Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

• 1 807 209
  • 18 686

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Mitenköhän mikään viesteissäni viittaa pataljoonaan kun vittuilee Bojan ex capolle niin runkkarimaisesta asiasta mitä ei voita mikään.
Tämä on nyt toinen ketju mihin tuot tämän esiin ja muiden tovereidesi lisäksi.

Kertoo siitä, että olen luonut ikivihreän klassikon. Jota en todellakaan poista, kiitos siitä sulle ja kavereille.

Moitin sinua vaan surkeasta ketjuvalinnasta, delfiinin silittämisestä voit kysyä multa lisää tuossa ketjussa.

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Minäkin haluan olla rehellinen. En ole koskaan nähnyt Ässissä tai Lukossa yhtään hiirtä pelaamassa ellei joku tosissaan väitä, että esim. huono tai pelokas pelaaminen tekee miehestä hiiren.

Ainoat oikeat hiiret, joista olen kuullut kiekkojoukkueisiin liittyen ovat ne kuitteja syöneet hiiret, joilla Lukon entinen ravintolapäällikkö puolusteli toimintaansa epäiltynä kavalluksestaan.
Hei kamoon! Ei kaikkea voi tietää, että mitä tarttis säilyttää! Sitä paitsi! Ne oli suurimmaksi osaksi lasten säästöpossurahoja, mitä pankkiin vei. Ihan inhimillistä, etten sanoisi.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Moitin sinua vaan surkeasta ketjuvalinnasta, delfiinin silittämisestä voit kysyä multa lisää tuossa ketjussa.
Se on Lukossa [sic], eli eivät pysty, vaikka tilausta selvästi olisi ties mille seksuaalikasvatukselle, ettei meininki olisi noin noloa.
Innoittajana toiminut sisarketju on auki mutta sinne en suosittele aiheesta kirjoittamaan. Tai riippuu tietysti pienoismallista.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Se on Lukossa [sic], eli eivät pysty, vaikka tilausta selvästi olisi ties mille seksuaalikasvatukselle, ettei meininki olisi noin noloa.
Innoittajana toiminut sisarketju on auki mutta sinne en suosittele aiheesta kirjoittamaan. Tai riippuu tietysti pienoismallista.

Tästä taisi innostus alunperin lähteäkin!

EngAge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Porilaiset on hihitelleet jo muutaman päivän.

On olemassa kahdenlaisia ihmisiä, niitä jotka sanovat runkkaavansa. He ovat runkkareita. Sitten on niitä jotka sanovat, etteivät runkkaa. He ovat valehtelevia runkkareita.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mitä helvettiä mää luin tässä ketjussa neljä (4!) sivullista.?! Wokekulttuuri saapui tähän Jatkoajan keskustelupalstan päättömimpään ketjuun.

Raportoikaa nyt sitten itse kukin jokaisen viestin, jonka kokee loukkaavan jotakin. Eikös tämä ole kokonaisuutena meidän leikkikenttä, ettemme sotke (liikaa) samaa tavaraa muihin ketjuihin. Täällä onkin vapaampi kenttä temmeltää, mutta nyt meni Otalahden hiekan jyvä syvälle pimppaan (raportoi!).

Huh huh. Menkää ulos raumlaisse (raportoi!) ja nauttikaa loskapaskasäästä. Sitä samaa taivasta mekin katsotaan.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä helvettiä mää luin tässä ketjussa neljä (4!) sivullista.?! Wokekulttuuri saapui tähän Jatkoajan keskustelupalstan päättömimpään ketjuun.

Raportoikaa nyt sitten itse kukin jokaisen viestin, jonka kokee loukkaavan jotakin. Eikös tämä ole kokonaisuutena meidän leikkikenttä, ettemme sotke (liikaa) samaa tavaraa muihin ketjuihin. Täällä onkin vapaampi kenttä temmeltää, mutta nyt meni Otalahden hiekan jyvä syvälle pimppaan (raportoi!).

