Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

• 1 784 728
  • 18 369

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyl melkein parhaan pelaajan palkinnon antaisin itselleni. Kävelin jumalauta kotiin. Hiki tuli ja vajaa tunti jallailua pimeässä ja loskassa.

Tapahtuma oli mielestäni hieno ja onnistunut. Toivottavasti huomenna ne kaksi miinusta ei toteudu, eli Pataljoona ei huuda Ortiolle haista vittu ja Raumam Boja ymmärtää miten vaarallista sinne jäälle on ampua mitään roskapaskaa.

Peli oli hieno, maaleja, kerrankin niitä maaleja! Kumpi vain olisi voinut voittaa ja Lukko oli juuri tuon jatkoajan verran parempi.

Lukosta näki, miten kovaa on kulkenut. Peli oli paremmin tasapainossa, mutta molemmat teki virheitä puolustuspäässä.

Huomenna näytös numero 2. Huomisen joudun katselemaan kotisohvalta.

nikke21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Taitaa ottaa pannuun aika lujaa. No, onnea Nurmijärvelle sitä siellä epäilemättä tarvitaan

Teretulemast sivistyksen kehtoon Raumalle.
Joo Lukko pelaa hyvin tällä hetkellä (ei tosin tänään) ja kova nippu kasassa. Osa kannattajista elää silti harhaisessa maailmassa eurooppalaisine huippuseuroineen ja on niin ylimielisiä runkkareita, että muistaa taas syyn vihata raumalaisia. No tunnen mä kolme mukavaa ja kaksi fiksua raumalaistakin, mutta ne tuntuu olevan kyllä harvassa.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Kyllä, Nurmijärveltä joka nyt sattuu olemaan Raumaa isompi. Se siitä sivistyksen kehdosta...
Noniin varmaan riitti jo ennen kuin nolaat itseäsi enempää.

Muutenkin ässäfani Nurmijärveltä kuulostaa joltain Kummeli-sketsiltä. Ja siis sillain hyvällä tavalla tavallaan. Peukut sulle kun jaksat.

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät

Muutenkin ässäfani Nurmijärveltä kuulostaa joltain Kummeli-sketsiltä. Ja siis sillain hyvällä tavalla tavallaan. Peukut sulle kun jaksat.
Mitä ihmeen merkitystä sillä on missä töiden vuoksi asun?
Olen puolet elämästäni asunut Porissa, ja Ässien kannattajilla ei ole tapana vaihtaa joukkuetta asuinpaikan mukaan. Ehkä tämä sitten on Raumalla toisin, minkä kyllä ymmärtääkin.

Peukut sulle kun jaksat, ei varmasti ole helppoa asua Raumalla. Terveisiä ignoreen.

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Eihän se oo jumalauta edes kaupunki. Kaikenmaailman suippolarppaajaa sitä täältäkin löytyy.
Miksi pitäisi olla kaupunki? Kunta voi muuttua kaupungiksi valtuuston päätöksellä, Nurmijärvellä tätä päätöstä ei ole haluttu tehdä.

Ja vielä kun tietäisin miten Nurmijärven kaupunkistatus liittyy tähän ketjuun... Muuten kuin että tuo yksi väsynyt ressukka on vittuillut siitä jatkuvasti sen jälkeen kun asuinkuntani selvisi. No, raukoilla on halvat huvit ja paska mielikuvitus.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitä ihmeen merkitystä sillä on missä töiden vuoksi asun?
Olen puolet elämästäni asunut Porissa, ja Ässien kannattajilla ei ole tapana vaihtaa joukkuetta asuinpaikan mukaan. Ehkä tämä sitten on Raumalla toisin, minkä kyllä ymmärtääkin.

Peukut sulle kun jaksat, ei varmasti ole helppoa asua Raumalla. Terveisiä ignoreen.
Eli meni tunteisiin kuten aavistelinkin. Sehän kai tämän ketjun funktio olikin.

Terveisiä vielä kaikille suippiksille, huhhuh oli jännä peli.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tänään sai ainakin nauraa.

Huikea se 3vs1 hyökkäys Lukolta mikä oli kuin 90-luvun junnufutistreeneistä. Yksi kuljettaa jalalla kulmaan ja kaksi muuta hakee maalille keskitystä varten.

Pelkästään tämän tilanteen takia on pakko selailla huomenna tallennetta.

Rauman kaupunginjohtajan vahinkoheitto haastattelussa. Parasta tässä on se että ollaan Porissa. :D

Ei tää oo nii vakavaa hei, tää o vaa jääkiekkoo.

