Selvä. Panos ja peliraja ok. Ikosella 10-> pistettä enemmän, niin voitat. Alle 10 pistettä enemmän, niin menee mulle.Ja kyllä laitetaan, 50€ ja peliraja 35 matsia?
Täällähän on hyvä pöhinä jo hyvissä ajoin ennen seuraavan kauden alkua. Hienoa!
KuittiSelvä. Panos ja peliraja ok. Ikosella 10-> pistettä enemmän, niin voitat. Alle 10 pistettä enemmän, niin menee mulle.
Ja HIFKin mamamamaaaa…Helvetin ärsyttävää, kun tuosta Tapparan maalilaulusta tulee korvamato. Pahempi on oikeastaan enää se hunajata hunajata....
No hyvä että edes siitä, ässien maalilaulusta sitä ei voi kyllä tulla edes tuollaiselle ultimaattiselle fanille. Hyvää kesälomaa eritoten sinulle, olet kyllä lomasi ansainnut sen verran väsyneeksi on mennyt tuo taistelusi tässäkin ketjussa. Joko olet muuten ehtinyt vannomaan oman patavalasi? Olen kuullut aika monen fanin sen jo tehneen ja pääkohdat siinä taitaa olla tuo ikuinen porilainen mantra "ensikaudella" harmittavasti se ei ole näkynyt hetkeen vaikka jokaisella kauden aloitushetkellä te sitä sokeasti toistelette.Helvetin ärsyttävää, kun tuosta Tapparan maalilaulusta tulee korvamato. Pahempi on oikeastaan enää se hunajata hunajata....
Mikä on ässien maalilaulu?
Itseasiassa sen verran aikaa kun on kuullut, ettei tosiaan itsekään edes muista.Mikä on ässien maalilaulu?
Onhan ne pudotuspelejä? Ei hävinneet joukkueet ainakaan mielestäni jatka seuraavalle vaiheelle vaan putoavat pois.
Ensi vuoden budjetti Porissa nousee, mistä moiset rahat sitten löytyivät? Vastaus on nyt selvillä:
Pystökaffekojun keräys tuotti 95 euroa Ässille – "Kyllä Lukko Pataa tarvitsee"
Keräystuoton luovutus on sovittu huomiseksi Ässien toimistolle Poriin.ls24.fi
Itse taas kuulin huhua, että tällä rahalla saadaan Poriin uusi (ykkös)pakki.Tällä rahalla saadaan ensi kaudeksi Jatkoajan Ässäpuolen väkivaltaosaston iloksi ainakin pelaajan hanskat.
Itse taas kuulin huhua, että tällä rahalla saadaan Poriin uusi (ykkös)pakki.
Tsewang Gyaltson - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Tsewang Gyaltson, 1992-11-16 India. Most recently in the CCOA D1 with India. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Huudellaan tähän nyt todella kaukaisesta pöydästä, mutta entisen työni kanssa on tullut vt2 hyvinkin tutuksi ja samalla kiekkoihmistenkin kanssa on tullut oltua tekemisissä.Mites muuten Porin muut lähikunnat. Nakkila ja muut Porin lähimmät ovat ässämielisiä?
Huittisissa alkaa olla varsinkin Tapparalla kannatusta.Huudellaan tähän nyt todella kaukaisesta pöydästä, mutta entisen työni kanssa on tullut vt2 hyvinkin tutuksi ja samalla kiekkoihmistenkin kanssa on tullut oltua tekemisissä.
Ulvila on Ässien. Nakkilassa hiukan Lukko-kannatusta, enemmistö Ässien. Harjavallassa ja Kokemäellä suurehko Lukko-kannatus. Huittisissa hiukan molempia, mutta Turun ja Tampereen läheinen etäisyys jakaa heitä useampaan leiriin.
Ja varsinkin Mouhijärvellä.Huittisissa alkaa olla varsinkin Tapparalla kannatusta.
Kyllä minä aina huomautan asiakkaille, että tehän kuuluttu nykyään Suur-Eurajokeen.Korjataan. Eurajoesta tuli osa Luviaa. Annettiin niiden säälistä pitää nimi. Kaikkein kaunein vaakuna säilytettiin.
Huomautat väärin.Kyllä minä aina huomautan asiakkaille, että tehän kuuluttu nykyään Suur-Eurajokeen.
Tai sitten metsät kaksinkertaistuu ja ihmiset yksinkertaistuu.Mites se menikään sitaatti Pietari Brahen matkakertomuksista?
"Matkatessa Turusta pohjoiseen, muuttuu Luvian jälkeen maasto karummaksi ja ihmiset yksinkertaisemmiksi..."
Eli Luvia on vielä tukevasti Lukko-seutua.
Paikkojen nimet säilyvät sukupolvien yli, vaikka hallinnolliset rajat muutuvatkin.