Huh huh. Menkää ulos raumlaisse (raportoi!) ja nauttikaa loskapaskasäästä. Sitä samaa taivasta mekin katsotaan.
Sieltä puolelta se taisi lähteä ettei Jesseä saisi sanoa tyhmäksi. Vaikka siis hän on ihan itse lehdessä sanonut että:

Jesse Joensuu kirjoitti:
Olen tyhmä

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt kolisee kyllä Arska ohi ja lujaa. Mikä niissä neljässä sivussa nyt oli mielestäsi wokea?

Vinkki: sen miettiminen, onko järkevää huhupuheiden perusteella kirjoittaa henkilön x syyllistyneen väkivaltarikokseen, ei ole wokea.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Lähinnä meinaan nykyajan yleistä Mielensäpahoittaja-mentaliteettia.

Tämähän ketju on sitä itteään.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Ei nyt wokea, mutta perinteistä mielipahaa tulee kun ollaan ketjussa missä heitellään kakkaa joka puolelle.

Hauskaa on niin kauan kunnes se köntsä osuu omaan naamaan. Sitten suututtaa hetken ja sialuun sattuu. Ei se oma heitetty kakka oo paha, mut se toisen heittämä mikä osui omaan naamaan ni se on se paha juttu.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lähinnä meinaan nykyajan yleistä Mielensäpahoittaja-mentaliteettia.
Yhtä lailla on "Eikö mitään saa enää sanoa"-mentaliteettia, kun on sanottu jotain typerää.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Hienoa että neljän tunnin poissaolon aikana päästiin sentään runkkaamiseen asti. Mutta kyllä se on niinkin että ronkelit runkkaa.

Ja hienoa että raumalla osattiin tarttua yhteen huhupuheeseen vaikka jos tätä ketjua aletaan perkaamaan sivulta yksi löytyy niitä huhupuheita ja paskapuheitakin ihan varmasti paljon lisää.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja hienoa että raumalla osattiin tarttua yhteen huhupuheeseen vaikka jos tätä ketjua aletaan perkaamaan sivulta yksi löytyy niitä huhupuheita ja paskapuheitakin ihan varmasti paljon lisää.
Ei muuta kuin perkaamaan kaikki vastaavat tapaukset (osakin riittää) sitten, tai mutkuttelu seis!

P.s. et sä korkki rämehomoksi muutu, vaikka joskus kirjoittaisit Rauman isolla alkukirjaimella.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Iltapäikkäreiden (juu, harrastan unia Ässien mestaruuksista pienellä rahalla) aikana mylly pysähtyi.

Hyvä, voidaan jälleen miettiä tärkeitä asioita, tyyliin onko Sebu Aho ehta porilainen, onko rämeellä majavia ja kuinka monta lukkolaista mahtuu erääseen nimettömään kulkuneuvoon?

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Hyvä, voidaan jälleen miettiä tärkeitä asioita, tyyliin onko Sebu Aho ehta porilainen, onko rämeellä majavia ja kuinka monta lukkolaista mahtuu erääseen nimettömään kulkuneuvoon?

Ahon porilaisuus riippuu siitä ovatko hänen vanhempansa lähisukulaisia keskenään. Käsittääkseni eivät ole, joten ehta porilainen hän ei siis voi olla.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ahon porilaisuus riippuu siitä ovatko hänen vanhempansa lähisukulaisia keskenään. Käsittääkseni eivät ole, joten ehta porilainen hän ei siis voi olla.

Onko tämäkin jotain Raumlaisten pettämätöntä logiikkaa, kun pienen kalastajakylän serkkujen tuotokset ovat vain aitoja Raumlaisia, ni täytyyhän täällä suurkaupungissakin olla sama homma.

Ehei kuule. Täällä kun avaa tinderin, ni siel tulee sukulaisten lisäksi muitakin.