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Selvästi tapahtuman markkinointi oli mennyt vähän pieleen, kun ottelua edeltäneen Tulosruudun lopussa kerrottiin että nyt siirrytään seuraamaan Talviklassikkoa Raumalle.

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät

Älä nyt siellä. Mä oon ässäfani eteläisestä hämeestä. Mitään siteitä Poriin minulla ei ole ikinä ollut, mutta Raumalla on sukulaisia. Lapsena päätin jo, että en vaan siitä huolimatta (tai siitä johtuen) mitenkään pysty Lukkoa fanittamaan. Ässät oli ja on niin paljon hienompi seura. Ja sellaisen huomion voinen sanoa, että Ässiä fanittaa täälläpäin yllättävän moni. Mutta Lukkoa ei oikeastaan kukaan. Ässät on Porin ulkopuolellakin erittäin vahva brändi. Lukko ei. Toki tämä ei päde pelkästään Lukkoon, yhtälailla ketään ei täällä kiinnosta joku KalPa tai JYP.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylivoimainen joukkue, joka koostuu pääosin ulkomaalaisvahvistuksista, pelaa tasapelin Ässien kanssa.
... joka koostuu vain porilaisista pelaajista. Eikun hetkinen.

Suosikkijoukkue
Ässät
Ei nyt ihan paska tapahtuma, voisi jopa sanoa että positiivinen yllätys. Kaikki toimi eikä mihinkään tarvinnut kovin kauaa jonotella. Katsomosta näki pelin. Porin jonneilta lapsellista haistavittua ja raumalaisilta roskaa jäälle mutta noin muutoin pelkkää posia. Kylänvanhimmatkin hyvässä maistissa taputtelemassa toisiaan selkään.

Kaukalossa Lukolla lentokeli päällä ja se näkyy, pelaaminen on helpon näköistä kun taas Ässät joutui ajoittain vain pysymään kyydissä. Tammikuun lentokelejä ei onneksi muista kukaan keväämmällä ja mälsä-poika on joskus aikaisemminkin runkosarjan voittanut.

Ja sitten se mihin se tänään kaatui, in hoki we have this thing called maalin jälkeinen vaihto. Ei sitä noin pelata. Mut ei auta, etiäppäi.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Älä nyt siellä. Mä oon ässäfani eteläisestä hämeestä. Mitään siteitä Poriin minulla ei ole ikinä ollut, mutta Raumalla on sukulaisia. Lapsena päätin jo, että en vaan siitä huolimatta (tai siitä johtuen) mitenkään pysty Lukkoa fanittamaan. Ässät oli ja on niin paljon hienompi seura. Ja sellaisen huomion voinen sanoa, että Ässiä fanittaa täälläpäin yllättävän moni. Mutta Lukkoa ei oikeastaan kukaan. Ässät on Porin ulkopuolellakin erittäin vahva brändi. Lukko ei. Toki tämä ei päde pelkästään Lukkoon, yhtälailla ketään ei täällä kiinnosta joku KalPa tai JYP.
Minusta on aina vain parempi, jos Lukon kannattaminen on "pienen joukon" voimaa. Mulle on ihan sama mitä joukkuetta jossain Kuhmossa kannatetaan. Sehän vain nostaa suorituksen arvoa kuin Asterixin kylä vrt. Roomalaiset.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mielenkiintoista nähdä mitä vaihtoja valmentajat tekee. Maalivahdit nyt ainakin vaihtuu. Lämsä tuskin ketjuja muuttaa muuten kuin Olsson-> Korkka ja Hämäläinen-> Nyman.

Huomiseen.
Hyvä. Pääsee Nyman ottelemaan muitakin vastaan kuin taksikuskeja.

Magnum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Tempo & Devils
1990- luvulla tehtiin jonkun toimesta tutkimus jääkiekkojoukkueiden kannattamisesta. Harmittaa vieläkin, etten muista alkuperäistä lähdettä ja sitä mitä varten tämä tehtiin. Toteamus oli kuitenkin seuraava. Yleensä jos Suomessa henkilö muuttaa toiselle paikkakunnalle, niin hän pikkuhiljaa alkaa kannattamaan paikallista jääkiekkojoukkuetta. Satakunnan osalta havaittiin selvä poikkeama. Satakuntalainen muuttaja yrittää käännyttää uuden paikkakuntansa asukkaita kannattamansa joukkueen kannattajiksi. Eli selvästi aika jääräpäistä väkeä, ei olla takinkääntäjiä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy