Toi oli mulle uusi juttu että Henriksson olisi raumalainen, mutta ei kai tämän ikäinen voi kaikkea tietääkään.
Ei mun mielestä ole raumalainen, vaan muutti opiskelemaan Raumalle.
Toki on kuin oma boik.
Toi oli mulle uusi juttu että Henriksson olisi raumalainen, mutta ei kai tämän ikäinen voi kaikkea tietääkään.
Kuopion poikia, syntynyt 1974. Opiskeli Rauman OKL:ssa vuosina 1996-2001. Vuonna 2001aloitti ammattiuransa tuotantoyhtiö Programilla vuonna 2001. Vuonna 2003 hän siirtyi Neloselle.Ei mun mielestä ole raumalainen, vaan muutti opiskelemaan Raumalle.
Toki on kuin oma boik.
Paras huuto oli Talvikkassikossa kun Ässät ”pyöritti” ylivoimaa ja paikkoja oli enemmän Lukolla ja kellossa jäähyä kulunut jo minuutti. Huuto kuului minuutti enää pata, kestäkää. No onneksi se ylivoimakin alkoi toimimaan.Monenlaisia huutojahan siellä kuului. Lähettyvillä joku paikallinen huusi monta kertaa "TÖITÄ!!". Miten mahtaa tuo työnhaku onnistua windy cityssä tällä erää, kun TE-toiminnot siirrettiin kaupungin vastuulle? Toivottavasti sai hommia. Kyllä se siitä ura urkenee, jahka portit aukeavat liukuhihnalle.
Edit. Oudoin huuto, mitä olen kuullut, on ehtaa "stadia": "vessanpönttö! Vii ee iiefkooo!"
...kaikenlaista, kerta kaikkiaan.
Toinen huuto joka jäi mieleen oli samaisen ylivoiman aikana huudettu, ystävällinen muistutus että "teitä on enemmän siellä"Paras huuto oli Talvikkassikossa kun Ässät ”pyöritti” ylivoimaa ja paikkoja oli enemmän Lukolla ja kellossa jäähyä kulunut jo minuutti. Huuto kuului minuutti enää pata, kestäkää. No onneksi se ylivoimakin alkoi toimimaan.
Lukko näköjään romahti kolmannessa erässä kivasti. Siitä Talviklassikoistako se alamäki nyt alkoi....
Ollaan totuttu romuttamaan noita liigan kärkijoukkueita tällä kaudella. Tappara ei oo selvinny vieläkäänÄssät pisti paremmaksi ja aloitti romahduksen jo toisessa erässä.
Ollaan totuttu romuttamaan noita liigan kärkijoukkueita tällä kaudella. Tappara ei oo selvinny vieläkään
Ässät pisti paremmaksi ja aloitti romahduksen jo toisessa erässä.
Siinä kohtaa ennen kuin hävisi meille edellisen kerran. Jos tarkkoja ollaan, niin tämä oli 27.12. Tappara oli liigassa toisena. Hävisivät porissa josta eivät ole vieläkään toipuneetMissä kohtaa Tappara on ollu Liigan kärkijoukkueita?
Siinä kohtaa ennen kuin hävisi meille edellisen kerran. Jos tarkkoja ollaan, niin tämä oli 27.12. Tappara oli liigassa toisena. Hävisivät porissa josta eivät ole vieläkään toipuneet
Tämä oli porilaisilta oikein hyvä teko. Nostan hattua.
Porissa käyminen yleensä masentaa ulkopaikkakuntalaisia. En tiedä miksi...
Näin Tampereella ja sen läheistöllä asustavan on pakko todeta, että enimmäkseen Pori ja jopa Rauma ovat paljon vähemmän masentavia kuin esim Tampere tai Stadi.Pääsääntöisesti siksi, että Pori on aika masentava kaupunki.
Tapparan piekseminen lämmittää joka tapauksessa aina mieltä.
Näin Tampereella ja sen läheistöllä asustavan on pakko todeta, että enimmäkseen Pori ja jopa Rauma ovat paljon vähemmän masentavia kuin esim Tampere tai Stadi.
Tampereellakin on kauniita paikkoja tottakai, mutta varsinkin keskusta on niin perseestä kuin olla ja voi.
En kans ymmärrä... eihän siellä tuulikaan puhalla ku joku 400 päivää vuodessa.Porissa käyminen yleensä masentaa ulkopaikkakuntalaisia. En tiedä miksi...
Täysin samaa mieltä! Tampereella on kiva käydä, mutta äkkiä pois!Näin Tampereella ja sen läheistöllä asustavan on pakko todeta, että enimmäkseen Pori ja jopa Rauma ovat paljon vähemmän masentavia kuin esim Tampere tai Stadi.
Tampereellakin on kauniita paikkoja tottakai, mutta varsinkin keskusta on niin perseestä kuin olla ja voi.
On siinä pieni ero pelata toinen erä tasan 1-1 ja ottaa piste tasapelistä, kun toista kairattiin kakkoseen 0-4 yhden erän aikana.Ässät pisti paremmaksi ja aloitti romahduksen jo toisessa erässä.
Vastus kysymykseesi on: kateus.Gelinaksen täytyy olla nopeiten ässäfanien pääkoppaan muuttanut Lukon pelaaja ikinä.
Ei tuolla nopeudella.Gelinaksen täytyy olla nopeiten ässäfanien pääkoppaan muuttanut Lukon pelaaja ikinä.
Joo, ollaan tosi kateellisia puolustajasta joka katselee vastustajan maaleja vierestä eikä edes yritä tehdä mitään.Vastus kysymykseesi on: kateus.