(Isot pojat kertoi mikä on tinder. Itsehän menin ja pariuduin paljasjalkaisen Luvialaisen kanssa, en tiedä oliko silloin vielä tinderiä. Mut onneks Porissa myydään kenkiä.)

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Mitenköhän mikään viesteissäni viittaa pataljoonaan kun vittuilee Bojan ex capolle niin runkkarimaisesta asiasta mitä ei voita mikään.
Outoa, että Jatkoajan legendaarisin ketju on asunut päässäsi jo pian 4 päivää?

Ja samalla tervemenoa palstalta! Eiköhän näytöt ole näiden henkilöllisyyden vihjailujen kautta annettu? @Moderaattorit

Voit kirjoittelun sijaan jatkossa keskittyä vanhojen kaiveluun siellä Isomäen seisomakatsomossa.

Ps. Jos jotenkin vaikutat Pataljoonan toimintaan niin voitteko vaihtaa sen joka pelissä näkyvän kastematotifon pois? Voit aloittaa itsestäsi.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Lock

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei se oma heitetty kakka oo paha, mut se toisen heittämä mikä osui omaan naamaan ni se on se paha juttu.
Jäin miettimään miten heitetyt kakat naamalla lopulta rankataan ja siksi olin hetken pois. Olisiko Top5 miellyttävyysjärjestyksessä:
1. Minun heittämä minun kakka toisen naamalla
2. Toisen heittämä minun kakka toisen naamalla
3.Toisen heittämä toisen kakka toisen naamalla
4. Minun heittämä toisen kakka toisen naamalla
5. Minun heittämä minun kakka minun naamalla
Loput vaihtoehdot sitten huonompia.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jäin miettimään miten heitetyt kakat naamalla lopulta rankataan ja siksi olin hetken pois. Olisiko Top5 miellyttävyysjärjestyksessä:

Onhan se lähtökohtaisesti aina kiva jos se kakka ei ole omalla naamalla.

Paljon riippuu myös kohteesta, ansaitseeko hän sen. Minun kakka jonkun toisen heittämänä toisen viattoman naamalla, olisi pieni syyllisyys osallisuudesta tapaukseen.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onhan se lähtökohtaisesti aina kiva jos se kakka ei ole omalla naamalla.

Paljon riippuu myös kohteesta, ansaitseeko hän sen. Minun kakka jonkun toisen heittämänä toisen viattoman naamalla, olisi pieni syyllisyys osallisuudesta tapaukseen.
Joo ja itsekin myönnän pienuuteni sikäli, että vaikka ehkä lähtökohtaisesti olisin paineettomassa tilanteessa mieluiten kokonaan koskematta kakkaan, niin kuitenkin ykköseksi rankkasin mahdollisuuden päästä itse heittämään se toisen naamaan.

JeReTN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toivottavasti tämä olisi ensimmäinen viesti, minkä joku uusi palstalle tullut jäsen lukisi. Tajuaisi heti kuinka merkittävä osa "Satakunnan herruus"-ketju on Jatkoaika.comia. 19000 viestiä pelkkää priimaa.

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En alun perin tiennyt mistään kaupunginjohtajien vedosta mutta olihan tuo nyt ihan "paha". Mielestäni hauska veto vaikka väärin se päättyikin.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toivottavasti tämä olisi ensimmäinen viesti, minkä joku uusi palstalle tullut jäsen lukisi. Tajuaisi heti kuinka merkittävä osa "Satakunnan herruus"-ketju on Jatkoaika.comia. 19000 viestiä pelkkää priimaa.

Mahtoikohan edes @Filimonov tajuta minkälaisen porukan päästi valloilleen kun tämän ketjun perusti.

Tamperelaiset tappelee nyrkein pelien jälkeen ja kärsii poliisien tekemistä virheistä.

Satakuntalaiset veljeilee katsomossa ja lätkäpalstalla heittelee kakkaa joka suuntaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy