Tuskin ja on naurettavan helppo paikka ryövätä pisteet. ISO.HELPPO.MÄKIIsomäki on äänekkäämpi kuin Äijänsuo.
Nyt se korkki kii.
Tää on kato tälläst kunnon ajotus hommaa. Illan virkku on aamun torkku. Lopussa kiitos seisoo.Keskinäiset menneet Lukolle pistein 6-0 ja maalein 15-2, jonka lisäksi sarjataulukossa on Lukon ja Ässien välillä 22 pisteen ero, vaikka Ässilläkin pari ottelua enemmän pelattu. Ässät on nähtävästi myös päästänyt yli tuplasti enemmän maaleja mitä Lukko.
No, mutta mitä pienistä. Onneksi on miroattemäkisiä johdattamassa patasydämet kultaan keväällä.
Keskinäiset menneet Lukolle pistein 6-0 ja maalein 15-2, jonka lisäksi sarjataulukossa on Lukon ja Ässien välillä 22 pisteen ero, vaikka Ässilläkin pari ottelua enemmän pelattu. Ässät on nähtävästi myös päästänyt yli tuplasti enemmän maaleja mitä Lukko.
No, mutta mitä pienistä. Onneksi on miroattemäkisiä johdattamassa patasydämet kultaan keväällä.
Ei ehkä sovi ketjun henkeen, että teen tällaisen paljastuksen mutta menköön nyt: olen Arposen kanssa pitkälti samaa mieltä. Siis ihan aidosti. On nuo Kerttulan pari viimeistä hatusta vetämää kaniinia niin perkeleen kovia pelaajia tähän liigaan, että ei voi olla näkymättä peliesityksissä. Ja mahtaako Kerttula, tuo Liigan toisiksi kovin urheilujohtaja, olla vielä lopettanutkaan varusteluaan. Aina porilaisista hitsauspajoista sen verran kolehtia löytyy, että joku seppä Isomäkeen saadaan. Itse toivon koodinimi dannygroulxia, mutta taitaa olla minun toiveitteni puolesta väärä mies nyt puikoissa.Miika Arponen oli nostamassa jo mustaksi hevoseksi, enpä näistä asetelmista lähtis vielä noin pitkälle. Mutta ennakkoluuloton ja nälkänen kiusaaja ihan kelle tahansa joka tulee keväämmällä vastaan.
Ei ehkä sovi ketjun henkeen, että teen tällaisen paljastuksen mutta menköön nyt: olen Arposen kanssa pitkälti samaa mieltä. Siis ihan aidosti. On nuo Kerttulan pari viimeistä hatusta vetämää kaniinia niin perkeleen kovia pelaajia tähän liigaan, että ei voi olla näkymättä peliesityksissä. Ja mahtaako Kerttula, tuo Liigan toisiksi kovin urheilujohtaja, olla vielä lopettanutkaan varusteluaan. Aina porilaisista hitsauspajoista sen verran kolehtia löytyy, että joku seppä Isomäkeen saadaan. Itse toivon koodinimi dannygroulxia, mutta taitaa olla minun toiveitteni puolesta väärä mies nyt puikoissa.
Ja hitsareilta ei tarvitse kerätä kolehtia, koska pelaajabudjetissa on vielä varaa.
30 000e on maksimissaan rahaa. 1.52Meur ilmoituksen mukaan käytetty ja työnimikebudjetti oli 1.55Meur, jota ei varmasti ylitetä
Tässä koronatilanteessa sillä voi saada jonkun pelimiehen muutamaksi kuukaudeksi. Tälläisessä muutaman kuukauden hankinnassa kannattaa kuitenkin olla erittäin tarkkana. Esimerkiksi koko kauden pelaamatta ollut ei välttämättä ehdi enää päästä täyteen pelikuntoon ja toisaalta viime hetken hankinta voi turhaan sotkea yhteen hitsautuneita ketjukoostumuksia
Vaihtokauppaa tiedossa, eli valkoista savua pukkaa.
Onko Ässät muka pääsemässä edes kevään peleihin, jos siis näillä tarkoitetaan pudotuspelejä?Kevään pelit on oma maailmansa. Luulisi Lukkofaninkin muistavan miten sääleistä jatkoon mennyt joukkue voi pudottaa runkosarjan voittajan.
Olisihan se herkullinen tilanne jos Lukko-Ässät puolivälieräpari toteutuisi.
Onko Ässät muka pääsemässä edes kevään peleihin, jos siis näillä tarkoitetaan pudotuspelejä?
Aikamoinen kristallipallo, peli juuri nyt näyttää siltä ettei Ässät 10 joukkoon olisi pääsemässä. Toivossa toki hyvä elää.On, Ässät on 10 parhaan joukossa kun runkosarja päättyy.
Aikamoinen kristallipallo, peli juuri nyt näyttää siltä ettei Ässät 10 joukkoon olisi pääsemässä. Toivossa toki hyvä elää.
Aikamoinen kristallipallo, peli juuri nyt näyttää siltä ettei Ässät 10 joukkoon olisi pääsemässä. Toivossa toki hyvä elää.
Mielestäni Press on paljon parempi kuin Johan Stenqvist.
Tästä olen samaa mieltä, täysin. (Boldaus oma)
Tänään olikin laiha kierros satakuntalaisittain. Lukko ihaili varmaan mäkimonttua Lahdessa ja Ässät taisi mykistyä talvisesta Saimaasta. Pitkä kotimatka ilman pisteitä...
Onnittelut maalipörssin kärkisijasta! Tiedä sitten johtuuko tämä liian kapeasta rosterista, kun seuraavat tulevat reilusti perässä.
Kiitos. Jääkiekko on maalintekopeli.
Sama se ketä maalit tekee, kunhan joku tahi jotkut hoita(v)a(t) sen.
Niimpä. 114-54 ja 91-108.... Kappas toisella kaksinkertainen määrä päästettyjä kuin toisella...Näimpä, kaikille se vaan ei ole yhtä helppoa.
Yst;terv:
114 maalia.