En keksi yön yli nukuttua yhtään mitään, mitä pitäisi muuttaa järjestelyissä tai itse tapahtumassa mitä eilen paikalla olin.
Tänään on järkkäreiden pakko edes yrittää täyttää katsomoa niin, ettei jengi jää siihen luukulle ja taustalla ylälehterit on tyhjillään. Eilen tyytyivät lähinnä seurailemaan, taisi joku kerran alkuun jopa vilkaista lippua.
Minkäänlaista ruumiintarkastusta ei ollut ja näytti jengillä olevan taskuissa juomaa ihan huolella, se toki kuuluukin noihin oloihin. Toki joku heitti pullon Ässien vaihtopenkin suuntaan sen jonkun kontaktin jälkeen.
Mutta joo, ehdottomasti lisää hauista tuohon tälle illalle, ehkä jopa täälläkin ehdotettu jaottelu (D-katsomossa) että jengi pääsee omien joukkoon?
Itse uiskentelin sujuvasti Lukko -fanien seasta myöhässä tauoilta, sopuisasti meni eipä siinä. Tänään en taida edes poistua erätauolla mihinkään, ellei nyt kuset meinaa tulla housuun. Sieltä ne toki lorisee lahkeesta maahan eikä edes kenenkään niskaan, sekin oiva mahdollisuus.
Muutamien Lukko-fanien kanssa tuli sanailtua, ehkä tämä meidän suhde poikkeaa vähän muista, ei se ihan niin lennokasta ole mitä välillä muiden kanssa, mutta se suotakoot. Iän myötä arvostus molemmin puolin kyllä kehittyy, jos miettii vaikka muutama vuosikymmen taaksepäin ja ne tietyt Torkkipaidat, mitä ne itsessä herätti;)
Tänään on mahdollisuudet vaikka ja mihin, hieno peli taas tulossa!