Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 473 692
  • 15 403

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Helvetin ärsyttävää, kun tuosta Tapparan maalilaulusta tulee korvamato. Pahempi on oikeastaan enää se hunajata hunajata....
 
Suosikkijoukkue
Goldie Goldthorpe
Helvetin ärsyttävää, kun tuosta Tapparan maalilaulusta tulee korvamato. Pahempi on oikeastaan enää se hunajata hunajata....
No hyvä että edes siitä, ässien maalilaulusta sitä ei voi kyllä tulla edes tuollaiselle ultimaattiselle fanille. Hyvää kesälomaa eritoten sinulle, olet kyllä lomasi ansainnut sen verran väsyneeksi on mennyt tuo taistelusi tässäkin ketjussa. Joko olet muuten ehtinyt vannomaan oman patavalasi? Olen kuullut aika monen fanin sen jo tehneen ja pääkohdat siinä taitaa olla tuo ikuinen porilainen mantra "ensikaudella" harmittavasti se ei ole näkynyt hetkeen vaikka jokaisella kauden aloitushetkellä te sitä sokeasti toistelette.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Sivistymättömiä noi raumlaisse rämemajavat etteivät tiedä.

Eikö se tukkastadionrokki-orkesterin "parasta ennen"-leima mennyt jo aikoja sitten?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Onhan ne pudotuspelejä? Ei hävinneet joukkueet ainakaan mielestäni jatka seuraavalle vaiheelle vaan putoavat pois.

Siirsin tämän tänne tuolta Keisarin ketjusta pilaamasta jo pilalla olevaa ketjua. Siellä käy osa porukasta vähän kuumana. Taas raumalaisia ja Kallen hakuja viedään muualle. Harmi kun on niin pätevä urheilujohtaja.

Ehkä sitten ne on pudotuspelejä. Mutta itse niitä en pidä minään. Ja voittihan Ässät silloin, ei siinä mitään. Voisitte edes joskus ryhdistäytyä ja naarata itsenne jatkoon. Toki Ässät on itse yksi suuri pudotuspeli ollut jo pitkään.

Edit
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tällä rahalla saadaan ensi kaudeksi Jatkoajan Ässäpuolen väkivaltaosaston iloksi ainakin pelaajan hanskat.
Itse taas kuulin huhua, että tällä rahalla saadaan Poriin uusi (ykkös)pakki.

 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Itse taas kuulin huhua, että tällä rahalla saadaan Poriin uusi (ykkös)pakki.


Muuten olisi palkkapussi varmasti ollut kohdillaan, mutta harmi, kun on lopettanut uransa.

Kerran neljään peliin 16 minuuttia jäähyjä. Olisi voinut olla, mitä haetaan.
 

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
Mites muuten Porin muut lähikunnat. Nakkila ja muut Porin lähimmät ovat ässämielisiä?
Huudellaan tähän nyt todella kaukaisesta pöydästä, mutta entisen työni kanssa on tullut vt2 hyvinkin tutuksi ja samalla kiekkoihmistenkin kanssa on tullut oltua tekemisissä.

Ulvila on Ässien. Nakkilassa hiukan Lukko-kannatusta, enemmistö Ässien. Harjavallassa ja Kokemäellä suurehko Lukko-kannatus. Huittisissa hiukan molempia, mutta Turun ja Tampereen läheinen etäisyys jakaa heitä useampaan leiriin.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Huudellaan tähän nyt todella kaukaisesta pöydästä, mutta entisen työni kanssa on tullut vt2 hyvinkin tutuksi ja samalla kiekkoihmistenkin kanssa on tullut oltua tekemisissä.

Ulvila on Ässien. Nakkilassa hiukan Lukko-kannatusta, enemmistö Ässien. Harjavallassa ja Kokemäellä suurehko Lukko-kannatus. Huittisissa hiukan molempia, mutta Turun ja Tampereen läheinen etäisyys jakaa heitä useampaan leiriin.
Huittisissa alkaa olla varsinkin Tapparalla kannatusta.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Korjataan. Eurajoesta tuli osa Luviaa. Annettiin niiden säälistä pitää nimi. Kaikkein kaunein vaakuna säilytettiin.
Kyllä minä aina huomautan asiakkaille, että tehän kuuluttu nykyään Suur-Eurajokeen.
 

ipe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mites se menikään sitaatti Pietari Brahen matkakertomuksista?
"Matkatessa Turusta pohjoiseen, muuttuu Luvian jälkeen maasto karummaksi ja ihmiset yksinkertaisemmiksi..."

Eli Luvia on vielä tukevasti Lukko-seutua.
Paikkojen nimet säilyvät sukupolvien yli, vaikka hallinnolliset rajat muutuvatkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös