia ei lainkaan kiinnosta miten Ässien pelit menevät, varsinkaan jos Ässät häviävät.
Mun mielestä se Lukon tekemä Jori-meemi oli vielä nolompi.No nyt mää vasta nolon jutun näin - videon Pataljoonasta chanttaamassa "Lukko sulaa" Isomäessä kesken Ässien oman pelin.
Ei sentään nolompi, mutta nolo oli kyllä mielestäni sekin.Mun mielestä se Lukon tekemä Jori-meemi oli vielä nolompi.
Mites toi ”Ne on paniikissa” chantit? Jokaseen ryhmään mahtuu näitä noloja huutelijoita.Mutta ei kyllä itselleni tulisi mieleenkään käänteisessä tilanteessa aloittaa Ässät-aiheista chanttia Äijänsuolla.
Niin, en ole koskaan huomannut tätä huudettavan joukkueelle, joka ei ole osallinen samaan ottelutapahtumaan...Mites toi ”Ne on paniikissa” chantit? Jokaseen ryhmään mahtuu näitä noloja huutelijoita.
Toki pieni kuittailu kuuluu pelin henkeen aina välillä.
Näin saman videon pätkän. Ensin tuli hämmennys ja sitten myötähäpeä. "Lukko sulaa" olisi vielä ehkä jotenkin mennyt mutta "Lukko putoo" meni kyllä rajusti ohi. No pääasiahan se on että on mukavaa!No nyt mää vasta nolon jutun näin - videon Pataljoonasta chanttaamassa "Lukko sulaa" Isomäessä kesken Ässien oman pelin.
Oman joukkueen johtaessa 4-0 keskitytään silti naapuriin... vahvempaa merkkiä alemmuuskompleksista on vaikea löytää.
E. Itseasiassa nyt kun uudestaan kuuntelee, niin taitaakin olla "Lukko putoo". Mihin putoo?
Lämsä... joko palli heiluu?
Kyyyllä ne kovat lähtee. Ja vetääkin muuten perkeleellistä vauhtia. Tuskin jaksais edes muutamaa sataa metriä siinä kyydissä.Ei maratonillakaan heti paukusta lähdetä täysillä juoksemaan.
Hjalliksen helikopteri?Lämsä... joko palli heiluu?
Iha poikane o vielä.... Härkälä syö tommosia nöösejä aamupalaks.Lämsä... joko palli heiluu?