Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

• 1 814 009
  • 18 830

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings, Panthers
Kysyn kun en tiedä enkä muista. Onko koskaan Ässien ottelussa tasavallan presidentti pudottanut avauskiekkoa Ässien paita päällä ja vieläpä luistimilla? Eppäilen. Oli hieno hetki. Sale on hieno mies.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kysyn kun en tiedä enkä muista. Onko koskaan Ässien ottelussa tasavallan presidentti pudottanut avauskiekkoa Ässien paita päällä ja vieläpä luistimilla? Eppäilen. Oli hieno hetki. Sale on hieno mies.

Saattaa olla, että UKK kävi kerran tiputtamassa kiekon sukset jalassa mutta en ole ihan satavarma, kun olin sen verran nuori

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
En tiedä, onko Lukon pelissä?

Entinen presidentti ei ole enää tasavallan presidentti vaan pelkästään presidentti.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Helvetin Tepsi. Menee hyvä IFK:n kerroin ihan hukkaan.

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
En tiedä, onko Lukon pelissä?

Entinen presidentti ei ole enää tasavallan presidentti vaan pelkästään presidentti.
Täh? Minkä presidentti se on jossei tasavallan? Ettet nyt vaan keksi omiasi?

Kyllä kaikki presidentit on tasavallan presidenttejä alkaen KJ Ståhlbergista ja päättyen Stubbiin. KVG.

Viimeksi muokattu:

Fabrangus78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ai että mitä itkua Lukon ketjuissa. Ensin soihdutellaan ja tehdään itse virhe, sitten syytetään järkkäreitä että eivät tarkistaneet ja heidän toiminnassa on vika ja syy miksi asia edes tapahtui. Ja sitten itketään kun rangaistaan.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Eetu

Kafka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin ravintolapianistit ja harhaoppiset joogaajat
Sale on hieno mies
Sauli Niinistö onnistui säästämään eduskunnan kaakokuluissa kymmenen euroa - Hallelujaa!

Sauli Niinistö epäonnistui tupakkalakossa - Onpas inhimillistä!

Sauli Niinistö kirjoitti muistelmansa itse - Onpas uskomaton suoritus!

Sauli Niinistö kehotti säästämään - Onpas siinä uniikki havainto!

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sauli Niinistö onnistui säästämään eduskunnan kaakokuluissa kymmenen euroa - Hallelujaa!

Sauli Niinistö epäonnistui tupakkalakossa - Onpas inhimillistä!

Sauli Niinistö kirjoitti muistelmansa itse - Onpas uskomaton suoritus!

Sauli Niinistö kehotti säästämään - Onpas siinä uniikki havainto!
Tässä varmaan oli joku pointtikin.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Onko Lukkoa ikinä kannattanut henkilö, jolla on valta päättää tasavallan presidentin asioista?

Jenni Haukio > Sauli Niinistö

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Ai että mitä itkua Lukon ketjuissa. Ensin soihdutellaan ja tehdään itse virhe, sitten syytetään järkkäreitä että eivät tarkistaneet ja heidän toiminnassa on vika ja syy miksi asia edes tapahtui. Ja sitten itketään kun rangaistaan.
Jos tänne aletaan listata mistä kummankin omilla hiekkalaatikoilla itketään niin mennään vähän ohi aiheen. Ryhdistäydy.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy