"Sivistykseen kehtoon". Älä ny viitti, tapat mut nauruun.Taitaa ottaa pannuun aika lujaa. No, onnea Nurmijärvelle sitä siellä epäilemättä tarvitaan
Teretulemast sivistyksen kehtoon Raumalle.
Onnea pikkukyläänne.
"Sivistykseen kehtoon". Älä ny viitti, tapat mut nauruun.Taitaa ottaa pannuun aika lujaa. No, onnea Nurmijärvelle sitä siellä epäilemättä tarvitaan
Sanoo mies ilmeisesti jostain Nurmijärveltä. Priceless."Sivistykseen kehtoon". Älä ny viitti, tapat mut nauruun.
Onnea pikkukyläänne.
Miro se on viina se on viina se on viina Karjalainen. NASULIA
Kyllä, Nurmijärveltä joka nyt sattuu olemaan Raumaa isompi. Se siitä sivistyksen kehdosta...Sanoo mies ilmeisesti jostain Nurmijärveltä. Priceless.
Joo Lukko pelaa hyvin tällä hetkellä (ei tosin tänään) ja kova nippu kasassa. Osa kannattajista elää silti harhaisessa maailmassa eurooppalaisine huippuseuroineen ja on niin ylimielisiä runkkareita, että muistaa taas syyn vihata raumalaisia. No tunnen mä kolme mukavaa ja kaksi fiksua raumalaistakin, mutta ne tuntuu olevan kyllä harvassa.Taitaa ottaa pannuun aika lujaa. No, onnea Nurmijärvelle sitä siellä epäilemättä tarvitaan
Kyllä, Nurmijärveltä joka nyt sattuu olemaan Raumaa isompi. Se siitä sivistyksen kehdosta...
Noniin varmaan riitti jo ennen kuin nolaat itseäsi enempää.Kyllä, Nurmijärveltä joka nyt sattuu olemaan Raumaa isompi. Se siitä sivistyksen kehdosta...
Mitä ihmeen merkitystä sillä on missä töiden vuoksi asun?Noniin varmaan riitti jo ennen kuin nolaat itseäsi enempää.
Muutenkin ässäfani Nurmijärveltä kuulostaa joltain Kummeli-sketsiltä. Ja siis sillain hyvällä tavalla tavallaan. Peukut sulle kun jaksat.
Miksi pitäisi olla kaupunki? Kunta voi muuttua kaupungiksi valtuuston päätöksellä, Nurmijärvellä tätä päätöstä ei ole haluttu tehdä.Eihän se oo jumalauta edes kaupunki. Kaikenmaailman suippolarppaajaa sitä täältäkin löytyy.
Eli meni tunteisiin kuten aavistelinkin. Sehän kai tämän ketjun funktio olikin.Mitä ihmeen merkitystä sillä on missä töiden vuoksi asun?
Olen puolet elämästäni asunut Porissa, ja Ässien kannattajilla ei ole tapana vaihtaa joukkuetta asuinpaikan mukaan. Ehkä tämä sitten on Raumalla toisin, minkä kyllä ymmärtääkin.
Peukut sulle kun jaksat, ei varmasti ole helppoa asua Raumalla. Terveisiä ignoreen.
Eli meni tunteisiin kuten aavistelinkin. Sehän kai tämän ketjun funktio olikin.
Terveisiä vielä kaikille suippiksille, huhhuh oli jännä peli.
Älä nyt siellä. Mä oon ässäfani eteläisestä hämeestä. Mitään siteitä Poriin minulla ei ole ikinä ollut, mutta Raumalla on sukulaisia. Lapsena päätin jo, että en vaan siitä huolimatta (tai siitä johtuen) mitenkään pysty Lukkoa fanittamaan. Ässät oli ja on niin paljon hienompi seura. Ja sellaisen huomion voinen sanoa, että Ässiä fanittaa täälläpäin yllättävän moni. Mutta Lukkoa ei oikeastaan kukaan. Ässät on Porin ulkopuolellakin erittäin vahva brändi. Lukko ei. Toki tämä ei päde pelkästään Lukkoon, yhtälailla ketään ei täällä kiinnosta joku KalPa tai JYP.Noniin varmaan riitti jo ennen kuin nolaat itseäsi enempää.
Muutenkin ässäfani Nurmijärveltä kuulostaa joltain Kummeli-sketsiltä. Ja siis sillain hyvällä tavalla tavallaan. Peukut sulle kun jaksat.
... joka koostuu vain porilaisista pelaajista. Eikun hetkinen.Ylivoimainen joukkue, joka koostuu pääosin ulkomaalaisvahvistuksista, pelaa tasapelin Ässien kanssa.
Tähän liittyen, 1+2 tänään, mutta tuntui kyllä aivan huumorilta Repon valinta ottelun parhaaksi. Kunnei ollut edes Lukon paras.Kyl melkein parhaan pelaajan palkinnon antaisin itselleni. Kävelin jumalauta kotiin. Hiki tuli ja vajaa tunti jallailua pimeässä ja loskassa.
... joka koostuu vain porilaisista pelaajista. Eikun hetkinen.
Minusta on aina vain parempi, jos Lukon kannattaminen on "pienen joukon" voimaa. Mulle on ihan sama mitä joukkuetta jossain Kuhmossa kannatetaan. Sehän vain nostaa suorituksen arvoa kuin Asterixin kylä vrt. Roomalaiset.Älä nyt siellä. Mä oon ässäfani eteläisestä hämeestä. Mitään siteitä Poriin minulla ei ole ikinä ollut, mutta Raumalla on sukulaisia. Lapsena päätin jo, että en vaan siitä huolimatta (tai siitä johtuen) mitenkään pysty Lukkoa fanittamaan. Ässät oli ja on niin paljon hienompi seura. Ja sellaisen huomion voinen sanoa, että Ässiä fanittaa täälläpäin yllättävän moni. Mutta Lukkoa ei oikeastaan kukaan. Ässät on Porin ulkopuolellakin erittäin vahva brändi. Lukko ei. Toki tämä ei päde pelkästään Lukkoon, yhtälailla ketään ei täällä kiinnosta joku KalPa tai JYP.
Aihe on sama, näkökulma eri.Miksi vaihdat keskustelun aihetta?
Hei! Jos tässä topikissa on semmoisia kuka on Nurmijärveä haukkunut paskaksi paikaksi mikä ei pidä paikkaansa. Kunnian loukkauksesta on ilmoitettu poliisille, joka ottaa asiasta selvää. Saa. Maksaa. Kalliisti.
Hyvä. Pääsee Nyman ottelemaan muitakin vastaan kuin taksikuskeja.Mielenkiintoista nähdä mitä vaihtoja valmentajat tekee. Maalivahdit nyt ainakin vaihtuu. Lämsä tuskin ketjuja muuttaa muuten kuin Olsson-> Korkka ja Hämäläinen-> Nyman.
Huomiseen.