Via Dolorosa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Varmaan postee mestaruuskrapulaa. Samaa ongelmaa ei valitettavasti Porissa ole.Tuskin on ajokunnossa.
Varmaan postee mestaruuskrapulaa. Samaa ongelmaa ei valitettavasti Porissa ole.Tuskin on ajokunnossa.
Varmaan postee mestaruuskrapulaa. Samaa ongelmaa ei valitettavasti Porissa ole.
Eihän se muuten Ässissä pelaisikaan ja Pori on luonnollinen osoite alamäen jatkolle.Joku voisi sanoa, että ura on niin sanotusti laskusuunnassa.
Jaa meinaat, että ylämäki, tasainen, alamäki, rotko ja Pori?Eihän se muuten Ässissä pelaisikaan ja Pori on luonnollinen osoite alamäen jatkolle.
Osaako joku sanoa taustaa näille Järvisen surkeille tehoille viime kaudelta tuolta bubiliigasta? Siellä on jotkut urheilijan elämäntavatkin unohtaneet kanukit pärjänneet huomattavasti paremmin.
Joku voisi sanoa, että ura on niin sanotusti laskusuunnassa.
Välillä pitää käydä pohjalla. Setäselläkin oli pohjakosketus, ennenkuin lähti hommat paranemaan. Elokin rupesi kuulemma Ässissä treenaamaan kunnolla, teki kaikkensa että pääsee pois sieltä, eikä koskaan tarvitsisi palata takaisin. Siinä mielessä Pori & Ässät on kyllä hyvä paikka.Jaa meinaat, että ylämäki, tasainen, alamäki, rotko ja Pori?
Eiköhän EE hyvällä muistele aikaa Ässissä uransa jälkeen. Mestaruuden myötä maailmalle vuolemaan. Tuskin hän pahaa sanoo Lukostakaan, vaikkei siellä menestystä koskaan tullutkaan.Välillä pitää käydä pohjalla. Setäselläkin oli pohjakosketus, ennenkuin lähti hommat paranemaan. Elokin rupesi kuulemma Ässissä treenaamaan kunnolla, teki kaikkensa että pääsee pois sieltä, eikä koskaan tarvitsisi palata takaisin. Siinä mielessä Pori & Ässät on kyllä hyvä paikka.
Jos toivoa saa niin Bolzano.Ketä pitsiTurnaukseen tulee?
”Sivallus poriin”= Kerttulalle. En usko että Iirolla on itse seuraa kohtaan mitään katkeruutta mutta tämä on jatkumoa tähän Kerttulan sekoiluun.Noniin tehdäänpä paluu tähän osioon. Heti kärkeen on pakko jakaa Iiro Vehmasen sivallus poriin.
– Toisessa paikassa on voitettu kolme kertaa Suomen mestaruus kahteen vuoteen. Tänne mut haluttiin, ja arvostus toisiamme kohtaan löytyi heti. Olen ollut Ässiin kontaktissa 20 vuotta, mutta arvostusta ei löytynyt samalla tavalla, mikä on aika erikoista.
– Olen täältä lähtenyt kahdeksan vanhana, mutta kun olin istunut puolitoista tuntia Lukon toimistolla, musta tuntui, että mua arvostetaan. Sanoin molempien seurojen suuntaan, että en voi ymmärtää, että mua arvostetaan enemmän Raumalla kuin Porissa.
– Porissa puhutaan paljon arvoista, Ässien arvoista. Olen Isomäen seisomakatsomon kasvatti, ja luulin ymmärtäneeni ne arvot. Jotenkin ne arvot ovat näköjään muuttuneet. Ne eivät olleet samat, Vehmanen napauttaa.
Kutakuinkin viimeinen pisara oli tapa, jolla keskustelut jatkosopimuksesta Ässien kanssa käytiin. Vehmasen mukaan hänelle oli ilmoitettu tietty henkilö, jolla oli valtuudet vastata sopimuksen sisällöstä.
Vehmanen pyysi erikseen kolmesti, että kyseisen henkilön on oltava paikalla, kun sopimuksesta keskusteltiin. Pyynnöistä ja lupauksista huolimatta näin ei kuitenkaan tapahtunut.
– Koen, että arvostus mun tekemääni työtä kohtaan oli täysi nolla. Silloin on parempi olla jossain muualla.
Viimeks ku itkua kuulu, ni se tuli Ari-Pekka Selinin suusta, sen jälkeen ku Lukko oli porannut Ässiä kuivana persereikään!Vehmanen sopii hyvin Raumalle kitisemään muiden itkupillien sekaan.
Ehkä Vehmanen vain unohti patavalan sanat, taikka vastaavasti pistää hymiöitä Kerttulan luonnekyselyyn.
Vehmasella on nyt paikka vuotaa tämän patavalan sisältö julkisuuteen. Mielenkiinnolla odotellaan mitä tämä ”rituaali” sisältää.Tämä on vielä huhuasteella, mutta näin olen kuullut että siellä olisi Vehmasella sanat takellellut ja asennossa seisominen unohtunut Kerttulan toimistossa Patavalaa vannoessa. Jotain hämminkiä ilmeisesti myös ollut valan sisällön kanssa mutta ehkä nämä jossain kohtaa myöhemmin selviää tarkemmin.
Tölkki karhua ykkösellä alas ja perinteinen porilainen "men ny vittuu" tervehdys ensimmäiselle ohikulkijalle.Mielenkiinnolla odotellaan mitä tämä ”rituaali” sisältää.
Eli Vehmanen epäonnistui oluen juomishaasteessa.Tölkki karhua ykkösellä alas ja perinteinen porilainen "men ny vittuu" tervehdys ensimmäiselle ohikulkijalle.
Tai sitten tervehti Kerttulaa, joka ei ymmärtänyt yskää?Eli Vehmanen epäonnistui oluen juomishaasteessa.
"Men ny vittuun" tulee noinkin pitkään Porissa asuneelta selkäytimestä.
Jollekin stadilaiselle yms. se saattaisi tuottaa haasteita.
Jos on tuttu ohikulkija, niin hänelle pitää tokaista ”eläk sääki viäl?”Tölkki karhua ykkösellä alas ja perinteinen porilainen "men ny vittuu" tervehdys ensimmäiselle ohikulkijalle.
Raju väite, et Lukon pojat tykkää tuollaisesta.Viimeks ku itkua kuulu, ni se tuli Ari-Pekka Selinin suusta, sen jälkeen ku Lukko oli porannut Ässiä kuivana persereikään!
Menny menee!Jos on tuttu ohikulkija, niin hänelle pitää tokaista ”eläk sääki viäl?”